Aamupäivää Stenkka! Olen keski-ikäinen nainen. Teini-ikänen lapsi on vielä huolettavanani. Yksi maailmalla hyvin menestynyt.
Kysyisin pärjäämistäni. Joko alkaa menee paremmin.
Enkelikorteilla tuli ZENNA. Tuntui hyvältä lukea sanomaa huolet alkaa olemaan ohi ja suojelusta lupasivat taivaasta kortissa.
Miten näet minun tulevaa nuo raha-asiatkin paraneeko jotenkin.
Onnistuuko kesäni. Monta kesää mennyt murehtiessa.
.
STENKALLE
2
<50
Vastaukset
- Tsenkka
Uutta ja yllättävää on tulossa elämääsi. On aika, jolloin alkaa menemään paremmin, elämäsi "kypsyminen" alkaa. Mutta kärsivällisyyttä tarvitaan, mitään et saa ilmaiseksi.
Eli parempaan päin menossa, ja sen varmaan olet huomannut tai tulet huomaamaan. Olet saamassa elämän tarkoituksen. - hiulimuori--
Kiitos Tsenkka ja ihanaa kesää teille. Tulin katsomaan olenko saanut vastausta, ja juuri oli vastannut. Niin mikähän se mun elämän tarkoitus on sitä olen miettinyt silloin tällöin kun lapset alkaa olemaan isoja ja pärjäävät jo hyvin. Tämä työ rassaa näetkö mitään kivaa siinä. Nt tuntuu vähä huonolta koska yritetään tuputtaa työtä josta en välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774