Naisille sopii pitkät hiukset, lyhyttukkaiset naiset ovat jotenkin miesmäisiä.
Naisten pitkät hiukset
64
645
Vastaukset
- ulla-ll
Minulla on ollut aina pitkä tuuhea tukka, se tuntuu olevan jo osa itseäni, persoonaani.
- saarasanelma
Ei tulisi milloinkaan mieleeni että joku toinen voisi hallita päässäni olevaa pehkoa. Itse päätän milloin on pitkä ja milloin lyhyt hius, elämäntilanteen mukaan. Huomattavasti edullisemmaksi tulisi pitää pitkiä, sillä hyvän lyhyen mallin hyvänä säilyttämisessä tarvitsee kampaajalla käydä 3-4 viikon välein. Olen havainnut heikkojen miesten haluavan naistensa pitävän pitkiä huksia, yksikin kerran kertoi sen tuovan voiman tunnetta naarastaan kohtaan. Hohhoh ei me enää missään luolakaudella eletä.
- eivoikylolla
onkohan sulla kaikki muumit laaksossa......
- 4to8
Miesmäisiä tai pikemminkin l-maisia. Pitkät hiukset tosin vaativat vaivaa, kaikki eivät halua sitä nähdä.
- uyuyuy
eestiläiset ja venäläiset naiset laittaa pitkän tukkansa nätisti
- -------
Laittaa laittaa, mutta entäs se hygieniapuoli? eivät kyllä siihen panosta. Hajuvesillä yrittävät peittää. Vessaan kun meet niitten jälkeen, huomaat kyllä. Hyhhyh.
- .....
------- kirjoitti:
Laittaa laittaa, mutta entäs se hygieniapuoli? eivät kyllä siihen panosta. Hajuvesillä yrittävät peittää. Vessaan kun meet niitten jälkeen, huomaat kyllä. Hyhhyh.
Höpö höpö. Taas näitä katkerien suominorsujen juttuja...
- papili-jottinen
Mistään ei voi missään sanoa, että kaikille sopii se tai tämä.
Riippuu kasvojenmuodosta, roikkuu siitä, minkälaatuiset hiukset sattuu tämänikäinen omistamaan. Yleinen havainto on ainakin minulla, että vanhemmuuten, jo hormonitoiminnan sivuvaikutuksena hiukset harvenevat ja huonokuntoistuvat.
Hiukset osoittavat yleinkunnon, eikä niitä hoideta päältäpäin.
Riippuu siitäkin, haluaako helppohoitoiset hiukset, vai onko aikaa mämmiä niitä kauankin.
Kukin saakoon itse päättää, millaiset tukan haluaa päättään kattavan, kun joillakin se lähtee kokonaankin.
Nuorten naisten hiuksia usein ihmetellen kauhistelen. Ohuita, elottomia, moneen kertaan värjättyjä, pahoinvoivan näköisiä.
Kosmetiikka-ala lie rahanahneudessaan pilannut monet kutrit? - hyvästi ponnari
Voi, jos aloittajalla olisikin taikadauva antaisimme me naiset ilomielin taikoa päähämme pitkät ja paksut kutrit.
Mutta voi, suomalaisella geeniperimällä suurin osa saa päähänsä ohuehkot ja huonosti kasvavat (vanhetessa) haituvat joiden kanssa on vaan elettävä. Isämme ja veljemme myös saavat ohuet hiukset toisin kuin eteläeurooppalaiset miehet.
Pidin sitä poninhäntää n. 40-vuotiaaksi jolloin oli ohenevat karvat pienenä liruna niskassa. lopulta oli leikattava. En sure sitä että en viehätä miesten silmää, eihän naisten koko elämäänsä tarvitse missään hyväksyntäkokeessa elää...sehän ahdistaisi vaan. Enkä nyt kaikille kadun mummoille osaa kuvitella pitkää kuontaloa niin että se olisi jotenkin hienoa.
Aloittajan on tyydyttävä ihailemaan romaninaisten hiuksia, heillä usein vahvat ja pitkät hiukset kauniisti laitettuna.- manneton
Kyllä ihan tavallisilla suomi naisillakin on upeit pitkiä tukkia
manneton kirjoitti:
Kyllä ihan tavallisilla suomi naisillakin on upeit pitkiä tukkia
Niin minullakin oli 10 vuotta sitten, pitkät ja paksut. Nyt olisi jäljellä hiiren häntä, jos olisivat pitemmät.
