Minä en ilikkii sannoo kaikkii sanoja. Koulussa en ruvenu lausummaan runnoo, kun siinä ol´tällä tavala :"Kenen povi paljastuu?" Sanat ukko ja akka mie ilikkiin sannoo, vain en m.. enkä n... Ja mie sanon ukkopentu ja akkapentu. JA ENTÄ NE PALJO PAHEMAT SANAT?!!!!Enkä mie ilikkii sannoo huomenta. Minnuu haittovvaa HYVIN kovasti, kun jotkut luulloot, jotta tuo on ylyppee eivätkä tiijjä, jotta minä en vain ilikkii semmosta sannoo. Omasta nimestäkkii minula on ilikkee, enemän etunimestä. Mie kuitennii kirjutan sen tähän loppuun. Onko teilä sanoja joita että illkkii sannoo?
Lahja Eskelinen
ILIKKEITÄ SANOJA
nuppu sika
1
223
Vastaukset
- musta kissa
Sit ei auta ku pittää se suusa kiinni jos ei ilikiä sannoo kaikkii sanoi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013