polvet hyvässä kunnossa? Niitä tulet nimittäin käyttämään rajusti mun kanssani!
Onhan sulla
27
346
Vastaukset
- hyvä on kuosi
polvien, heheheh ja wuff
- kiitos
Ei oo ainakaan nyt toinen, mutta jospa se siitä tulis kuntoon. Jaa, mihin niitä polvia kanssasi tarvitsisin?
- heh heh;)
Kyykkyä? No, harjoituksella onnistuu.. kokemusta on;))
- tuomionnyrkki
eiköhän sun pitäis pitää huoli vaan omasta perceestäs, tarviit sitä ku täl palstalla vouhotat:DD
- Secret
Hyväksy nyt itsesi tähden, ettet rakastele häntä enää koskaan!
Et missään asennossa :D - Lisääntykää
ja täyttäkää maa. :DD
- ...
No, se taitaa olla jo täytetty, kun ei kaikille maailman lapsille edes ole ruokaa eikä kattoa pään päälle, joten mitäs nyt ?
- Ainahan
niitä on osattu työstää, globaalista ongelmasta huolimatta..
NIKS-NAKS! - Hondan89
heikot on polvet ja mieli vieläkin..... damn
- syvältä
syvältä..tommoset tekopirteät tyrkyt, ei kiitos. Salaperäinen,tyylikkäästi vihjaileva nainen on jalat veteläksi vievä, niitäkin onnneksi on
- höpö höpö
ei kiitos enää salaperäisyyttä, ei enää koskaan!
- jokainen tyylillään
Mä en kans tykkää tyrkyistä miehistä vaan taitava mies tekee juuri samoin kuin "syvältä" nickin omaavan miehen nainen.
Ärsyttää, että nää seksi-keskeiset jutut täällä! Kuvitellaan, että paneminen on se suhteen perusta tai moni ei ole edes kypsä sitoutumaan vaan pelkästään panemaan.. Tän päivän ikävääkö?
Paras seksi syntyy tunteesta toista kohtaan.
- joohei
maailmassa on 300 miljoonaa katulasta, jos oisin koko maailman diktaattori, en antais ihmisten lisääntyä, ennenkuin kaikki katulapset on uudelleen sijoitettu, ja saanet katon päälle, safkaa sekä rakkautta..väärä palsta, mut teki mieli silti laittaa tähän
- kaikOK
jep jep, pojasta polvi paranee. Eli se asia kunnossa.
- onhan
sulla hermot hyvässä kunnossa. Niitä tullaan koettelemaan rajusti mun kanssani !
- 0-100
Sen saa kilahtamaan alta aikayksikön, pistää vähän epäilemään ettei olis.
- I
Heko heko tuli vaan :( merkki et sillee vaik mua ei kyl enää vauvata lapset on jo tullu "tehtyä" mut sitä "teko" hommaa vois kyl jatkaa erään kanssa mut vaan hänen siis halut olis vain hänelle ketään muuta ei olekkaan tehny mieli niin paljon moneen vuoteen...........hups
- Hups(u) "tekok";D
I kirjoitti:
Heko heko tuli vaan :( merkki et sillee vaik mua ei kyl enää vauvata lapset on jo tullu "tehtyä" mut sitä "teko" hommaa vois kyl jatkaa erään kanssa mut vaan hänen siis halut olis vain hänelle ketään muuta ei olekkaan tehny mieli niin paljon moneen vuoteen...........hups
No hups kukas nyt siellä noin kovilla laukoo. Ettei vaan ois mun napakymppini vauhdissa.Mieli tekis antaa piiskaa paljaalle pyllylles. Kun konttausasento ottaa polviin
varo vaan kestääkös nivelet ja aika paksunahkainen tulis olla jos aamuun asti aikoo jaksaa. - I
Hups(u) "tekok";D kirjoitti:
No hups kukas nyt siellä noin kovilla laukoo. Ettei vaan ois mun napakymppini vauhdissa.Mieli tekis antaa piiskaa paljaalle pyllylles. Kun konttausasento ottaa polviin
varo vaan kestääkös nivelet ja aika paksunahkainen tulis olla jos aamuun asti aikoo jaksaa.Saattas muuten olla et nivelet kestäis, varsinkin jos olis eräs tietty mies kyseessä.........
- kysykää.
Hei! Olen nuorten tunnepsykologi, ja voin vastata kysymyksiin. Jos sinulla on siis kehoosi,/mieleesi/tunne-elämääsi tai rakkauteen liittyviä kysymyksiä, lupaan vastata parhaani mukaan niihin. :)
- ni et..............
heh, meeppä sitten tuonne nuorten ongelma palstalle tää on aikuisille
- kunnossa on, mut
mitä väliä, kun en ole niitä tähänkään mennessä tarvinnut sun kanssa.
Uhoat ja haaveilet vaan täällä netissä ja vedät käteen.
Täytyykin varmaan etsiä uusi ihastus, sellainen, jonka kanssa pääsee tositoimiin.- haavenaitu
sehän käykin varmaan helposti ja nopeesti....tällä palstalla tosin vain...;D
- joo joo
haluatko potkun mielummin palleaan vai nivusiin? on hyvässä kunnossa, sinuna en pyytäisi rajusti...
- :D
Jollain on hyvä päivä :D
- ei eikä kiitos
Hyvässä kunnossa on, mutta aloittajan kanssa en tule niitä käyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261