unta vauvoista...

-h-

Olen nähnyt nyt vähän väliä unta vauvoista...viime yönä näin unta, että paras ystäväni odotti vauvaa. Vähän aikaa sitten näin unta että äitini synnytti poika-vauvan..usein myös itse olen unissa raskaana...kerrain näin "lapseni" ja tiesin hänen nimen valmiiksi yms.. Mistäköhän nämä kertovat, nämä vauva-unet???Eikö raskaus/vauva tarkoita uuden alkua???Olenko ihan hakoteillä...????

KIITOS!!!

5

7250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esa

Hei,

Joo, melko luonnolliselta tuntuisi, että vauva tarkoittaa uuden alkua, jotain murrosta elämässä. Mutta joskus vauva unessa voi tarkoittaa ihan sitä vauvaa, vaikkei välttämättä sitä, että biologinen kellosi tikittäisi, mutta ehkä olet alkanut miettimään, haluaisitko ehkä tulevaisuudessa hankkia lapsia vai ei. Ehkä olet unessa halunnut simuloida, kuvitella sitä, millaista lapsen kanssa olisi, jotta tietäisit, hankkiako niitä vai ei. Oletkin unessasi lähtenyt varovasti liikkeelle, ensin tutkinut, miten suhtautuisit ystävän, sitten äidin lapseen, sitten uskalsit jo hankkia omankin.

• kaisu

kyllä ne vauvat on tosi ihania, kyllä minäkin oon näynyt unta aika monta kertaa,kun kerroin kaverille niin hän sanoi et sä voit olla koht raskaana,jos vaan nämä kaikki unet todeutuvat..:)

moikka....

• Veera

Olet lyönnyt laimin sisälläsi asuvan lapsen.
      Keskity itseesi enenmän.

• Sleeper

jos näet unta toisen ihmisen raskaudesta,kertoo uni tulevasta miellyttävästä tapaamisesta.
      Oma raskautesi unessa viestii yleensä tulevista huolista tai ylimääräisestä työstä.
      Oman äitisi synnytyksen-näkeminen viestittäisi tärkeää apuasi jota annat äitisi/ystäväsi elämänmuutoksen aikana.Vastasyntynyt lapsi tahtoo myös kertoa vaikeuksien voittamisesta.

• Inka89

Moi..mie oon myös nähnyt unta että olen ollut raskaana..Tunsin kuinka lapsi halasi minua vatsassani!..minulla ei ollut ollenkaan vaatteita ja muistan vain pidelleeni vatsaani ja nähneni lapsen sen läpi(kuin kalvon..)...Tämän jälkeen olen nähnyt muutami unia että minulla olisi ollut kaksoset..muistan kun "poikaystäväni"(ei oikean vaan vain siinä unessa..tunnn kyllä hänet..) kanssa iloitsimme lapsien kävelemisen opettlemista :))..aivan mahtavan tuntuinen uni..ehkä eniten tunteita stimuloiva...sillä oikeassa elämässä me (tämä "poikaystävä ja minä) vihaamme toisiamme..kuitenkin unessa elimme onnellisesti yhdessä..osaisiko joku tulkita tällaista unta..:) olisin hyvin kiitollinen jos saisin tietää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe