Duuni masentaa!

Olisin onnellisempi

vähärahaisena opiskelijana, tonnikalan ja makaronin kera! ;D Saisi ainakin tehdä tulevaisuudessa sitä mitä haluaa.. :)

12

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.ittuun tommoset

ota loparit, laiskimus...joku ahkera tekee varmasti mielellään sunkin työt!!!

• no mikset lopeta

ja ryhdy opiskelemaan?

Miksi vi tus ruikutat asiasta täällä ikävä-palstalla netissä.Meitä ei vois kiinnostaa vähempää mitä teet tai et tee.

• Olen ahkera!

Vakituisesti töissä 16v;aasta asti, ammattikoulun ohella, tekisi vaan mieli tehdä jotain muuta. Se ei kai ole rikos? ;D

• NO TEE

JOTAIN MUUTA äläkä jankkaa ja ruikuta siitä täällä.

me ei voida sua asiassa auttaa.

• omat jutut

Mäkin oon vaihtanut työpaikkaa useammankin kerran, mut emmä ole ikinä siitä mihkään netin pa.skapalstoille ilmoitellut

• jf

Onpas täällä ikäviä kommentoijia liikkeellä paljon. Älä niistä välitä aloitteja, vaan suuntaa toivettasi kohti :)

• Duunia?

Kokemusta on tonnikala maistuu leivän pällä tomaatilla ja juustolla taivaalliselta.
      Saa mitä haluaa, pylsiä lakanoissa märkänä.

• silviisiinähkääs

Aika prvolta tuo aloitus vaikuttaa ja tarkoitus ollutkin sillä ärsyttää. No nää on näitä, joihin voi vaan olankohahduksella...ja keittää iltakahvit. Mitähän telkusta tulee, lähen katteleen.

Öitä teitille.

p.s. tonnikalaa ja makaronia voi syödä vaikka ei opiskelija olisikaan :D

• työtön tyllerö

TYÖTTÖMYYS masentaa!

Ei se kuule paljon naurata syödä pelkkää makaroonia ketsupilla...

• kokemusta on

Ihan provoja kaikki =)

Ja ketunmarjat sanon minä..

Itselleni jää monta sataa euroa kuussa pelkästään ruokaan, vaikka työtön olenkin =) Oikeasti olen tehnyt ihan sikana aikaisemmin töitä burn outtiin asti ja kasvattanut teidän hunsvottien jälkeläisiä toimimaan moraalisemmin tässä yhteiskunnassa, enkä mitään vastiketta verorahoilleni saanut. Tosissani olen hakenut töitä, mutta jos ei kukaan siltikään halua ottaa töihin, koska ei ole suhteita, vaikkakin koulutusta ja kokemusta on, niin eipä ole kuule minun vikani =)

Koskaan opiskelijana en ole joutunut elämään makaronilla ja tonnikalalla, enkä edes tonnikalaa syö. Ja vaikka olisi kuinka hyväpalkkaisessa duunissa, Niin voihan sitä makaroonia silti syödä, jos siitä sattuu tykkäämään =)

Mikäpä tässä siis ollessa ;) Voipi kerrankin keskittyä mukaviinkin asioihin ;)

Ja niin, työttömyyden voi kääntää positiiviseksi puoleksi ;) Onpa ainakin aikaa läheisille, omalle rakkaalle, harrastuksille, opiskelulle.

• --
        kokemusta on kirjoitti:

Ihan provoja kaikki =)

Ja ketunmarjat sanon minä..

Itselleni jää monta sataa euroa kuussa pelkästään ruokaan, vaikka työtön olenkin =) Oikeasti olen tehnyt ihan sikana aikaisemmin töitä burn outtiin asti ja kasvattanut teidän hunsvottien jälkeläisiä toimimaan moraalisemmin tässä yhteiskunnassa, enkä mitään vastiketta verorahoilleni saanut. Tosissani olen hakenut töitä, mutta jos ei kukaan siltikään halua ottaa töihin, koska ei ole suhteita, vaikkakin koulutusta ja kokemusta on, niin eipä ole kuule minun vikani =)

Koskaan opiskelijana en ole joutunut elämään makaronilla ja tonnikalalla, enkä edes tonnikalaa syö. Ja vaikka olisi kuinka hyväpalkkaisessa duunissa, Niin voihan sitä makaroonia silti syödä, jos siitä sattuu tykkäämään =)

Mikäpä tässä siis ollessa ;) Voipi kerrankin keskittyä mukaviinkin asioihin ;)

Ja niin, työttömyyden voi kääntää positiiviseksi puoleksi ;) Onpa ainakin aikaa läheisille, omalle rakkaalle, harrastuksille, opiskelulle.

Puhu vaan omasta puolestasi, älä vähättele toisten elämää.
        Olen ikäni töitä tehny ja en omasta syystä työtön ole.
        Nauti vaan työttömyydestäsi.Minä en nauti.
        Ei se silti sitä kerro enkö osaisi vielä linnunlaulusta nauttia.
        Piste ja finito.

• hyvää ruokaa

Niinhän nykyajan nuoretkin tekee- elää miten haluaa ja saa tai oikeastaan vaatii vanhemmiltaan kaiken, vaikka kävisivät itse opiskelujen ohessa hieman tienaamassakin-silti valittavat kaikesta. Masentava duunikin parempi vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe