Nyt tarttis pikaista neuvoa. Ongelma on seuraavanlainen:
En voi sietää ihmistä. Saan kaikesta ihmiseen liittyvästä oksennusrefleksin. Mua oksettaa olla ihminen ja oksettaa olla loukussa tällä planeetalla seitsemän miljardin muun ihmisen kanssa.
En näe ihmisessä mitään pitämisen arvoista. Esitän, että pitäisin ihmisistä ja ihmisenä olemisesta mutta todellisuudessa pidättelen ja nielen kokoajan oksennusta. Pidättelen oksennusta kaupassa, kadulla, ihan kaikkialla.
Ihminen vain oksettaa mua.
Sana "ihminen" oksettaa mua. Mua oksettaa miten lähellä se on sanaa "ihmeellinen", aivan kuin ihmisen itselleen antama mitali. Mua oksettaa se, että kaikki ihmisten elämässä pyörii ihmisyyden ympärillä. Mua oksettaa miten paljon aikaa ihminen käyttää omassa erinomaisuudessaan masturboimiseen.
Mua oksettaa, että ihmiset ottavat henkilökohtaisesti sen, että ihminen oksettaa mua. Mua oksettaa kun ihmiset sanoo jotain tyhmää kuten "no mikset sitten tapa ittees".
Se on kyllä "to do"-listalla ensimmäisten joukossa. Älkää huoliko. En tosin tiedä miten listan loput kohdat sen jälkeen hoituvat.
Uskon, että tämän oksennustaudin aiheuttaja on henkilöhistoriani. En ole saanut sellaista hattara-maailmankuvaa, jossa ihminen on kiva kaikki on kivaa. Mun mielestä ihminen on kammottava, hirveä olento - oksettavan kammottava, hirveä olento.
Pelkästään yhdellä ihmisellä on liian suuri ego tähän universumiin. Mitä tapahtuu, kun seitsemän miljardia paisunutta egoa laitetaan samalle kivenmurikalle pelleilemään? Jokainen voi katsoa ympärilleen ja todeta tulokset.
En ymmärrä miten kukaan voi hengittää samaa ilman muiden ihmisten kanssa oksentamatta.
Mua oksettaa se miten ihminen sanoo mulle, että mun pitäis vain olla sinut itseni kanssa ja sitten ihminen ei enää oksettaisi mua. Mua oksettaa tällainen väite, koska se sisältää oksettavan oletuksen, että ihminen on perimmiltään epäoksettava jos "sen vain oivaltaa oikein". Mua oksettaa se, että ihminen olettaa, että en "ole oivaltanut oikein".
Ehkä muut ihmiset eivät ole oivaltaneet oikein. Ehkä heidän hattaralta maistuva elämänsä on luonut heille harhatodellisuuden, jossa ihminen ei ole oksettava. Ehkä hattaran maku suussa estää oksennusrefleksin.
Mua oksettaa kaikista eniten positiiviset ihmiset. Mua oksettaa se, että ihminen, joka ei ole ollut kosketuksissa niiden asioiden kanssa, joiden kanssa mä olen ollut kosketuksissa, tulee kertomaan mulle, että olen oivaltanut jotain väärin. Mua oksettaa kuunnella näitä ihmisiä. Mua oksettaa katsoa näitä ihmisiä. Haluaisin heille yhtä monta vuotta samanlaista elämää kuin mulla on ollut. Haluaisin sen jälkeen kysyä heiltä, että onko ihminen edelleen kiva. Vai onko se sittenkin oksettava.
Neuvoa kaipailen
7
160
Vastaukset
- miljoonas kerta
Jaa,a, jaahas, minä tuota ihmisenä sinulle kuitennii vastaan, että olet oikeilla jäljillä kuomaseni. Ihmiset todella ovat oksettavia ja elämässä ei ole mitään järkeä se vaan on ja siitä ihminen yrittää itselleen tehdä mahdollisimman mukavan tai siedettävän. Voisin kuitenkin kertoa mikä sinun todellinen ongelmasi on, jos haluat sen tietää. Halutko vai oksennatko?
- -Jenkes-
Tuota noin.....voi hyvänen aika. Kannattaa mennä ammattilaisen juttusille ja kertoa noita ajatuksia. Voin kertoa että tuo ei ole normaali ajatustapa.
- agagd
"Voin kertoa että tuo ei ole normaali ajatustapa."
Mitä sitten jos ei ole normaali ajattelutapa?
Tiesitkö, että joskus oli täysin normaalia uskoa, että epäonni oli noitien aiheuttamaa? Ja sitten näitä "noitia" poltettiin roviolla.
Mistä jothuu tämä lähes uskonnollinen suhtautuminen normaaliuteen? Ei normaalius ole synonyymi hyvälle.
- spurdoes
Minuuki oksettaa jos juon paljon alkoholia. En tiiä mistä johtuu. Mut tommosesta ongelmasta en oo ennen kuullu :(
Hyvin kirjoitettu! Täällä nimimerkin suojissa uskallan paljastaa, että ajattelen aivan samoin, mutta sinä vain osasit pukea sanoiksi koko tämän elämäni aikaisen inhon.
Jos vain voisin, niin muuttaisin jonnekkin kaukaiselle saarelle ja eläisin lopun elämäni näkemättä yhtään ainutta yltiöpositiivista lässynlässynlää-tyyppiä. Ei mua kiinnosta niitten kasviimaantonkimiset mökillä, ei mua kiinnosta niitten jumppahumppatunnit, ei mua kiinnosta niitten alituinen paskan jauhaminen ja itsensä korostaminen. En mä ole niitä pyytänyt aukaisemaan suutaan ja vuodattamaan ulos sitä mantraa, jolla ne nostaa itseään muiden yläpuolelle.
Kun ne alkaa kehumaan omaa elämäänsä, niin en enää vastaa siihen yhtään mitään. Miettivät sitten hiljaisuuden vallitessa mikä meni vikaan. - yks p*skannettu
Näistä noitajutuista on jonkin verran omakohtaista kokemustakin, näin
myöhemmin elämässä voin jollain tavalla ymmärtää niitä keskiajan noitarovioita.
Nuorempana joku tämmöinen harrastelijanoita munamartta alkoi levittää musta juttuja muka ennustellen mun tulevaisuutta, alkoi siis p*skantaa jutuillaan mua ennustuksineen. Jos tämmöinen pirun munamartta saa aikaiseksi semmoisilla jutuillaan lisää syrjäytymiskehitystä p*skannuksen kohteelleen, eihän se sen kohteen elämää todellakaan edistä ainakaan. Eli jos saa jutuillaan aikaiseksi laumakunnan p*skannusta lisää juttujen kohteelle, tavallaan on aiheuttamassa itse omalla käytöksellään lisää p*skaa myöhemmässäkin elämässä tälle silmätikukseen ottamalleen, tehden tällä tavalla ennustuksistaan totta, pitää itse omalla p*skomisellaan huolen siitä, että toiselle kävis huonosti. Emmää tämmöisten munamarttojen kyseessä
ollessa pitäs ollenkaan pahana jos niitä alettas noitarovioilla polttelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318