Mites Naxos-Fani Sempre?

Väittelijä :)

Onko häin poistunut palstoilta ja muuttanut lopullisesti Naxokseen? Onko hän perustanut sinne oman yrityksen, hankkinut talon?

Muistan ne kivat mukavat väittelyt 3-4 vuoden takaa :) Hän puolusti Naxosta viimeiseen luumuun asti - tai viimeiseen jäätelöön, Pistasia. Sen jälkeen kävin uteliaisuudesta Naxoksessa peräti kaksi kertaa. Sen jäätelön vuoksi he he.

Täytyy sanoa että parempaa jäätelöä olen syönyt manner-italiassa mm Roomassa.

7

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gelatonumberone

      jäätelöstä voi toki olla montaa mieltä, minäkin olen käynyt sekä Sisiliassa että Roomassa ja kyllä vaan Sisiliasta löytyi se paras jäätelö, vaikka kyllä ne Rooman jäätelötkin Suomen maito-vesilitkujäätelöt voitti!

    • SE Naxos-fani-sempre

      Hei!

      Suomessa asustelen, mutta Naxosissa käyn usiamman kerran vuodessa!
      Tulin sieltä viimeksi kotiin 23.5 ja lähden takaisin jo 12.6-26.6 väliseksi ajaksi.
      Sisiliassa ON maailman parasta jäätelöä! =D

      Etnallakin tuli käytyä nyt, kun en ole 25v siellä käynyt.
      Mukava oli Etnan retki.

      Ja Savocan kylässäkin käväisin.

      Mukavia sisilian lomia kaikille!

      T: Naxos-fani-sempre

      • Kohta siellä

        Mites matkustit sinne Savocaan? Jos menit bussilla, niin miten ne vaihdot Santa Teresassa onnistuvat? Missä pysäkit? Ajatuksena on siellä käydä.


      • savocaaaaan
        Kohta siellä kirjoitti:

        Mites matkustit sinne Savocaan? Jos menit bussilla, niin miten ne vaihdot Santa Teresassa onnistuvat? Missä pysäkit? Ajatuksena on siellä käydä.

        Ota Naxosista juna Santa Teresa di Rivaan noin 10-15 kilometriä pohjoiseen päin, ja siinä pienellä rautatieasemalla vaihdat Savocaan menevään bussiin. Bussimatka on vain kaksi kilometriä mutta ei kannata lähteä kävelemään.


      • Kohta siellä
        savocaaaaan kirjoitti:

        Ota Naxosista juna Santa Teresa di Rivaan noin 10-15 kilometriä pohjoiseen päin, ja siinä pienellä rautatieasemalla vaihdat Savocaan menevään bussiin. Bussimatka on vain kaksi kilometriä mutta ei kannata lähteä kävelemään.

        Kiitos! Tuota tietoa juuri kaipasin, että missä vaihto. Jos bussi kerran lähtee aseman vierestä (?) niin helpolla pääsee. Lipun saa varmaan ostaa kuljettajalta vai pitääkö mennä tupakkikauppaan? Valmismatkojahan tietysti on, mutta en viitsi maksaa neljääkymppiä siitä, että saan juosta porukan mukana, vaikka kuljetus tietysti olisikin simppelimpää...


    • Solotar

      Totta, että Sisiliassa on maailman paras jäätelö (vaikken ole kaikkia maistanutkaan).Menkää Taorminassa Umberto Corsolla sijaitsevaan Gelatomania-jäätelökauppaa. Sen jälkeen mikään muu jäätelö ei maistu miltään.

    • Naxos <3

      Hei!

      Olin Aurinkomatkojen järjestämällä retkellä Savocassa, niin ei tarvinnut huolehtia itse busseista =D

      Tänään lähden kohti Naxosta!
      Ja olen paikalla 12.6-26.6, että Hyvää Juhannustakin vaan kaikille!

      Naxos-fani-sempre

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe