Diakin pääsykokeet 2012

Toiveikas

Olin keskiviikkona Alppilassa Diakin sosionomin koulutuslinjan aikuispuolen pääsykokeissa. Aika haastava oli etenin kirjallinen osio. Tehtävät eivät sinänsä olleet vaikeita, mutta aika tuntui aina loppuvan kesken. Mites muut, ehdittekö vastata kaikkiin kysymyksiin?

9

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitsu hope so

En minäkään ehtinyt. Ei kaikkiin kysymyksiin ehdikään vastata ellei ole yli-ihminen :) Luulen, että niissä aikatehtävissä mitataan ihan muita asioita kuin sitä, että onko kaikki tehtävät saanut tehtyä. Olin tiistaina niissä testeissä ja tykkäsin niistä. Varsinkin laskutehtävät ja tehtävän ymmärtäminen-tehtävät oli jees. Tsemppiä, toivottavasti tärppää :)

• helppoa on

Testeillä ja haastatteluilla ei ole mitään merkitystä, koska loppujen lopuksi Diak ottaa sisään kaikki jotka kadulta kävelevät sisään. Niin paljon tulee peruutuksia, Siis älä lue hakijamääriä.

• ....
        helppoa on kirjoitti:

Testeillä ja haastatteluilla ei ole mitään merkitystä, koska loppujen lopuksi Diak ottaa sisään kaikki jotka kadulta kävelevät sisään. Niin paljon tulee peruutuksia, Siis älä lue hakijamääriä.

Diakiin oli kyllä aika paljon hakijoita, eli ei varmasti jokainen ovesta sisään tulija pääse sisään.

• paljot hakijat

Katso yllä oleva vastaus. Ei se määrä vaan laatu.

• näin sain itse paika

Perinteisesti jo usean vuoden ajan moni valittu on perunut viime hetkillä paikan, koska on päässyt muualle. Erityisesti diakonissa koulutuksessa.

• jana11

milloin ne vastaukset että pääsekö tulitkaan? oliko 15.6 mennessä? näkekö ne jossain sivulla netissä?

• tieto, ei huhu

Hei

Sosionomi koulutukseen (huom. ei kirkollinen) oli 1200 ensisijaista hakijaa ja 40 pääsee. ei todellakaan helppoa!

• tilasto ja emävale

Ainahan niitä hakijoita on, mutta mutta - ne todelliset kouluun tulijat???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen