jousimiehen luonne

veskari-72

haluaisin tietää, minkälainen luonne on jousimiehellä joka on syntynyt joulukuun 5.päivä?olisin thahks-iloinen saadessani aikuismaisen vastauksen.KIITOS!

11

4160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies - nainen

itse olen syntynyt 4.12 ja olen analyyttinen,kriitiinen mutta kuitenkin optimistisesti asioihin suhtautuva ihminen joka tosin välillä sortuu synkänkin pessimismin puolelle.
      Minua ei kannata suututtaa pikkumaisuudella ja turhilla narinoilla sillä silloin minusta saa aika julman vihamiehen joka ei kosta mutta "jäädyttää" vastapuolen totaalisesti,suutun nopeasti mutta lepyn helposti,en voi sietää epäoikeudenmukaisuutta ja pikkumaisuutta,olen lojaali ja uskollinenkin,tiedonhaluni on valtava olen aina kiinnostunut kaikesta uudesta ja "erikoisesta" harmi vain että useinkin uudet harrastukset yms. jäävät alkutekijöihinsä,olen myös todella helposti kyllästyvä jos juttu ei anna minulle sitä mitä olin hakemassa.

Minua on sanottu älykkääksi ja testeilläkin se on todettu mutta itse pidän itseäni lähinnä järkevänä ja oikeudenmukaisena ihmisenä joka on aina valmis puolustamaan heikompaansa kunhan se heikkous ei ole itse hankittua...... minua on turha rasittaa säälin kerjäämisellä enkä voi sietää itsekkäitä ja omahyväisiä ihmisiä....huumorintajuni on aika hersyvää ja jotkut sanovat että hiukan "kipeetä" mutta en KOSKAAN naura sairauksille tai muille asioille jotka aiheuttavat inhimillistä hätää ja kärsimystä muissa!

.....tässä pikku otanta meikäläisestä mutta sinulle sanoisin että vasta astrologinen kartta selvittää kumppanisi todellisen luonteen ja tietysti sekin että seuraat häntä vuosia sivusta eiköhän se sillä selviä.....olet kuitenkin törmännyt nyt todella intohimoiseen ja periaatteistaan kiinnipitävään ihmiseen .....ONNEA MATKAAN !! :-D

• jouskarimies

vaikka olen syntynyt 14.12 olen
        -uskollinen
        -rehellinen
        -musikaalinen
        -puolustan heikkoja
        -huumorintajuinen, en kuitenkaan laske leikkiä
        sairaita tai vammaisia kohtaan,osaan nauraa
        myös itselleni
        -joskus synkistelijä
        -hellyyttä kaipaava ja sitä antava

että jotain noin se menee

• jousimies-mies

Itse olen syntynyt myös 4.12 ja täytyy sanoa että suurin osa noista mainitsemistasi asioista sopii myös itseeni.

• 14.12
        jouskarimies kirjoitti:

vaikka olen syntynyt 14.12 olen
        -uskollinen
        -rehellinen
        -musikaalinen
        -puolustan heikkoja
        -huumorintajuinen, en kuitenkaan laske leikkiä
        sairaita tai vammaisia kohtaan,osaan nauraa
        myös itselleni
        -joskus synkistelijä
        -hellyyttä kaipaava ja sitä antava

että jotain noin se menee

Olen syntynyt myös 14.12 ja aivan samat piirteet löydän itsestäni.
        Lisäksi tunnustan olevani joskus hieman kärsimätön ja hermostun usein jaaritteleviin ja hitaisiin ihmisiin. Piirre jota olen yrittänyt itsestäni karsia vaikkakin huonolla menestyksellä:))

• jousinainen

jousimies on merkeistä fiksuin, säteilevin, älykkäin, kaunein, vahvin, sosiaalisin, ulospäinsuuntautuvin, urheilullisin, hän osaa johtaa mutta on yhteistyökykyinen. Hän innostuu harrastuksistaan. Erityisesti hän pitää matkustamisesta, kalliista vaatteista, hän haluaa asua väljästi, mieluummin ylhäällä, joko kerrostalon ylin kerros tai korkea mäki, hän ei käytä paljon koruja mutta ne ovat sitäkin arvokkaampia. Viineistä hän nauttii kun ne ovat parhailta alueilta. Hän nauttii musiikista, kirjoista. Kuvataide on hänen sydämessään ykkössijalla, maalaahan hän usein itsekin.
      Sanalla sanoen Jousimies nauttii ylellisyydestä mutta on luonteeltaan vaatimaton, ei itserakas.

• Caroline

Kyselkääpä ympäristöstänne heidän merkkejään, ja huomaatte että älykkäimmät, sosiaalisimmat ja menestyneimmät ovat jousimiehiä. Yhtäkään luuseria en tunne. Raha ei jousimiehille ole olennaista, kunhan sitä on riittävästi. Jousimies on antelias, hauskojen juhlien järjestäjä. Hän on sopuisa, sovunrakentaja. Kaiken tämän ohella hän aika ajoin kaipaa hiljaisuutta ja rauhaa. Siksi jokaisella Jousimiehellä pitäisi olla kakkosasunto meren saaressa, yksinäisen järven rannalla tai Lapin tuntureilla kaukana muista.
        Mutta se vaatimattomuus, se on Jousimiehelle leimallisinta:)

• hjuuuuu

hah vahvin tai urheilullisin jousimies ei ole kyllä ole, vähän sellanen jokapaikan höylä jokapuolella ketkuttamassa ja notkumassa. Ylellisyys ei ole jousimehen juttu. älyllinen muttei välttämättä älykäs

• jellis

"jousimies on merkeistä fiksuin, säteilevin, älykkäin, kaunein, vahvin, sosiaalisin, ulospäinsuuntautuvin, urheilullisin.."

no (köh köh)..aika paksua.. :D

"..on luonteeltaan vaatimaton, ei itserakas."

siltä ei kyllä vaikuta tuon listan jälkeen xD minäkin olen sitä mieltä että joukkari on vain näsäviisas jokapaikanhöylä mutta mahottoman hauska sellainen :)) ihan mainio tyyppi mun bestis ainaki!

• jousineito
        Caroline kirjoitti:

Kyselkääpä ympäristöstänne heidän merkkejään, ja huomaatte että älykkäimmät, sosiaalisimmat ja menestyneimmät ovat jousimiehiä. Yhtäkään luuseria en tunne. Raha ei jousimiehille ole olennaista, kunhan sitä on riittävästi. Jousimies on antelias, hauskojen juhlien järjestäjä. Hän on sopuisa, sovunrakentaja. Kaiken tämän ohella hän aika ajoin kaipaa hiljaisuutta ja rauhaa. Siksi jokaisella Jousimiehellä pitäisi olla kakkosasunto meren saaressa, yksinäisen järven rannalla tai Lapin tuntureilla kaukana muista.
        Mutta se vaatimattomuus, se on Jousimiehelle leimallisinta:)

Itse olen jousimiestyttö.Kuten joistakin näistä viesteistä huomataan,kerskailu kuuluu jousimiehen piirteisiin,mutta yleensä onkin millä kerskailla,heh.Epämaterialistinen tosin olen,ylellisyys tulee henkisten ja älyllisten kokemuksien kautta.

• Jousimies Tampereelta

Luulenpa, että pelkkä auringon sijainti ei kerro kaikkea vaan täytyy ottaa huomioon eläinradan horisontissa nouseva kohta ja muiden planeettojen sijainnit eli se kokonaisuus... sitten aletaan päästä tuloksiin.

• CrazyJouskari

Jooh oon likka... ja oon tuplajouskari... xD Aurinko ja nouseva jousimiehessä sit kuu: rapu x)

luonnetta

-Hölösuu
        -Kuulemma hyvin puolustava
        -itsepäinen
        -kapinallinen
        -hölmö (hyvällä tavalla)
        -lämminsydämminen
        -uskollinen
        -äkkipikanen
        -ärsyttävä (Hölmöydessä ja se että sanon suoraan)
        - KÖMPELÖ xD (törmäilen kokoajan oviin ja ryveskelen ja sitten tipuin ... tästä on nyt tosi kauan mut samanapäivänä kaks kertaa järveen... *Näyttää peukkua* :P että silleen meitillä) xD

Sitten hain vaan kerran ajattelematta pallon järvestä kenkäsiltäni ku mulle huudettiine ttä "HAE PALLO ENNEKU SE MENEE VETEEN!" sitte se meni ja mä tallustin sitte siihen veteen ja nappasin pallon et "mä sain sen!" sitte sanottii "HULLU! POIS SIELT ENNE KU REKSI TULEE xD" sit olin sillee "oho.. katos oon vedesssä" xDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä