Ostetaan Narutoja

Kamizuki96

Onko sinulla narutoja, joista haluaisit päästä eroon? Tarvitsetko lisää rahaa? Minulla on ongelmiisi ratkaisu: Myy narutot minulle!! Haluaisin ostaa numerot 31:n ja 51:n väliltä
alle 4€/ numero. Jos olet niin ihana/ hullu, että myisit ne minulle, ilmoita toki. Kaupoista voidaan sopia sitten tarkemmin sähköpostin kautta.

p.s. Jos sinulla sattuu olemaan aiemmat numerot tai jotain muuta narutokrääsää, voin harkita niidenkin ostamista hinnasta riippuen :3

6

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulta löytyisi Narutot 1-46 (taisi olla 15 tai 25 ja joku 44 välistä)
      Ja löytyisi myös yksi Naruto DVD missä on muutamat ensimmäiset jaksot. Pistä eemailia [email protected], jos kiinnostuit, kaivelen vähän tarkemmin tuota kaappia mitä sieltä puuttuikaan :)

• Löytyisi kaksi naruto Ps2 peliä, Naruto: ultimate ninja 2 ja Naruto Shippuden: Ultimate ninja 4 x3 ja dvd boxi 2, sisältää jaksot 13-24 muistaakseni (kunnolliset kannet vain puuttuu) :3 ja löytyy mangat 1,3-6 xD ne kyllä varmaan on jo sinulla :)
      tälleen jälkikäteen jos vielä haluat ostaa ! jos vain haluat, [email protected]
      seeya ~~

• Mulla olisi Narutot väliltä 1-20. Hintaa pyytäisin ihan vaan euron per kirja ja postikulut. Pitäis päästä näistä ylimääräisistä eroon :D Jos kiinnostaa, laita viestiä [email protected]

• junitin

Moi ! Multa löytyisi Narutoo osat 1-46, mutta kirjat ovat enkunkielisiä. Hinta on 2e / kappale plus postikulut.

Muuta Narutokamaa oisi PS2 peli, Naruto Ultimate Ninja 2.

Pistä viestiä, jos on vielä kiinnostusta :) [email protected]

• tääl ois

multa löytyis narutot 1/3/4/8-20/22/23/25/30/33/35/38-39/41-50/52-56 suomeksi jos vielä kiinnostaa. 2e kpl [email protected]

• Anonyymi

Moro mulla olis Naruto kirjoja 1-60 jos oikein muistan ja pari kirjaa taitaa puuttua muuten kokonainen setti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      312
      1691
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1237
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1116
    5. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      793
    6. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      784
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      759
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      757
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      740
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      696
    Aihe