mun "naapurissa" tuossa yks päivä töitä tekemässä ;D
Olitkohan sä
28
337
Vastaukset
- peltomyyränä
olinhan minä, kyntöhommissa, naapurin upean pikkurouvan kanssa
- tu(u)nari
Teen "naapurissa" töitä harva se päivä ;)
- joku päivä
pitäskö tulla käväseen ;D
- tu(u)nari
joku päivä kirjoitti:
pitäskö tulla käväseen ;D
Tuu ihmeessä ;)
- vähän aikaa sitten
tuohan on mun oletuskysymys/ toteamus...
- no johan on stana
heh , ootsä ominut lauseetkin itelles..toiset ei saa kirjoittaa, mitä haluaa, niinkö
- :D
no johan on stana kirjoitti:
heh , ootsä ominut lauseetkin itelles..toiset ei saa kirjoittaa, mitä haluaa, niinkö
Hän on varmaan sellanen koko maailmanomistaja :DD
- vähän aikaa sitten
no johan on stana kirjoitti:
saatana vaan itselles ja piru kaupan päälle:D
sehän oli toteamus, että olen tehnyt samanlaisen kysymyksen..enemmänkin hämmentynyt -eikä sen kummempaa. - ed
:D kirjoitti:
Hän on varmaan sellanen koko maailmanomistaja :DD
jep, tai ainakin haluaisi olla..
- huomionhakua
vähän aikaa sitten kirjoitti:
saatana vaan itselles ja piru kaupan päälle:D
sehän oli toteamus, että olen tehnyt samanlaisen kysymyksen..enemmänkin hämmentynyt -eikä sen kummempaa.jaa. mut piti kuitenkin päästä esiintymään...
- vähän aikaa sitten
huomionhakua kirjoitti:
jaa. mut piti kuitenkin päästä esiintymään...
ihan sama. ei kai täällä sentään esiinnytä vai joko tunnistit tämän maailmanomistajan :D
en sentään maailmaa omista, mutta omaisuutta kylläkin, jos vaikka harmittaisi vielä enemmän :D - en rikas, mut <3
ihan sama. ei kai täällä sentään esiinnytä vai joko tunnistit tämän maailmanomistajan :D
en sentään maailmaa omista, mutta omaisuutta kylläkin, jos vaikka harmittaisi vielä enemmän :Dköyhät ne rahoillaan leveilee..
- vähän aikaa sitten
en rikas, mut <3 kirjoitti:
köyhät ne rahoillaan leveilee..
ja toiset siipeilee toisten rahoilla? mikä on sun on myös mun -periaatteella---> näitä riittää
- oot nolo
ja toiset siipeilee toisten rahoilla? mikä on sun on myös mun -periaatteella---> näitä riittää
ahaa, nyptä tiedetään miten säkin oot omaisuutes kerännyt;DDD
- sitä ed.
oot nolo kirjoitti:
ahaa, nyptä tiedetään miten säkin oot omaisuutes kerännyt;DDD
etkö osaa lukea? ihan itse olen tienannut omaisuuteni työtä tekemällä ja inhoan ihmisiä, jotka yrittävät hyötyä toisen omaisuudesta siipeilemällä tekemättä mitään ---> esim. ikävä kyllä valtaosa naisista on tällaisia ja löytyy niitä miehistäkin.
Keskittykää nyt vain pääaloittajan viestiin, kun se liittyy sentään ikävään.
- Huomiovärit
En ollu. Varmaan jollain muulla samanlaiset työvaatteet.
- Tunnistaja
No en mä vaatteista häntä tunnistanut ku naamasta. Tai ainaki oli pahasti samannäköinen ;D
- niin.....
missä et ollut?
- Ei kai
Tunnistaja kirjoitti:
No en mä vaatteista häntä tunnistanut ku naamasta. Tai ainaki oli pahasti samannäköinen ;D
näkyykö se jo naamasta kun en ole saa.... :(
- Tunnistaja
Ei kai kirjoitti:
näkyykö se jo naamasta kun en ole saa.... :(
Näkyy ja kuuluu ;D
- :O
Tunnistaja kirjoitti:
Näkyy ja kuuluu ;D
Kuuluu ?
- Niin..
:O kirjoitti:
Kuuluu ?
Siitä puhe mistä puute ;D
- kilroy was here
juu.
- Huomiovärit
Heh, tänään kun ajelin tuonne keskustaan, niin muistin tän. Siinä lähellä Hänen (miehen) työpaikkaahan oli joku kaivuuhomma menossa ja työmiehet siellä värkkäs jotain. Minä en tosiaan siellä ole ollu, vaikka huomiovaatteet omistankin ja olen jopa kokeillut kaivuria ;)
- iuuuuups, apuva
ai se on joku , jonkun kaupungin ns. duunareita, sullahan on hyvät saumat kiinnittää sen huomio,, mees ens kerran keikistelemään minarissa sen työmaalle ja hyppää sinne monttuun;DD
- ???
Siinä "naapurissa"olen ollut jo muutaman kuukauden.pistätkö kahvit tippuu jos tulen käymään?
- joskus sitten
No mä en taida olla yksin, että pieni ongelma ;)
- ???
joskus sitten kirjoitti:
No mä en taida olla yksin, että pieni ongelma ;)
Noo kahvitellaan sit pidemmän kaavan mukaan joskus kun ongelma ei ole paikalla..;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261