"Hiukset ohenevat iän mukana. Siihen vaikuttaa sekä hiusten lukumäärän että hiusten läpimitan pieneneminen. Jälkimmäinen saattaa vaikuttaa hiusten kokonaispaksuuteen naisilla jopa enemmän kuin hiusten lukumäärän vähentyminen. Hiukset harvenevat iän mukana tasaisesti eri puolilta päätä. Usein ne menettävät värinsä ja muuttuvat harmaiksi tai valkeiksi. Perimä vaikuttaa hiusten määrään, kasvuun ja väriin enemmän kuin ravinto, hiusten hoito tai muut ulkoiset tekijät."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00220
- tiinaex...
kata kärkkäinen ja anna liisa tilus niin miesmäisiä nämä kaksi tuli nyt mieleen näin äkkipäätään
- tiinaex...
pistetään vielä sharon stone miesmäinen kun mikä ;)))))
- tiinaex...
tiinaex... kirjoitti:
sit vielä meidän kaikkien sinivalkoinen ääni katri helena on kans niin poikamainen ja mitä miesmäisyyttä löytyykään paula koivuniemeltä näitähän löytyy näitä miesmäisiä...
- ms.blue
Kun nainen on kaunis niin naisellisuus säilyy vaikka kaljuna.
ms.blue kirjoitti:
Kun nainen on kaunis niin naisellisuus säilyy vaikka kaljuna.
Varsinkin, kun se kauneus kumpuaa sieltä sisältä päin.
- arrrrggh
mies-vm56 kirjoitti:
Varsinkin, kun se kauneus kumpuaa sieltä sisältä päin.
Lässyn lässyn. Ei sitä kauneuskilpailuissa sisäisiä kauneuksia lasketa.
- yrrrrgggh
arrrrggh kirjoitti:
Lässyn lässyn. Ei sitä kauneuskilpailuissa sisäisiä kauneuksia lasketa.
Harvemmin niissä typerissä skaboissa on kaljuja naisia, edes lyhythiuksisia.
- laahustava2
tiinaex... kirjoitti:
Olen kyllä vahasti toista mieltä Sharon Stone ei ainakaan minun silmiini näytä miesmäiseltä koska miehet ovat rumia ja Sharon taasen todella kaunis nainen.( Kaikki naiset ovat kauniita)
http://uk.askmen.com/celebs/women/actress_60/90_sharon_stone.html - näino
pojan näkösii molemmat
- näino
laahustava2 kirjoitti:
Olen kyllä vahasti toista mieltä Sharon Stone ei ainakaan minun silmiini näytä miesmäiseltä koska miehet ovat rumia ja Sharon taasen todella kaunis nainen.( Kaikki naiset ovat kauniita)
http://uk.askmen.com/celebs/women/actress_60/90_sharon_stone.htmlei oo. osa naisista näyttää hirviöiltä samoin kun miehistäki
- tiinaex...
näino kirjoitti:
ei oo. osa naisista näyttää hirviöiltä samoin kun miehistäki
eiköhän se kauneus oo katsojan silmissä ei kukaan voi toisen puolesta sanoa jonkun ulkonäöstä yhtikäs mitään ja uskonpa että yhtälailla kauniita löytyy pitkillä hiuksilla lyhyillä hiuksilla ja ilman hiuksia ja tohon hirviöasiaan mulla ei oo varaa eikä haluakaan ottaa kantaa sen kummemmin.
- tiinaex...
näino kirjoitti:
pojan näkösii molemmat
meinasitko kata kärkkäistä ja anna liisa tilusta ei meilläpäin kyllä niin kauniita ja naismaisia poikia oo näkyny ja jos vielä otetaan tämä meidän tanssija helena ahti hallberg kyllä kova homma on jos hänestäkin poikamaisuutta löytyy lyhyine hiuksinensa.
- Batu5
tiinaex... kirjoitti:
eiköhän se kauneus oo katsojan silmissä ei kukaan voi toisen puolesta sanoa jonkun ulkonäöstä yhtikäs mitään ja uskonpa että yhtälailla kauniita löytyy pitkillä hiuksilla lyhyillä hiuksilla ja ilman hiuksia ja tohon hirviöasiaan mulla ei oo varaa eikä haluakaan ottaa kantaa sen kummemmin.
Rumakin nainen voi näyttää naiselliselta kun hänellä on pitkät hiukset, olen aloittajan kanssa asiasta samaa mieltä.
- tiinaex...
Batu5 kirjoitti:
Rumakin nainen voi näyttää naiselliselta kun hänellä on pitkät hiukset, olen aloittajan kanssa asiasta samaa mieltä.
tai kaunis nainen noita akalta jos hänellä on pitkät hiukset ne jolle ne käy on ok mutta niille joille ei niin ei niin sit ei mun mielestä pitkät hiukset vaatii paksun tukan ei semmoisesta perus suomalaisesta lurusta saa pitkänä kaunista tekemälläkään mutta jokainenhan on omaa mieltään mitä siitä tulis jos kaikki maailman ihmiset olis samaa mieltä.
- kkk..
tiinaex... kirjoitti:
meinasitko kata kärkkäistä ja anna liisa tilusta ei meilläpäin kyllä niin kauniita ja naismaisia poikia oo näkyny ja jos vielä otetaan tämä meidän tanssija helena ahti hallberg kyllä kova homma on jos hänestäkin poikamaisuutta löytyy lyhyine hiuksinensa.
lepakot näyttää tykkäävän poikamaisista naisista
- tiinaex...
kkk.. kirjoitti:
lepakot näyttää tykkäävän poikamaisista naisista
mitäs se taas tähän asiaan kuuluu mutta tohon en osaa vastata kyllä kun en itse ole mutta tunnen kyllä hyvin naisellisiakin lepakoita jos se sua kiinnostaa...
- ...
tiinaex... kirjoitti:
mitäs se taas tähän asiaan kuuluu mutta tohon en osaa vastata kyllä kun en itse ole mutta tunnen kyllä hyvin naisellisiakin lepakoita jos se sua kiinnostaa...
kovasti sua tuntuu tää kiinostavan, siis naisena? ymmärtäisin sen jos olis kyse miesten miesmäisyydestä
- tiinaex...
... kirjoitti:
kovasti sua tuntuu tää kiinostavan, siis naisena? ymmärtäisin sen jos olis kyse miesten miesmäisyydestä
liekkö syynä se että mää oon itse lyhythiuksinen enkä kyllä tunne itteeni mitenkään miesmäiseksi ei ne pitkät hiukset naisellisuutta tee ja oot varmaan huomannu että mua muutenkin kiinnostaa ihmiset.
Kiitos nyt vaan sitten tostakin.
Mutten kasvata tätä hiirenhäntää yhtään pidemmäksi.
Nyt näyttää vähän vahvemmalta.Lienee miehen mielipide? :)
Itselleni sopii kasvojen muotoihin paremmin lyhyet kuin pitkät hiukset. Siltikin pidän hiukseni puolipitkinä, koska tykkään muunnella lookiani. Välillä pidän auki, useimmiten nykyään kiinni ponnarilla tai ylös nostettuna. Omasta mielestäni naisellisuus tulee paremmin esille, kun hiukseni ovat kiinni eli tavallaan lyhyet.
Naisellinen nainen lyhyissä hiuksissaan:
http://www.blogcdn.com/www.bvnewswire.com/media/2010/07/halle-berry-438pk070910.jpg
Mielipide- ja makuasia tämäkin :)Enpä ole naisia katsonut sillä silmällä :)
- onko muotia
miten onkin niin paljon naisia, joilla vaalennetut hiukset ja ponnari....ei sovi kaikille...
- Hei kun keikuskelen
Joidenkin naisten pään päällä olevat hiukset näyttävät aivan ihastuttavilta, vaikka ovatkin lyhyet. Riippuu vähän pään muodosta ja ylipäätään tyylistä.
Joillekin sopiii paljon paremmin lyhyet, kuin pitkät hiukset.
Minulla on pitkät hiukset. Sopii mun tyyliini. Pitkät hiukset on siitä mukavat, kun voin käärästä ne takaraivolle sykkyrään tai poninhännälle tai antaa ne hulmuta vapaana. Voin föönata ne suoriksi tai aika suoriksi tai antaa kuivua pörröksi tai papiljoteilla muokata mitä milloinkin.
Nykyään pidän hiuksia aika usein kiinni. Näkyy paremmin mun hieeeeanot korvikseni:) Isot näyttävät korvikset on mun tyyliäni.- näino
voi ne lyhyet näyttää siisteilt mut ovat miesmäisii
- Hei kun keikuskelen
näino kirjoitti:
voi ne lyhyet näyttää siisteilt mut ovat miesmäisii
Mutta mutta mutta, koita nyt vaikka aateskella Marilyn Monroeta.
Hänellä oli lyhyet hiukset ja kuka voisikaan sanoa, että hän oli miesmäisen näköinen.
Elizabeth Talylorkin, jos enemmän tummatukkaisesta piittaa, niin hänhän oli kans lyhythiuksinen ja tosi naisen näköinen.
Vois vetästä montakin esimerkkiä, mutta vetäsin nyt nää ens hätään. - tiinaex...
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Hänellä oli lyhyet hiukset ja kuka voisikaan sanoa, että hän oli miesmäisen näköinen.
Elizabeth Talylorkin, jos enemmän tummatukkaisesta piittaa, niin hänhän oli kans lyhythiuksinen ja tosi naisen näköinen.
Vois vetästä montakin esimerkkiä, mutta vetäsin nyt nää ens hätään.niin kun sää tossa kirjoitit niin monet pitää pitkiä hiuksia kiinni ihan samahan se lopputulos on sillon jos ne olis lyhyet ja oon sun kanssa samaa mieltä että kyllä aika paljon saa hakee jos elisabeth taylorista tai jane fondasta tai marilynistä joku hiusten perusteella saa miesmäisen kuvan ja koska ovat kaikki filmitähtiä ovat todennäköisesti naisellisempia ja kauniimpia lyhyissä hiuksissa.
- esmessiä
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Vois vetästä montakin esimerkkiä, mutta vetäsin nyt nää ens hätään.Marilynillä lyhyet hiukset? http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1280&bih=529&q=marilyn monroe&gbv=2&oq=mari&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_l=img.1.0.0l10.1216.3650.0.5274.5.5.0.0.0.0.151.636.0j5.5.0...0.0.6aeUvaiPPO0
Liz Taylorilla lyhyet hiukset? http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1280&bih=529&q=marilyn monroe&gbv=2&oq=mari&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_l=img.1.0.0l10.1216.3650.0.5274.5.5.0.0.0.0.151.636.0j5.5.0...0.0.6aeUvaiPPO0#hl=fi&gbv=2&tbm=isch&sa=1&q=elizabeth taylor&oq=elisa&aq=7s&aqi=g7g-s1g2&aql=&gs_l=img.1.7.0l7j0i10j0l2.101225.102489.0.105856.5.5.0.0.0.0.285.1158.0j2j3.5.0...0.0.QJUoTkxm5Ns&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=b5d6ab83e258863d&biw=1280&bih=529
No parissa kuvassa näyttää olevan lyhyetkin, mut niissä näyttää enemmän meikatulta drag-queeniltä kuin naiselta.... - tiinaex...
esmessiä kirjoitti:
Marilynillä lyhyet hiukset? http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1280&bih=529&q=marilyn monroe&gbv=2&oq=mari&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_l=img.1.0.0l10.1216.3650.0.5274.5.5.0.0.0.0.151.636.0j5.5.0...0.0.6aeUvaiPPO0
Liz Taylorilla lyhyet hiukset? http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1280&bih=529&q=marilyn monroe&gbv=2&oq=mari&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_l=img.1.0.0l10.1216.3650.0.5274.5.5.0.0.0.0.151.636.0j5.5.0...0.0.6aeUvaiPPO0#hl=fi&gbv=2&tbm=isch&sa=1&q=elizabeth taylor&oq=elisa&aq=7s&aqi=g7g-s1g2&aql=&gs_l=img.1.7.0l7j0i10j0l2.101225.102489.0.105856.5.5.0.0.0.0.285.1158.0j2j3.5.0...0.0.QJUoTkxm5Ns&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=b5d6ab83e258863d&biw=1280&bih=529
No parissa kuvassa näyttää olevan lyhyetkin, mut niissä näyttää enemmän meikatulta drag-queeniltä kuin naiselta....kyllä niillä drag queeneilla on pitkät hiukset.
- vaimoke.
Kyllä nyky-venäläiset ovat
siistejä ja sivistyneitä.
Tämä koskee naisia.
