unta vauvoista...

-h-

Olen nähnyt nyt vähän väliä unta vauvoista...viime yönä näin unta, että paras ystäväni odotti vauvaa. Vähän aikaa sitten näin unta että äitini synnytti poika-vauvan..usein myös itse olen unissa raskaana...kerrain näin "lapseni" ja tiesin hänen nimen valmiiksi yms.. Mistäköhän nämä kertovat, nämä vauva-unet???Eikö raskaus/vauva tarkoita uuden alkua???Olenko ihan hakoteillä...????

KIITOS!!!

5

7200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esa

Hei,

Joo, melko luonnolliselta tuntuisi, että vauva tarkoittaa uuden alkua, jotain murrosta elämässä. Mutta joskus vauva unessa voi tarkoittaa ihan sitä vauvaa, vaikkei välttämättä sitä, että biologinen kellosi tikittäisi, mutta ehkä olet alkanut miettimään, haluaisitko ehkä tulevaisuudessa hankkia lapsia vai ei. Ehkä olet unessa halunnut simuloida, kuvitella sitä, millaista lapsen kanssa olisi, jotta tietäisit, hankkiako niitä vai ei. Oletkin unessasi lähtenyt varovasti liikkeelle, ensin tutkinut, miten suhtautuisit ystävän, sitten äidin lapseen, sitten uskalsit jo hankkia omankin.

• kaisu

kyllä ne vauvat on tosi ihania, kyllä minäkin oon näynyt unta aika monta kertaa,kun kerroin kaverille niin hän sanoi et sä voit olla koht raskaana,jos vaan nämä kaikki unet todeutuvat..:)

moikka....

• Veera

Olet lyönnyt laimin sisälläsi asuvan lapsen.
      Keskity itseesi enenmän.

• Sleeper

jos näet unta toisen ihmisen raskaudesta,kertoo uni tulevasta miellyttävästä tapaamisesta.
      Oma raskautesi unessa viestii yleensä tulevista huolista tai ylimääräisestä työstä.
      Oman äitisi synnytyksen-näkeminen viestittäisi tärkeää apuasi jota annat äitisi/ystäväsi elämänmuutoksen aikana.Vastasyntynyt lapsi tahtoo myös kertoa vaikeuksien voittamisesta.

• Inka89

Moi..mie oon myös nähnyt unta että olen ollut raskaana..Tunsin kuinka lapsi halasi minua vatsassani!..minulla ei ollut ollenkaan vaatteita ja muistan vain pidelleeni vatsaani ja nähneni lapsen sen läpi(kuin kalvon..)...Tämän jälkeen olen nähnyt muutami unia että minulla olisi ollut kaksoset..muistan kun "poikaystäväni"(ei oikean vaan vain siinä unessa..tunnn kyllä hänet..) kanssa iloitsimme lapsien kävelemisen opettlemista :))..aivan mahtavan tuntuinen uni..ehkä eniten tunteita stimuloiva...sillä oikeassa elämässä me (tämä "poikaystävä ja minä) vihaamme toisiamme..kuitenkin unessa elimme onnellisesti yhdessä..osaisiko joku tulkita tällaista unta..:) olisin hyvin kiitollinen jos saisin tietää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1906
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1728
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe