Vaikka ehkä vihaat mua, haluan että tiedät että kaipaan sua ja rakastan todella syvästi. Tarvitsen sinua ihmisenä elämääni. Olet rakas, ihana, lämpöinen ihminen.
Mua pelottaa mitä meille vielä tapahtuu, pääsemme täällä palstalla toistemme päiden sisälle, sisinpiin ajatuksiin ja tunteisiin.
Tiedätkö, se on tosi pelottavaa. Eilen illalla mulla oli tosi paha ja surullinen olo.
Kulta
25
329
Vastaukset
- soosad
Ei taida minulle olla tuo viesti. Mutta mutta. Eilisestä morkkis. Taidan painua puutarhatöihin, kaivan tän vitutuksen maan poveen.
- sinulle....
Anna anteeksi eilen kirjoittelu. Jokainen saa täällä kaivata rakkaimpiaan jos haluaa.
Mustasukkaisuuden tuulahduksista en ole näköjään pystynyt välttymään minäkään, vaikka nämä kirjoitukset pitäisi osata jättää omaan arvoon, höpinöiksi muiden höpinöitten joukkoon. Tämän myönnän. Olet niin tärkeä ja jatkuvasti mielessäni, ihan koko ajan. Et edes uskoisi jos tietäisit.
Nukutun yön yli miettineenä, pyydän sinulta anteeksi. Lupaan jatkossa olla kommentoimatta täällä kenenkään aivoituksia. Kaikilla on oikeus tänne purkaa tunteitaan halutessaan.
Toivon että luit loppuun. Olehan ahkera puutarhatöissäsi. Minäkin menen jatkamaan, kun nyt ei sadakaan. Suukko ja hali silti.....
- Helmipöllö
Miksi sinua pitäisi vihata?
Se kenelle kirjoitat -Oletko tavannu irl? - Ei sullakaan sitten
ole tullut mieleen mennä sinne oikeaan elämään? Provoilua kaikki täälä, jos ei ajallaan muutu joksikin todelliseksi. Jos aika täällä venähtää liian pitkäksi, voi siirtyminen käydä mahdottimaksi. Ja juuri näiden vuoksi. Sitäkö todella haluat?
Ehkä juuri niin. - Niin...
Mulla on ollut paha ja surullinen olo neljä vuotta ...
- jaksamista
Jaksamista sinulle, neljä vuotta on pitkä aika...
- Muurinrakentaja?
Naiselle vaiko miehelle kirjoituksesi?
No jos omaa tilannetta aattelen, niin musta on tuntunu jo pitkään että se mies vihaa/inhoaa mua. Haluaisin kyllä häneltä henk. koht. kuulla, jos asia ei olekaan niin ja jos hän tykkäisikin olla tekemisissä.
Eihän me päästy koskaan puhumaan tunteista, vaikka niin vahvasti tunsin, että jotain meidän välillä oli. Heinäkuussa tulee tapaamisesta 3 vuotta, enkä vieläkään ole päässyt oikein irti hänestä tunnetasolla. - elämä hukkaan??
Tunne-elämä pahasti vinksallaan, jos takertuu johonkiin ihmiseen niin, ettei osaa enää elää hänen jälkeensä. Ajatukset vaan kiertää kehää muistoissa, en voi ymmärtää, mutta kukin taapertaa tavallaan....
- Joillekin vaan
Elämällä on omat suunnitelmansa ja sille ei voi muuta kuin taapertaa mukana. Kaikella on tarkoituksensa.
- jollekin vaan
Joillekin vaan kirjoitti:
Elämällä on omat suunnitelmansa ja sille ei voi muuta kuin taapertaa mukana. Kaikella on tarkoituksensa.
Ja aikansa joka asialla.
- sinulle
Tiedän. Tunne-elämäni on vinksallaan, rakastuin aivan käsittämättömän voimakkaasti. En tiedä miten siitä sokkelosta pääsisi pois.
Kai se on itsellenikin lopulta myönnettävä, että hullu tässä on. - sulle
sinulle kirjoitti:
Tiedän. Tunne-elämäni on vinksallaan, rakastuin aivan käsittämättömän voimakkaasti. En tiedä miten siitä sokkelosta pääsisi pois.
Kai se on itsellenikin lopulta myönnettävä, että hullu tässä on.Kuin omasta kynästä. Pitänee vain etsiä tietä ulos. Taitaa vain olla aikamoinen labyrintti.
- labyrintin aarre
sulle kirjoitti:
Kuin omasta kynästä. Pitänee vain etsiä tietä ulos. Taitaa vain olla aikamoinen labyrintti.
Sokkeloiseen labyrinttiin rakkauteni hautaan
käärin hyvin ja pienen arkun kiinni naulaan.
Taakseni jätän nyt muiston niin rakkaan
pakenen kauas missä tunteet itsestäni nakkaan.