Miehistä en tiedä. - Salander*
Kasvot ovat kuin taulu, ja hiukset niiden kehys. Joitakin tauluja kruunaa näyttävä kehys, joka on kuin piste i:n päälle, toiset taulut ovat juuri omimmillaan vaatimattomalla kehyksellä, tai peräti ilman.
Uno lisäys tähän. Harva meistä pääsee valitsemaan kuontalonsa. Se on mitä on, hyvässä ja pahassa. Koetappa saada hennosta tukasta pitkän. Tai tuuheasta lyhyen.
Vaan ei kai tää elo mikään kauneuskilpailu ole? - 13.tero
Suomalaiset naiset ovat miesmäisiä on niillä sitten pitkä tai lyhyt tukka. Ja ne korostaa sitä vielä pukeutumisellaan. Sitten ne kuolaa televisiosta Ronaldoa joka on ehdottomasti kauniimpi ulkonäöltään kuin suomalainen nainen on keskimäärin. Maailma on mennyt vinksin vonksin suominaisen päässä. Onneksi mies löytää vielä naisellisia naisia virosta ja vennäältä halutessaan.
- Hiuksia on
Sopii toisille pitkät ja toisille lyhyet ja toisille puolipitkät ja toisille kiharat ja niin edelleen, aloittaja katsoo vaan omasta mielikuvituksestaan ja sehän on ihan totta jos ei tykkää muista kuin pitkätukkaisista.
- keskipitkät
Jos pidät pitkätukkaisista niin sun pitää etsiä joku vannoutunut pitkätukkainen joka myös pitää sinusta ja lupaa olla ikinä leikkaamatta hiuksiaan, voit yrittää muutenkin dominoida häntä.
- ?
onks mielipiteen esitys dominointii? vai?
- aloittajalle
Voi voi, niitä hiuslisäkkeitä ja peruukkeja voi ostaa vaikka Virosta vaikka heti laivarannan kauppakeskuksesta, jos se naisen kauneus ja naisellisuus on siitä kiinni.
Vaan se naisen kauneus ja naisellisuus riippuu kokonaisen huomioonottamisesta. Nainen on muutakin kuin hiukset - hänellä on silmät, suu, rinnat, vyötärö ja kädet ja jalat. Lisäksi aivot, sydän, ääni ja puhetaito.
Eli avaaja menee halpaan, jos vain hiuksia tuijottaa - saattaahan miehilläkin luonnonkiharat hiukset ja upea paksu ponnari! Ja eipä ole karvoihin katsomista - se sexyin mies voikin olla kalju ja komea!- se li
seli seli
- naismaistako?
miehillä, monellakin on pitkät hiukset ja poninhännällä tai muuten kiharassa...mutta nuorelle miehelle ei sovi kaljuks ajeltu, on niin "vauvan"näköinen...
- Batu5
Poninhäntä miehellä on naismaista, tai ainakin h-htavaa.
- tiinaex...
Batu5 kirjoitti:
riippuu niin paljon miehestä...
- tane 6
Batu5 kirjoitti:
Voihan fidu. Kyllä se on miehestä kiinni, ei hiuksista. Tunnen useammankin viiskymppisen poninhäntäisen miehen, tosimiehen, ei tietoakaan naismaisuudesta.
Ja vastaavasti joitain akkamaisia lyhyttukkaisia, jopa kaljuja miehiä.
Samoin naisten suhteen, hiusten pituus tai tyyli ei ole se ensimmäinen asia, mikä naisen tekee. - ;)
:))) jep jep:))))
- tane 6
Eipä tainnu olla, mutta nyt on.
Eikö tänne perkele mies voi mielipidettään kirjoittaa, ettei aleta väittää ämmäksi.
No, ei se meikäläisen vika ole, jos teikäläisellä on vaikeeta. Mutta ei sen enempiä, menen tästä petiin erittäin naisellisen, lyhytukkaisen naisen kanssa. Viimeeksi oli myös erittäin naisellinen, pitkätukkainen nainen. Eihän siitä mitään meinannut tulla, kun hiukset tuppasivat väliin.
- ...
Pitkähiuksisena naisellinen nainen, lyhythiuksisena poikatyttö
- ...
siitä säänaisesta anne borgströmmistäkin tuli poika nimeltä päivi kun leikkasi sen upean tukkansa voi voi
- tiinaex...
ihan samallainen sievä tyttö se on nytkin vaikka on lyhyet hiukset ei tippaakaan poikamainen.
