Hei,
Jos jaksat, ehditkö piristää minua, jos nyt sieltä on mitään piristävää tulossa. Alakulo ollut koko viikonlopun, en tiedä mitä tästä elämästä tulee. Ei oikein valmista mistään, haavoilla olen kurjan suhteen jälkeen, murkkaan heitettynä tarpeettomana. Näetkö iloista mitään kesään tai romantiikkaa, se varmaan auttaisi piristämään mieltä, pieni miehinen huomio tai ystävällinen sana. Kiitos!
Tsenkkalle
4
112
Vastaukset
- Tsenkka
Elämässäsi todellakin on tekijöitä ja tapahtumia, jotka häiritsevät mieltäsi. Jos jäät miettimään menneitä, tulet masentumaan varmasti. Ole aktiivinen ja elä rohkeasti, niin pääset epämiellyttävistä asioista eroon paremmin.
Jos jaksat olla aktiivinen, näen kesällä romantiikkaa, muuten en. - www.
Olenkin ollut aktiivinen, mennyt harrastamaan jne. välillä taas seisahdun ja ikävät ajatukset tulevat. Lomamatka on varattuna, tämä uutta minulle, en ole paljoa ulkomailla matkustellut, joten yritystä on.
Saanko koskaan mitään hyvitystä, tältä mieheltä, joka minua ikävästi kohteli?
Oikein paljon kiitoksia. - täysikuutar
anna kurjan miehen jäädä pois ajatuksiltasi,liikaa annoat valtaa hälle mietteinesi.laitapa itsesi somaksi,mene lavoille ja karaokepubiin kuuntelemaan laulamaan,sieltä löytyy kiva poitsu,nuorehko mies,kivannäköinenkin.jatka uusia juttuja,polkujasi,ota tiedot pois miehestä kuka satutti,ei pidä muistella pahaa mieltä tuojia!
- www.
Kiitos kaunis kuutar. Lauluääneni on suorastaan kamala =) joten varmaan ainakin laulamalla karkoitan kaikki komistukset, hih. Kyllä olen kuitenkin käynyt ns. ihmisten ilmoilla, joten ihan kotiin en ole hautautunut. Yritän kovasti vääntää ajatuksia iloisiin asioihin ja omiin juttuihini, välillä onnistuu välillä ei, joka päivä tämä asia silti mieltä hiertää, kyllä se varmaan joskus helpottaa. Ihanaa kesää molemmille näkijöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328