Minulla on vasemmassa käsivarressa inhottavat jäljet viiltelystä ja häpeän niitä. Nyt kun tulee kesä haluaisin päästä niistä eroon, mutta en keksi miten? Arvet ovat n. 3 senttiä pitkiä ja aika kapeita. Mitään ihonsiirtoja ja laserhoitoja en halua, joten osaatteko auttaa miten pääsisin niistä eroon?
Tatuointia olen miettinyt, mutta olen alaikäinen ja vanhempani vihaavat tatuointeja :P He eivät myöskään tiedä arvista, mutta äiti meinasi kerran nähdä ne, mutta sain hänet vakuutetuksi, että ne eivät ollut viiltelyarpia. En ole nyt yli kuukauteen viillellyt ja haluan päästä tästä tavasta eroon, mutta jotkut varmasti tietävät kuinka vaikeaa se on. Olen monesti tapellut itseni kanssa siitä etten ala taas viillellä. Haluaisin vain uuden alun, nyt kun peruskoulukin loppui ja kaikki hajaantuvat eri suuntiin. Enkä haluaisi pitää pitkähihaisia paitoja koko kesää );
Viiltelyarvista
Epätoivoinen
2
120
Vastaukset
- igfufds
Arvet haalenevat aikoinaan, eikä kovin tehokasta arven poistajaa ole olemassakaan. Kuinka leveitä arpesi ovat?
Voit ainoastaan piilottaa niitä meikkaamalla tai peittäämällä esim pitkähihaisella. Jos arvet ovat hyvin pienellä alueella, niin joku ranne koru voisi peittää ne. - fdgfd
Mepiform-silikoniteippiä luin jostain, että arpeihin yleensäkin. Vaalentavat niitä. Tosin kokemusta ei ole, kun varsinaista tarvetta ko. teipille ei ole. Lopeta viiltely ja kokeile auttaisko tuo teippi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298