Kultaseni..

1+1 =

Tule lähelleni, halitaan ja rakastellaan..

17

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+20

Tulisin lähelle halisin - rakastelisin=vain läheisyys

• 2+2

En tule , ei halita, eikä rakastella.

• ei järjenhäivääkään

Jopa tälläisessä hourupäitten kierrätyskeskuksessa tuo aloitus on aivan idioottimainen.

• kulta rakas olet

Rakas. Kaipaan sinua niin paljon. Ikävä, kulta mulla on sinua niin ikävä.... Halitaan, ollaan ihan lähekkäin. Anteeksi....

• tietää joo

heti tulisin

• 1+1 =

Kun katsoit viimeksi minua silmiin, olisin niin halunnut sinua...halia, suudella, silittää ja rakastella.. Kyllä halut heräsi pelkästä katseestasi rakas

• rakkaalleni......:)

Niin minäkin sinua. Kuulin pehmeän äänesi, katsoin silmiisi ajattelin, sinua minä maailmassa eniten kaikista rakastan. Juuri sinua tuollaisena kun olet, olet täydellinen rakkaani.
        Viha ja rakkaus, en koskaan aiemmin olisi voinut allekirjoitaa että ne on lähellä toisiaan. Voimakkaita tunteita molemmat. Ovat ne.
        Minä rakastan sinua kultani viimeiseen hengenvetooni asti.

• 1+1 =
        rakkaalleni......:) kirjoitti:

Niin minäkin sinua. Kuulin pehmeän äänesi, katsoin silmiisi ajattelin, sinua minä maailmassa eniten kaikista rakastan. Juuri sinua tuollaisena kun olet, olet täydellinen rakkaani.
        Viha ja rakkaus, en koskaan aiemmin olisi voinut allekirjoitaa että ne on lähellä toisiaan. Voimakkaita tunteita molemmat. Ovat ne.
        Minä rakastan sinua kultani viimeiseen hengenvetooni asti.

En minä sinua vihaa. Vihaan niitä tilanteita, kun ei pääse suoraan ottamaan kädestä kiinni tai suoraan sanomaan jotain kaunista. Vihaan niitä tilanteita, kun en voi kumartua suutelemaan huuliasi kun istut siinä.. Et tiedäkään kuinka haluaisin laittaa käteni kätesi päälle tai koskettaa kasvojasi kun istut siinä edessä. Vihaan myös tilanteita, jossa nään sinut kauempaa ja sinä myös minut, mutta meistä kumpikaan ei voi tehdä enempää..

Viha on ahdistukseni sisälläni mustana möykkynä ja se haluaa sieltä pois.. Olen ahdistunut, pettynyt ja vihainen, kun tämä juttu ei etene tästä eteenpäin.. Vihaan tätä, miksi me emme ole yhdessä ? Miksi olemme täällä ? Miksi ihmeessä tätä juttua ei saa eteenpäin ?Haluan tehdä tälle jotain, haluan sinut kokonaan

• vain meidän maailma
        1+1 = kirjoitti:

En minä sinua vihaa. Vihaan niitä tilanteita, kun ei pääse suoraan ottamaan kädestä kiinni tai suoraan sanomaan jotain kaunista. Vihaan niitä tilanteita, kun en voi kumartua suutelemaan huuliasi kun istut siinä.. Et tiedäkään kuinka haluaisin laittaa käteni kätesi päälle tai koskettaa kasvojasi kun istut siinä edessä. Vihaan myös tilanteita, jossa nään sinut kauempaa ja sinä myös minut, mutta meistä kumpikaan ei voi tehdä enempää..

Viha on ahdistukseni sisälläni mustana möykkynä ja se haluaa sieltä pois.. Olen ahdistunut, pettynyt ja vihainen, kun tämä juttu ei etene tästä eteenpäin.. Vihaan tätä, miksi me emme ole yhdessä ? Miksi olemme täällä ? Miksi ihmeessä tätä juttua ei saa eteenpäin ?Haluan tehdä tälle jotain, haluan sinut kokonaan

Huomenna voit taas silmiin katsoa kun kuljen huoneesi ohi viides kerros

• käääk mikä tunne
        1+1 = kirjoitti:

Rakas. Tiedän että kaipaat jotakin muuta.. Sano se minulle suoraan, niin pääsen etenemään.... ahdistaa......

• vinkkivitonen
        1+1 = kirjoitti:

Tee jotakin, mene rohkeasti tilanteeseen, kyllä sinä keksit keinot, niin tuntemattomien edessä ei tarvitse vaivaantua. Vilauta hänen käteen lappu jossa numerosi ja sähköpostiosoitteesi. Anna selkeä vinkki, että hänet haluat.

• en kerro

Harmi kun ei oo mulle

• Huomiovärit

Sen miehen vieressä on mun paikka ja jos joku muu siihen menee niin... Voi kun saiskin sen kosketuksen, kerranhan hän on koskettanut mua, tosin paperilla kevyesti päälaelle kun näytti "esimerkkiä" mittauksesta. Olen kyllä lyhyt häneen verrattuna, mutta sitä paremmin sopisin kainaloon. ;)

• iha saletti

Takuuvarmasti sen paikan vie nainen, joka näyttää tunteensa ja halunsa irl..

• Huomiovärit
        iha saletti kirjoitti:

Takuuvarmasti sen paikan vie nainen, joka näyttää tunteensa ja halunsa irl..

On näytetty ja jopa sanottu päin naamaa ;)

• duunin T:lle

Täällä T kaipailee omaa T naistaan.

• 1+1 =

Laita vaan oma keskusteluketju pystyyn =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      145
      10820
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4135
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1577
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      74
      1435
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe