HEI YSTÄVÄT HYVÄMIELI..

he

kOSKA JOSTAKIN SYYSTÄ MUKAVIEN ASIOIDEN KETJU ON MENNYT JUNTTURAAN..Niin eikös ole mukava.asia että aloitetaanse tässä uudelleen....
Minusta olisi mukava, kun tapaa nettikaverit täälläkin palstalla,tämä mukavien asioiden ketju toisi päiviimme ilon ja virkistyksen hetken,kun piipahdetaan.
Otetaan nyt niskasta kiinni itseämmeja alamme suunnittelemaan mitä
voimme tehdä,ettei niljuskaisia kirjoiteltaisi.. Kaikille hyvää kesää!!!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se on ,he. Ei meitä heikkoja juuri kuunnella. Taitavat olla huonokuuloisia niin kuin minäkin. minulla on tosin kuulolaite ainoassa kuulevassa korvassani ja kuuluu joskus liiankin hyvin.

Olen ollut aika kirjoittamaton viime aikoina. En ole ollut ulkona saamassa vaikutteita kun hukkasin housuni ja ilman niitä ei tässä sivistyneessä maailmassa saa liikkua.

Lopulta selvisi, että olin ollut tapoihini nähden ylihuolellinen, eli ripustanut housuni ripustimeen ja pannut vaatekaappiin.

Pidä sinäkin huoli vaatteistasi ja muustakin. Näyttäää nimittäin siltä, että meidän ja kaltaistemme varassa tämäkin palsta toimii.

• 74v särkijärvellä

Kiitos ajatuksista,minulla on joskus päiviä kyselen itseltäni useinkin mikä päivä nyt on,.Sitten yleensä lehdestä katson en ilkeä avomieheltäni kysyä. Korvakuuloke on minullakin 74v olen elämää vaeltanut. Kiva näitä lueskella on " molemmissa" ,
      mitä höyryjä ovat päästelleet. Aurinkoa olisi punajäkälä kaipaamaassa,olisi
      paraslääke kuljen auringossa nakuna 40kg ette säikähdä. Iloista henkeä.

• mukavata!

Vuoden mukavin asia oli tuo
      jääkiekon MM-voitto.
      Siitä mielikin ilostui.

• On se tuo *he* hauska kun sanoo, ettei niljuskaisia kirjoiteltaisi:D Sait oikein hyväntuulen naurun aikaan täällä!

Eilen ajattelinkin latotansseissa kertoa, että järkkäsit makkaraa edullisesti meille, mutta rohjennut kun et ollut näkyvillä. Muistin sinut kuitenkin mielessäni.

Ens kerralla jos joku kirjoittelee sopimattomia, niin muistan tuon sanan:
      älähän sinä liero kirjoittele niljuskaisia :DDDD

terve!

• he

Kerroppa mistpäin olet,kun minä kulkenut kuin mustalainen.Myönnnän olen
      makkaraa ,hoddokkia,bratvustia muuta mukavaa ilta nälkäisille myynyt.
      mukavaa, kun keksitkin ja osuit vielä oikeaan.

• texsanell

Täältä olen etelä suomesta Espoosta, jossa on päivä paistanut koko ajan. Mukavasti kirjoittelet, tulen aina hyvälle tuulelle kun omaleimaista viestintääsi luen.

Hesassa syntynyt olen, ja asunutkin osan elämästäni siellä, mutta nyt olen kotiutunut Espooseen järven tienoille:)
      Voihan hyvin, pikkuinen iloinen heta:D

• mattiedvad

Onko onni keväässä,Rakkautta ilmassa ainakin näkyy ja maanallakin,puuntäi
      syötyään kuolee.Ei ehdi naatiskella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe