Olen nähnyt nyt vähän väliä unta vauvoista...viime yönä näin unta, että paras ystäväni odotti vauvaa. Vähän aikaa sitten näin unta että äitini synnytti poika-vauvan..usein myös itse olen unissa raskaana...kerrain näin "lapseni" ja tiesin hänen nimen valmiiksi yms.. Mistäköhän nämä kertovat, nämä vauva-unet???Eikö raskaus/vauva tarkoita uuden alkua???Olenko ihan hakoteillä...????
KIITOS!!!
unta vauvoista...
5
7200
Vastaukset
- Esa
Hei,
Joo, melko luonnolliselta tuntuisi, että vauva tarkoittaa uuden alkua, jotain murrosta elämässä. Mutta joskus vauva unessa voi tarkoittaa ihan sitä vauvaa, vaikkei välttämättä sitä, että biologinen kellosi tikittäisi, mutta ehkä olet alkanut miettimään, haluaisitko ehkä tulevaisuudessa hankkia lapsia vai ei. Ehkä olet unessa halunnut simuloida, kuvitella sitä, millaista lapsen kanssa olisi, jotta tietäisit, hankkiako niitä vai ei. Oletkin unessasi lähtenyt varovasti liikkeelle, ensin tutkinut, miten suhtautuisit ystävän, sitten äidin lapseen, sitten uskalsit jo hankkia omankin. - kaisu
kyllä ne vauvat on tosi ihania, kyllä minäkin oon näynyt unta aika monta kertaa,kun kerroin kaverille niin hän sanoi et sä voit olla koht raskaana,jos vaan nämä kaikki unet todeutuvat..:)
moikka.... - Veera
Olet lyönnyt laimin sisälläsi asuvan lapsen.
Keskity itseesi enenmän. - Sleeper
jos näet unta toisen ihmisen raskaudesta,kertoo uni tulevasta miellyttävästä tapaamisesta.
Oma raskautesi unessa viestii yleensä tulevista huolista tai ylimääräisestä työstä.
Oman äitisi synnytyksen-näkeminen viestittäisi tärkeää apuasi jota annat äitisi/ystäväsi elämänmuutoksen aikana.Vastasyntynyt lapsi tahtoo myös kertoa vaikeuksien voittamisesta.- Inka89
Moi..mie oon myös nähnyt unta että olen ollut raskaana..Tunsin kuinka lapsi halasi minua vatsassani!..minulla ei ollut ollenkaan vaatteita ja muistan vain pidelleeni vatsaani ja nähneni lapsen sen läpi(kuin kalvon..)...Tämän jälkeen olen nähnyt muutami unia että minulla olisi ollut kaksoset..muistan kun "poikaystäväni"(ei oikean vaan vain siinä unessa..tunnn kyllä hänet..) kanssa iloitsimme lapsien kävelemisen opettlemista :))..aivan mahtavan tuntuinen uni..ehkä eniten tunteita stimuloiva...sillä oikeassa elämässä me (tämä "poikaystävä ja minä) vihaamme toisiamme..kuitenkin unessa elimme onnellisesti yhdessä..osaisiko joku tulkita tällaista unta..:) olisin hyvin kiitollinen jos saisin tietää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978