... salukit maksavat? Olen nimittäin nyt vihdoinkin päättänyt sellaisen hankkia (olen miettinyt asiaa jo 3 vuotta..!)
Olis todella mukavaa, jos joku ystävällinen ihminen kertoisi sen hinnan.. Ei tässä mikään kiire ole, mutta olisihan se mukavaa saada tietää nyt lähi aikoina..:)
Kuinka paljon...
Kaisa
2
373
Vastaukset
- Salukifani
että hinnat ovat noin 500- 800 korvilla, mutta muista että koiran ostohinta on kulujen pienimmästä päästä mitä joudut koirastasi vuosien varrella maksamaan. Vakuutukset, eläinlääkärit, ruoka jne maksavat vuodessa jo ainakin saman verran.. Suosittlen että tutustut Suomen Salukikerhon sivuihin ja tiedustelet hyvältä kasvattajalta pentua, samalla saat tiedon hinnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395