nainen täällä rakastua mieheen, jos hänellä olisi hiv?
jos minulla todetaan se, niin tuntuu, kuin olisi koko alkavasta elämästä vedetty matto alta. Kaikki pienet unelmat eivät olisi enään mahdollista totetutta.
Voisiko
18
121
Vastaukset
- itse olet sen
hivisi thay ho roilta hankkinut... mieti sitä. kukaan nainen ei halua miestä, joka käy ulkomailla huo rissa..
- kukaan.
En ole käynyt, vaan joutunut mahdollisesti hyväksikäytön uhriksi.
- just askin'
kukaan. kirjoitti:
En ole käynyt, vaan joutunut mahdollisesti hyväksikäytön uhriksi.
Millälailla olet miehenä joutunu hyväksikäytön uhriksi...
Yleensähän se tuppaa olemaan vähän toisin päin...
- jaa a
en tiedä, onhan siinä riskinsä.
- ihmisiä kaikki
Mä inhoan aina kun käytetää h:lla alkavia haukkumanimiä. Ja jos toiseen oikeen rakastuu löytyy varmasti keino olla yhdessä hiv:stä huolimatta, näin luulisin. Pidetään peukkuja kuitenkin että tuo pelko on aiheeton. Mutta ei se nykypäivänä ole niin paha asia.
- kukaan.
Toivotaan. Siihen ollaan kait jo löytämäsä parantava hoito.
- kyllä rakastaisin
Kyllä voisin vaikka se olisi hänellä. Ei haittaisi yhtään. Rakastaisin häntä silti koko sydämestäni.
- tutkimukset
Muistakaa hyvät nuoret se kumi.. niin yksinkertaista se on KUMI
Harmi, jos sinulle on käynyt niin huonosti. Olen tod. pahoillani.
Ja jos nyt selvisit - muista jatkossa olla tarkka.- kukaan.
Miten voin olla, jos joku on käyttänyt hyväksi? Tartuttaja on tahallisesti pahoinpidellyt. Se on Suomessa rangaistavaa.Toivotaan nyt kuitenkin, että pelko on turha.
- tutkimusket
kukaan. kirjoitti:
Miten voin olla, jos joku on käyttänyt hyväksi? Tartuttaja on tahallisesti pahoinpidellyt. Se on Suomessa rangaistavaa.Toivotaan nyt kuitenkin, että pelko on turha.
Ellei voi olla varma kumppanistaan.. ei ehkä kannata lainkaan harrastaa seksiä - tai jos harrastaa, on käytettävä kumia. Tämä tulee vastaan myös pidemmissä parisuhteissa. Se on aina riski, ellei voi olla varma toisen luotettavuudesta. Kerta syrjähyppy voi tuottaa ikävän tuliaisen. Aina!
Ja tämä koskee siis myös suuseksiä!
- vanhakansa
jos ei ole heilaa helluntaina, ei AIDSia adventtina.
- no tota
rakastun ihmiseen, enkä sairauteen..eli, mitä sen väliä, onko sulla hiv, jos rakastun suhun, niin tosiaan, rakastan sua, ei mua mitkään sairaudet siinä kohtia pelottas.
- ö0
olisi se jonkinlainen järkytys jos hänellä olisi se, mitäpä sitä kaunistelemaan. Kuka lie oletkaan.....
- no mitä sitte
vaix ois hiv????? hei haloo, onne kortsut kexitty!
- Rakkaus on
siitä ihmeellinen juttu että ihan sama vaikka olis lepra niin tosirakkaus ei
väisty,- niiinkööö
mikäs sun tosirakkaalla sitten on kun täällä olet?
- ei sitä
rakkautta oo vielä löytynyt vitun hölmö
- lisäys edelliseen
sitten jos ja kun löydän rakkaan ihmisen, sitä rakkautta pysäytä mikään sairaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318