Meidän laajakaista otettiin Oulun Puhelimelta aikanaan,kun maaseudulle palvelua ei ollut tarjolla. Laajakaistaan oltiin tyytyväisiä sekä asiakaspalveluun. Sitten tuli yhtiömuutos ja mukaan astui yhtiö nimeltä DNA ja sen jälkeen ei mikään pelannut ja asiakas-sopimuksia muutettiin yhtiöstä omin päin muutoksilla ja alkoi selvästi rahastamisen aika yhtiössä. Siitä lähtien on saanut tapella monenlaisten asioiden kanssa tämän yhtiön kanssa, niin ettei edes kaikkia voi muistella ja kirjoittaa niistä enään jaksaen sitä vitutusta mitä ne aina toivat ylimääräisine töineen. Olen jotunut seuraamaan niin monta vuotta tämän yhtiön omapäistä pelleilyä ja nyt vihdoin olen päässyt siitä eroon lopullisesti ja olen kauhean kiitollinen siitä elämässäni. Vihdoinkin minun mielenrauhani on palannut,eikä minun tarvitse enään vähiä rahojani syytää tälle yhtiölle, yhtiölle jonka nykyinen toimintatapa on tietoisesti brändinä "Rahat pois" jokaisessa asiassa.
Vuosien piina alkoi kun DNA aloitti yhtiönsä toiminnan.
Tännään onnellinen.
1
195
Vastaukset
- Pian tulee ero
Ensi kuussa pääsen myös eroon kyseisestä kuse..tus firmasta. Onnea sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
USAn Vance oikeassa: ei ole turvallisuutta, jos pelätään erilaisia mielipiteitä. Euroopan muututtava
Yhdysvaltojen varapresidentti Vance moitti Münchenissä pitämässään puheessa Eurooppaa mm. sananvapauden rajoittamisesta6154618- 974062
- 1254008
Miksi et katoa mielestäni
Pitäisikö minun yrittää unohtaa sinut? Pidän sinusta edelleen ja haluaisin kyllä selvittää välimme. Mutta tämä välimatk272926Unissa ja ajatuksissa
olet jo mun beibe. Kävin kaiken läpi, en enää välitä mistään muusta. Olisimme kaunis pari, jotkut voisi paheksua, mutta311962Miten saisin kauniimman naaman?
Ei ole varaa kauneusleikkauksiin. Mulla on rumat kasvonpiirteet.411390- 1251335
- 241234
Media ja "asiantuntijat" hyperventiloivat hätäpäissään ja ennen aikojaan Trumpin rauhanaloitteesta
Mediassa esiintyneet "asiantuntijat" ja toimittajat ovat olleet sekaisin kuin käkikellot kun Trump heidän mielestään muk951182Nimet näkyville
Laittakaa nimiä ja maakunta ketä kaipaatte! Arvuusleikkiä ja lapsellista! Nössöt.411136