Olen 22-vuotias naisenalku Helsingistä. En ole vielä pitkään täällä asunut ja harvat ystävät/kaverit asuvat muualla.
En etsi harrastuskaveria sitoutumaan mihinkään tiettyyn lajiin, vaan haluasin enemmänkin päästä kokeilemaan eri juttuja, mielellään jonkun kanssa. Tietysti jos löydetään joku yhteinen kiinnostus niin miksei voitaisi yhdessä alkaa säännöllisesti harrastamaan.
Olen aika avoin kokeilemaan uusia lajeja. Joitain mitä olen miettinyt: Seinäkiipeily, tennis, sulkkis, ratsastus, golf, erilaiset tanssit. Muutakin saa ehdottaa.
Seuraa uusiin harrastuksiin? PKS
5
221
Vastaukset
Niin ja tosiaan viestiä voi laittaa osoitteeseen jennifr (at) suomi24.fi.
- harrastuskaveri
ei näyttäis toimivan tuo osoite..
Terve,
Sadeasu ulkoilu on mukava ja piristävä harrastus :) pistä meiliä [email protected]- t rooo
Mä voisin lähteä testaamaan seinäkiipeilyä ja etsin itse parhaillaan kaveria pelaamaan aloittelijatason sulkista. Olen 24 vuotias nainen ja tällä hetkellä majailen Espoossa. Voit laittaa mulle mailia osoitteeseen: tiinarooo at gmail.com. :)
Pahoittelut tuosta osoitteesta. Nyt pitäisi toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899