Olen pitkään miettinyt pomeranian pennun ostamista ja nyt siihen olisi mahdollisuus. Selailin yhdellä netti sivulla pentuja ja siellä joku pyysi 220 e. Myynti ilmoitus oli tälläinen: Myyn POMERANIAN PENTU,
Myydään 2.5kk ikäinen Pomeranian narttupentu guilliera. Pentu on valk-musta väriltään, todella iloinen, sosiaalinen ja ihmisrakas, hampaat saksipurenta 5 5, paino 1000g pentu on terve, rekist suomen kennelliittoon, mikrosir, madot, ja eläinlääkärin tarkastama. molemmat vanhemmat ovat todella hyvä luonteisia, terveitä, polvitarkastettuja ja sociaaleja koiria (ei perinnöllisia silmäsairauksia, polvet 0/0, hampaat: saksipurenta 5 5).
Onko aihetta epäillä, että pentu ei olisi terve?
Auttakaa?
pommipieni
4
226
Vastaukset
- Minä vain
Sairaan alhainen hinta! Itse olisin epäileväinen..
Voittehan te periaattessa kysäistä myyjältä validia terveystarkastustodistusta ja vaikka suostua siitä pulittamaan muutamisen kymmentä euroa lisää.
- Puh_pah_pelistä_pois
Itse epäilisin, että tämä on huijari ilmoitus jossa pyydetään varmastikin lähettämään "varausmaksu" jonnekin pankkitilille ja "myyjä" katoaa tielle tiettymättömiin..................................
- huijareita liikeellä
Hälytyskellot pitäisi soida, kun noin HALVALLA myy pentua.
Joko pentu on sairas, varastettu tai ns.osamaksulla ostettu ja siksi "paperiton". Kierrä KAUKAA moinen myyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293