Missähän kultani, joskus mä mietin,
ennen sinua rakkauden puutetta vuosikausia siedin.
Eilinen on mennyt, ei koskaan se enää palaa
pikkuinen tunnearkku labyrintissä makaa... - josjäisikin
labyrintin aarre kirjoitti:
Sokkeloiseen labyrinttiin rakkauteni hautaan
käärin hyvin ja pienen arkun kiinni naulaan.
Taakseni jätän nyt muiston niin rakkaan
pakenen kauas missä tunteet itsestäni nakkaan.
Missähän kultani, joskus mä mietin,
ennen sinua rakkauden puutetta vuosikausia siedin.
Eilinen on mennyt, ei koskaan se enää palaa
pikkuinen tunnearkku labyrintissä makaa...Väsynyt hymy Sinulle.
- Tosimies71
Olisi aika suloista, jos hänkin kaipaisi näin minua. Taitaa kuitenkin olla vain kaunista unta sellainen. Nyt syömään ja muutama tunti kannattavuuslaskelmia.
- Suru puserossa
Miksi liian usein sanotaan, että humalainen puhuu totta???
Sinä mies lähetit minule humalassa tällasen textarin; "tulevaisuudessa voidaan olla pari", mutta selvin päin sanoit, ettet aio enää seurustella kenekään kanssa avioerosi jälkeen.
Miksi siis olet minusta "riippuvainen"???...ai niin, sullehan kelpaa vain sexi, nammm, mutta minä olen toista mieltä ja vaadin muutakin! Sinä tiedät, että rakastan sinua, mutta sinulle se ei vaan kelpaa.
Tämä meidän tauko teki vain hyvää, sillä olen kerrankin voinut miettiä ja päättää asioita.
Toivotaan, että sinä et ole hän, sillä tämä avautuminen teki hyvää.- Pahasti sekoh
Avaudun minäkin, koska tässä on paljon asiaa, jonka omaksun itselleni. Ristiriitaiset puheeni johtuvat siitä, ettei toiveet, ja todellisuus kohtaa. Itse tiedän tasan tarkkaan, mitä tunnen, toisen tunteista en ole varma, siksi siis oudot lausahdukset.
"Riippuvainen". Joo, olen!
Jos olisit hän, jota ikävöin, et edes puhuisi mitään seksin vonkaamisesta... - @
Pahasti sekoh kirjoitti:
Avaudun minäkin, koska tässä on paljon asiaa, jonka omaksun itselleni. Ristiriitaiset puheeni johtuvat siitä, ettei toiveet, ja todellisuus kohtaa. Itse tiedän tasan tarkkaan, mitä tunnen, toisen tunteista en ole varma, siksi siis oudot lausahdukset.
"Riippuvainen". Joo, olen!
Jos olisit hän, jota ikävöin, et edes puhuisi mitään seksin vonkaamisesta...Miksi toiveet ja todellisuus eivät kohtaa kohdallasi?
- Pahasti sekoh
@ kirjoitti:
Miksi toiveet ja todellisuus eivät kohtaa kohdallasi?
Toiveiden edessä on liian paljon asioita/ tekijöitä, joihin vaikuttaminen on mahdotonta, siksi.
- Kulta..
Miksi sinulla oli eilen paha mieli ja surullinen olo?
En tiedä kirjoitatko minulle.
Nimeä jotenkin henkilö kenelle kirjoitat noin kauniisti- rakkaalleni...
Rakas. En saisi kommentoida täällä mitään, en tiedä miksi kirjoitin.
En halua puuttua elämääsi, tiedän että kommenttini sinua loukkasi.
Näitä kun lukee niin välillä ahdistaa aika lailla.. En halua kertoa tarkemmin henkilöstä kenelle kirjoitan, hän tietää sen itsekin. - Rakkaalleni..
rakkaalleni... kirjoitti:
Rakas. En saisi kommentoida täällä mitään, en tiedä miksi kirjoitin.
En halua puuttua elämääsi, tiedän että kommenttini sinua loukkasi.
Näitä kun lukee niin välillä ahdistaa aika lailla.. En halua kertoa tarkemmin henkilöstä kenelle kirjoitan, hän tietää sen itsekin.Aloituksella vain höynäytetään ihmisiä kirjoittamaan.
- ()
ja nyksä pistää joka ketjuun lusikkansa soppaan. Mukava töistä kirjoitella mustiksena ja sotkea asioita ;)
- niinpä niin
Niin. Tälläistä tämä on täällä. Älä unohda minua rakkaani kuitenkaan. Olet rakas ja tärkeä minulle. Aina. Lähetän suukon ja halin sinulle.
Lämpimin ajatuksin sinua muistelen.
- huntu silmillä
Sinä kirjoita täälä jolleki ja sinu vaimo vastata sinule tänne. Mikä mies sinä oike ole? Setämieskö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261