Olen 22-vuotias naisenalku Helsingistä. En ole vielä pitkään täällä asunut ja harvat ystävät/kaverit asuvat muualla.
En etsi harrastuskaveria sitoutumaan mihinkään tiettyyn lajiin, vaan haluasin enemmänkin päästä kokeilemaan eri juttuja, mielellään jonkun kanssa. Tietysti jos löydetään joku yhteinen kiinnostus niin miksei voitaisi yhdessä alkaa säännöllisesti harrastamaan.
Olen aika avoin kokeilemaan uusia lajeja. Joitain mitä olen miettinyt: Seinäkiipeily, tennis, sulkkis, ratsastus, golf, erilaiset tanssit. Muutakin saa ehdottaa.
Seuraa uusiin harrastuksiin? PKS
5
248
Vastaukset
Niin ja tosiaan viestiä voi laittaa osoitteeseen jennifr (at) suomi24.fi.
- harrastuskaveri
ei näyttäis toimivan tuo osoite..
Terve,
Sadeasu ulkoilu on mukava ja piristävä harrastus :) pistä meiliä [email protected]- t rooo
Mä voisin lähteä testaamaan seinäkiipeilyä ja etsin itse parhaillaan kaveria pelaamaan aloittelijatason sulkista. Olen 24 vuotias nainen ja tällä hetkellä majailen Espoossa. Voit laittaa mulle mailia osoitteeseen: tiinarooo at gmail.com. :)
Pahoittelut tuosta osoitteesta. Nyt pitäisi toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-599437Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1367154Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1036652Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1804987- 1714779
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.983543- 1702451
- 662328
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1642283- 572097