- helisevä
Itse kävin eilen kampaajalla ja leikattiin noin 4.5cm. jäljelle jäi 36.5 cm. Tiedän, että minulle sopisi paremmin lyhyet , mutta pitäisi käydä kampaajalla 3-4 viikon välein. Nyt nuttura, ponnari enää harvemmin ja hajallaan kotona ollessa.
En ymmärrä ,miksei naiset saa katella naisia, Minä ainakin katselen ja olen kommentoinutkin vieraillekkin naisille heidän hiuksiaan, eikä kukaan ole näyttänyt huonoa tykänneen. Kenellekkään vieraalle miehelle en ole heidän hiuksia kommentoinut . - tiinaex...
helisevä kirjoitti:
Itse kävin eilen kampaajalla ja leikattiin noin 4.5cm. jäljelle jäi 36.5 cm. Tiedän, että minulle sopisi paremmin lyhyet , mutta pitäisi käydä kampaajalla 3-4 viikon välein. Nyt nuttura, ponnari enää harvemmin ja hajallaan kotona ollessa.
En ymmärrä ,miksei naiset saa katella naisia, Minä ainakin katselen ja olen kommentoinutkin vieraillekkin naisille heidän hiuksiaan, eikä kukaan ole näyttänyt huonoa tykänneen. Kenellekkään vieraalle miehelle en ole heidän hiuksia kommentoinut .sitä määkin ihmettelen miksei sais kattella aika paljon telkussakin on naisia pakkohan niitä on kattoo jos meinaa telkkua kattoo tuli muuten mieleen pari kolmosen uutistenlukijaa jotka on lyhyt hiuksia ja tosi pirtsakan ja naisellisen näköisiä onhan se pitkä tukka todella helppo kun sen voi laittaa kiinni eikä sitä tartte olla aina laittamassa pesun jälkeen mutta mulla on niin lurut hiukset ettei niitä voi pitkänä pitää.
- apua helposti
Ja jos ei oma tukka riitä niin ainahan voi peruukin hankkia - niin nainen kuin mieskin. Se on sitä tasa-arvoa se.
- ppp+
lyhkäset hiukset, pitkät piuhat. Pitkät hiukset lyhkäset piuhat
- Atolfia
Kyllä se on niin, että vanhalle naiselle ei sovi pitkät roikkuvat hiukset. Jos ne ovat nutturalla, niin OK. Pitkät roikkuvat hiukset vanhalla ihmisellä vanhentavat.
Lyhyet, jos ne ovat sopivasti leikatut kasvojen muotoon istuvaksi, nuorentavat.
En tarkoita nyt poikatukkaisia naisia. Poikatukka ei ole naisellinen, mutta on helppohoitoinen ja ymmärrän kyllä meneviä naisia, jotka sellaisen hiusmuodin omivat.
Mutta entäs nuo miesten roikkuvat pitkät hiukset. Aivan kamalia. Vielä kamalampaa, kun he laittavat nutturamykerön päälaelle ja ponin häntä miehellä,
ei saa minun hyväksyntääni.
Toisaalta nykyään onkin monet nuoret miehet kaljuja. Mikähän sekin villitys on?
Sen ymmärrän, jos hiukset eivät kasva, täytyy tyytyä kaljuun, mutta että ehdoin tahdoin ajetaan kaljuksi, sitä en ymmärrä.
Otinpahan käsiteltäväksi tuon toisenkin sukupuolen hiuskuontalon.- Junttitanssit
Oletko katsellut ohjelmaa Sinkkutanssit? Nyt kaikkien kolmen naisen kavaljeerit on kaljupäitä. Oikein huvittaa kun ovat kuin kolmoset:)))
Olen katsellut sitä ohjelmaa vaikka juntimpaa ohjelmaa saa hakea. Lavatansseja opettelevat ja käyvät lavoilla. Mulla se vaihe oli joskus 60-luvun loppupuolella. On se aika vaan ajanut senkin ohi. Enää ei "lehmäjonoon" sais kirveelläkään:/ Ja ne tanssit on ihan korneja.
http://areena.yle.fi/tv/1553574/
- .
Pitkätukkainen nainen on minunkin mielestäni naisellisempi.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762