Mopon välit keulimiseen

altctrl

Elikkäs mitkä välit ois hyvät keulimiseen, 50cc depaa

24

14344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nxfgjhk

Jotkut 13/65 tai 14/65 suht vakioon. Jos on enemmän viriä niin jotkut 12/58 tai 13/58 vois olla ihan passelit.

• vfgkku

Mulla on vähän viritetty ja 10/52 tai 11/52 välit ja hyvin nousee keula

• 24/7 bomber

oisko 10/65 välit hyvät detsii vai sitte 10/53?

• 6338

No 10/65 on vähän turhan lyhyet välit, joutuu vaihteet käymään läpi tosi lyhyellä matkalla

• höööm

11-70 tai 12-65 mun mielest mut....

• gilsuu

mitkä ois hyvät välit? itellä on gilera ja enox

• asd2

Oisko 12-65 hyvät välit? Hukkaputki on irti ja rajoittamaton cdi.

• Anonyymi

12 65

• Anonyymi

12-62

• Anonyymi

Mitkä olis hyvät välit tälläseen am6 koneeseen keulimiseen joku tehoputki ainakin?

• Anonyymi

Siis tehoputki on

• Anonyymi

Mul o tehari ja cdi rajaton nii mitkö ois hyvät völit ny o 15-55

• Anonyymi

Mitkä ois hyvät välit keulimiseen 50 detsille jossa on vocan hiilikuitu läpät, malossin jäykemmät kytkin jouset kurit kaikkialta pois, vakio putki

• Anonyymi

Minkähän lainen ois jos laittaa 15 ja 70? Oisko Han hyvä keulia

• Anonyymi

Miten derbiin mulla on nyt 14/60 välit kulkee 90 vähän alle niin mitkä välit ois hyvät keulimiseen ja haluaisin että keulii vielä kakkosella ihan hyvin

• Anonyymi

keulivat pellet, menkää sirkukseen leikkimään. Ryhmä mopilevat keulivat simpanssit

• Anonyymi

Mikäs ykäyhdistyksen perseenreikä tänne tullut jauhamaan paskaa

• Anonyymi

Meeppä siitä ite sirkuksee vitu ykäpelle. Ei olis tarvinnu tännne tulla huutelee. Et taida osaa lukee

• Anonyymi

Mene sirkukseen keulimaan typerä apina

• Anonyymi

Mitkä ois hyvät keula välit derbi xtreme kun on nyt 11/63 eikä keuli

• Anonyymi

Mulla ei nouse 11/58 väleillä 2 vaihteella kun ei vääntö riitä vaikka on kuriton

• Anonyymi

Mitkä välit kanttii laittaa ku itellä on 10-70 välit ja vocan tehari ja nousee vaan kakkosella ja kolmosella on ihan nippa nappa et nouseeko saa kyllä rykästä niin perkeleesti että nousee ni jos joku vähän kokeneempi kaveri osais neuvoa sellaset välit et nousis vähän isommallakin vaihteella

• Anonyymi

Mitkä välit mankiin jossa 125 yx

• Anonyymi

Kysykää poliisilta, heillä varmat tiedot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe