NOMAALII!!!? Oon 14

peba*sääret

eli, oon aikas hoikka, 155/43kg, mutta reiteni ja peppuni ovat pömpöttämättömään masuuni ja hoikkaan yläkroppaani verrattuna aika kookkaita... EI silti mtn läskejä, mut esim. Hameen kanssa pojut töllää ku pakarat tunkee ulos..

17

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomaalii

Krhm. anorektikko...

Olet ihan normaalin kokoinen, sitä paitsi olet vielä kasvuiässä ja kehosi muuttuu vielä paljon.

• huolissaan,apua

en usko et kasvan tästä enää, menkat jo alkanu,

• lokkl
        huolissaan,apua kirjoitti:

en usko et kasvan tästä enää, menkat jo alkanu,

mulla alko 2 vuotta sitten menkat ja kasvan vieläkin vähäsen! Joten ei ne menkat sitä tarjota! Ja siis menkkojen alkamisesta oon kasvanut varmaa n. 10cm jos ei enemmänkin

• alottajatar
        lokkl kirjoitti:

mulla alko 2 vuotta sitten menkat ja kasvan vieläkin vähäsen! Joten ei ne menkat sitä tarjota! Ja siis menkkojen alkamisesta oon kasvanut varmaa n. 10cm jos ei enemmänkin

huh, kiva tietää, ku ei oo ees kasvunpyrähdys alkanut!

• anorektikkooooooo

Ihan sama mihin uskot, mutta todellisuudelle et mahda mitään.

Aika huonosti on asiat, jos 155 senttiseksi jäät, etkä enää 14 vuotiaasta kasva.

Etköhän tuosta pituutta kasva vielä 10 cm ainakin ja painoa luonnollisesti pitäisi tulla myös mukana. Todennäköisesti kasvat vähintään yhtä pitkäksi kuin lyhyempi vanhemmistasi, mutta todennäköisesti myös häntä pidemmäksi.

Ja 43 kg ei ole mikään ihannepaino, vaan sairaalloisen laiha, sitten kun tuosta vielä pituutta kasvat. Painoakin saa tulla reilusti yli 10 kg.

• lyhyt

juu, toivottavasti sen 10cm kasvan :). Kyllä syön todela hyvin, mutta ei sitä painoa tule. Syön 5 krtaa päivässä, mutta kaikki tuntuu menevän reisiin ja peppuun ..

• taitaaollaläski
        lyhyt kirjoitti:

juu, toivottavasti sen 10cm kasvan :). Kyllä syön todela hyvin, mutta ei sitä painoa tule. Syön 5 krtaa päivässä, mutta kaikki tuntuu menevän reisiin ja peppuun ..

Painoindeksi 17,9 = Normaalia alhaisempi arvo. Mitä se siellä sairaalloisista painoista selittää??

• enkuitenkaanläski
        taitaaollaläski kirjoitti:

Painoindeksi 17,9 = Normaalia alhaisempi arvo. Mitä se siellä sairaalloisista painoista selittää??

niin, en pidä itteeni SAIRAALLOISEN LAIHANA.

• uskonytjojjojojojoj
        lyhyt kirjoitti:

Kyllä sitä painoa tulee!!!!!

Odota nyt, että täytät vaikkapa 18.

• taitaaollaidiootti
        taitaaollaläski kirjoitti:

Kannattaa muuten suhtautua netin bmi tuloksiin varauksella, sillä niissä yleensä lukee, että ne on tarkoitettu aikuisille.

• alottajao
        uskonytjojjojojojoj kirjoitti:

Kyllä sitä painoa tulee!!!!!

Odota nyt, että täytät vaikkapa 18.

kyllä tulee, mutta toivottavasti pituuttakin. En haluu jäädä lyhkäseks.

• jjooo, sellasta

oon saman kokonen ku sä, mut oon vaa 12 v XD

• alottaja... :)

hyvä, painat enemmän jaolet minua pitempi suhteessa ikään.

• mka97

se on sitä paitsi seksikästä ja sellasia katellaan jolla on vähän muotoja

• alottaja:))))

no niitä löytyy!!

• döners

Normaalilta kuulostaa. Hyvä että on muotoja, kurvit on naisellisia ja pojat tykkää :))
      Sulla taitaa olla oikee himopeppu, sellanen jonka päälle vois laittaa juomalasin ;))

En tajua kommentteja joissa moititaan pituuttasi. Ainaki kaikki alle 160 cm mittaset tytöt joita mä oon deittaillu, on olleet ihan helwatan kuumia seksinhimoisia kissoja!

• alottaja (.Y.)

joo, perseeni päälle vois asettaa koko teeastiaston ;)) kurveja löytyy, mutta mietityttää, et tykkääkö pojut edes isoista ,kiinteistä pepuista... No, hyvä jos sinä! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe