Mitä ajattelet tästä miehestä?

rek.puskasta

"Oli jo kaksi poikaa eikä vaimo tahtonut enää lapsia. Erota en tahtonut, lapset eivät olleet vielä koulussakaan. Tapasin naisen joka tahtoi lapsia, saimme tyttären josta vaimoni ei tiedä mitään. Eroan vaimostani kun lapseni ovat lukiossa, siihen saakka mennään näin. Toki jos jään kiinni ja vaimo tahtoo eron käy se minulle. Avioehto, en menetä puolta omaisuudestani.

En omasta mielestä tee moraalisesta mitään väärin. Meillä olisi ollut varaa kolmanteen lapseen mutta koska vaimo ei sitä tahtonut hoidin asian muulla tavoin. Avioerossa lapset kärsivät, siksi siitä en ole innostunut.
Jos vaimo välttämättä sen tahtoo en vastaankaan pane."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10687871

Niin?

35

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Palstan väki-

      Genio mente?

    • Kake R

      Mahtaa olla mukava perinnönjako tilaisuus kun äijästä aika jättää?

    • Olen onnellinen etten tunne ko. miestä. Minusta huono tyyli hoitaa asioita.

      • Teijo T

        Mahtavaa kun lapset kohtaavat perinnönjaossa:((
        Kun salaillaan asioita


      • Teijo T kirjoitti:

        Mahtavaa kun lapset kohtaavat perinnönjaossa:((
        Kun salaillaan asioita

        Joo ihan kiva yllätys. Luulen, että palaa muutenkin sillat suuntaan jos toiseenkin, ehkä myös lapsiinsa. Nekään kun harvoin tykkää petturi vanhemmista.


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Joo ihan kiva yllätys. Luulen, että palaa muutenkin sillat suuntaan jos toiseenkin, ehkä myös lapsiinsa. Nekään kun harvoin tykkää petturi vanhemmista.

        Ei liene ainutkertainen tapaus Suomessa. Tiedän ite yhden...jossa "aikapommi"...odottaa kun perinnönjako aikanaan tulee.
        Ei kuitenkaan omalla kohdalla;)


      • Teijo T kirjoitti:

        Ei liene ainutkertainen tapaus Suomessa. Tiedän ite yhden...jossa "aikapommi"...odottaa kun perinnönjako aikanaan tulee.
        Ei kuitenkaan omalla kohdalla;)

        No ei varmasti ole ei. Kuinka monella sitten niitä "vahingonlaukauksia" maailmalla, joista ei edes itse tiedä mitään. Ei ole koskaan nainen ilmaantunut kertomaan, että mulla on sitten sun siittämä lapsi muutes.

        Niitä on varmaan kans hyvin paljon. Isä oli John Doe.


      • ...

        Tyylihän vastaa juuri naisten vastaavaa. Tehdään juuri mitä itse kiinnostaa. Mitään eroa en näe.


      • Siis?
        teevadit kirjoitti:

        No ei varmasti ole ei. Kuinka monella sitten niitä "vahingonlaukauksia" maailmalla, joista ei edes itse tiedä mitään. Ei ole koskaan nainen ilmaantunut kertomaan, että mulla on sitten sun siittämä lapsi muutes.

        Niitä on varmaan kans hyvin paljon. Isä oli John Doe.

        Niin, eikös noissakin tapauksissa nainen ole toiminut väärin?


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        No ei varmasti ole ei. Kuinka monella sitten niitä "vahingonlaukauksia" maailmalla, joista ei edes itse tiedä mitään. Ei ole koskaan nainen ilmaantunut kertomaan, että mulla on sitten sun siittämä lapsi muutes.

        Niitä on varmaan kans hyvin paljon. Isä oli John Doe.

        Tuos tapauksesta josta tiedän; mies ja nämä 2 naista tietävät mutta nämä lapset eivät tiedä toistensa olemassa olosta....sattuivat syntymään vielä samana vuonna:((
        Tämä tapahtunut jo aikoja sitten: lapset aikuisia ihmisiä jo.
        Elämää suomalaismetsissä:((


      • Siis? kirjoitti:

        Niin, eikös noissakin tapauksissa nainen ole toiminut väärin?

        Jaa kun ei ole kertonut asiasta mahdolliselle isälle? No minusta periaatteessa on toiminut väärin, koska lapsella on oikeus molempiin vanhempiin, jos he hengissä ovat. Mutta kuten tiedämme, kaikkia miehiä ei edes kiinnosta tietää onko heillä lapsia vai ei.

        Itse kertoisin miehelle, jos näin hölmösti olis että ois lapsi siunaantunut ja hän olis pois jo kuvioista. Mikä nyt omalla kohdalla kuulostaa hyvin hyvin pitkälle mahdottomalta yhtälöltä.


      • Teijo T kirjoitti:

        Tuos tapauksesta josta tiedän; mies ja nämä 2 naista tietävät mutta nämä lapset eivät tiedä toistensa olemassa olosta....sattuivat syntymään vielä samana vuonna:((
        Tämä tapahtunut jo aikoja sitten: lapset aikuisia ihmisiä jo.
        Elämää suomalaismetsissä:((

        Juu. Ehkä siellä aikuiset on sitten päättäneet pitää asian omina tietoinaan loppuun saakka?


      • ... kirjoitti:

        Tyylihän vastaa juuri naisten vastaavaa. Tehdään juuri mitä itse kiinnostaa. Mitään eroa en näe.

        Se on sääli, jos joku hoitaa hommansa noin. Oli nainen tai mies.


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Juu. Ehkä siellä aikuiset on sitten päättäneet pitää asian omina tietoinaan loppuun saakka?

        No poikien piti kuule vältellä jopa etteivät joudu samaan armeijapaikkaan:((
        Se oli kai tuon aikakauden ratkaisuja. Tää kaveri, joka oli "hairahdus" pärjäsi elämässään ainakin opiskelujen ja saavuttamansa sosiaalisen aseman perusteella paremmin kuin "omat pojat"....siis ilman isää.
        Asiahan selkenee sitten perinnönjaon aikaan....


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Se on sääli, jos joku hoitaa hommansa noin. Oli nainen tai mies.

        Sivuraiteille ei pitäisi hairahtua....pitäisi olla uskollinen puolisolleen!


      • Siis?
        teevadit kirjoitti:

        Jaa kun ei ole kertonut asiasta mahdolliselle isälle? No minusta periaatteessa on toiminut väärin, koska lapsella on oikeus molempiin vanhempiin, jos he hengissä ovat. Mutta kuten tiedämme, kaikkia miehiä ei edes kiinnosta tietää onko heillä lapsia vai ei.

        Itse kertoisin miehelle, jos näin hölmösti olis että ois lapsi siunaantunut ja hän olis pois jo kuvioista. Mikä nyt omalla kohdalla kuulostaa hyvin hyvin pitkälle mahdottomalta yhtälöltä.

        Kyllä se juttujen perusteella on aika monella ollut suunnitelmallista toimintaa, joten ei eroa mitenkään aloittajan mainitsemasta tilanteesta. Itsekästä toisin sanoen.


      • Teijo T
        Siis? kirjoitti:

        Kyllä se juttujen perusteella on aika monella ollut suunnitelmallista toimintaa, joten ei eroa mitenkään aloittajan mainitsemasta tilanteesta. Itsekästä toisin sanoen.

        Missä ihmeessä on moraali?


      • Siis? kirjoitti:

        Kyllä se juttujen perusteella on aika monella ollut suunnitelmallista toimintaa, joten ei eroa mitenkään aloittajan mainitsemasta tilanteesta. Itsekästä toisin sanoen.

        Niijoo onhan toikin melko luihua meininkiä tehdä lapsia miehen kanssa, joka pitää kulissisuhdetta muualle. Tai siis mimmoinen nainen haluaa sellaisen miehen jonka tietää pitävän sellaista kulissisuhdetta yllä?

        Itsekäs, mutta ehkä vähän naivikin nainen. Kun se mies voi yhtälailla hylätä sen uuden naisen ja lapsen siinä missä entisensäkin, jos taas löytyy hyvä syy siirtyä seuraavaan.

        Itsekästä juu. Aika moni asia on itsekkäistä syistä pystytetty. Sanoisin että itsekkyyttä syventää tuossa röyhkeys, joka tekee tuosta itsekkyydestä epäsopivaa itsekkyyttä. Mutta se on nyt silleen, että ukko ja kissa meni maate jo ja minä meinaan liittyä seuraan. Hyvät yöt! :-)


      • Teijo T kirjoitti:

        No poikien piti kuule vältellä jopa etteivät joudu samaan armeijapaikkaan:((
        Se oli kai tuon aikakauden ratkaisuja. Tää kaveri, joka oli "hairahdus" pärjäsi elämässään ainakin opiskelujen ja saavuttamansa sosiaalisen aseman perusteella paremmin kuin "omat pojat"....siis ilman isää.
        Asiahan selkenee sitten perinnönjaon aikaan....

        Menee vaikeeks noinkin. :-/

        Sulle kans hyvät yöt! :-)


      • Teijo T kirjoitti:

        Sivuraiteille ei pitäisi hairahtua....pitäisi olla uskollinen puolisolleen!

        Niin tai edes rehellinen, jos ei pysty olemaan uskollinen. Reilumpaa sekin kun teeskennellä luotettavaa ja hyvää kumppania. :-)


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Menee vaikeeks noinkin. :-/

        Sulle kans hyvät yöt! :-)

        Hyvät yöt! :)


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Niin tai edes rehellinen, jos ei pysty olemaan uskollinen. Reilumpaa sekin kun teeskennellä luotettavaa ja hyvää kumppania. :-)

        Hyvä tarkennus:)


    • ~cissi~

      Tyhmä mies, mutta aika moni on, omassa elämässään. Ulkopuolisesta ratkaisu kuulostaa säälittävältä. Kaikkein eniten toi kuitenkin kuulostaa Suomi24:n sepitteeltä.

    • Vaikka tämä olisi keksitty, niin tiedän että "noita" miehäi on olemassa.

      En ymmärrä mikä tuossa on sitten kertomisen arvoista edes tänne? kirjoittaja aliarvioi omien lapsiensa vaistotkin, kyllä ne aistii noi jutut.

      • Ap.

        Eikös juuri narsistit kaipaa huomiota osakseen?


      • Ap. kirjoitti:

        Eikös juuri narsistit kaipaa huomiota osakseen?

        Kyllä se niin menee ja vaan sitä omaneduntavoitteluam esineellistetään ikävällä tavalla oma lapsikin.


      • samaa porukkaa
        sue.ellen kirjoitti:

        Kyllä se niin menee ja vaan sitä omaneduntavoitteluam esineellistetään ikävällä tavalla oma lapsikin.

        Ja aika paljon niitä naisia joilla "biologinen" kello tikittää..


      • samaa porukkaa kirjoitti:

        Ja aika paljon niitä naisia joilla "biologinen" kello tikittää..

        Niin onhan tuossa 2 osapuolta, mutta miksi valikoida lapsen isäksi varattu? kun voi sen lapsen tehdä toisellakin tapaa, vaikka lapsettomuusklinikalla.
        No mä en tiedä, kuin että mun kelloni on jo tikittänyt ja lapsia ei enään tule.


      • samaa porukkaa
        sue.ellen kirjoitti:

        Niin onhan tuossa 2 osapuolta, mutta miksi valikoida lapsen isäksi varattu? kun voi sen lapsen tehdä toisellakin tapaa, vaikka lapsettomuusklinikalla.
        No mä en tiedä, kuin että mun kelloni on jo tikittänyt ja lapsia ei enään tule.

        Eikä siinä vielä kaikki. On myös sellaisia jotka tekaisevat sen kenen hyvänsä kanssa. Uskomattoman itsekästä kyllä.


    • Sinkut-palstalta sukupuolet käännetty huono provo.

      • Uskottomuus palstalta tuo näky olevan.


    • Puuttui vain, että on väärin jos yksi ainoa nainen saa nauttia hänen jalosukuisista siittiöistään.

    • On näköjään kelvannut usemmallakin naiselle nin, että siitä kynsinhampain naiset tappelevat.

      • Jaja, kova on kiire naisilla synnyttää uusia psykopaatteja maailmaan.


    • Shui-ing

      Tuosta ei selvinnyt, muuttaako mies eron tultua talouteen, mihin tytär syntyi. Ky. nainen ei välttämättä odota 16 v. et mies eroaa.

      Itsekäs kuspää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2188
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1673
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1500
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1453
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1322
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      219
      1203
    7. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      209
      1192
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      50
      1168
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1091
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      952
    Aihe