Minua ei kolota eikä ole kipuja missään. Joskus välillä, muttei jatkuvasti.
Kolottaako?
13
166
Vastaukset
Joo kolottaa, hammasta, mutta ei aina eikä viereistä.
- meeriamanda
Väliin kyllä. Närästys nyt on tosi kiusallista, apua olen odottamassa.
Ei mikään elvistely asia ole jos on terve, tuleehan niitä vaivoja itse kullekin.
Mieluimin hakee heti apuja, kun pidätellä ja vaikeuttaa elämäänsä.
En aina muista ettei krouvit toiminnot ole enää mun juttuni...sit olenkin raatona pitkän ajan.
Ainut mitä haluaisin nuorille sanoa on, et säästäkää itteenne silloinkin kun olette voimanne tunnossa... sitä minä en osannut.Kuin minun suustani toi ittensä hoitaminen ja säästäminen ,olen koittanu nuoremmilleni sanoa et ellette muuta tee niin venytelkää eres iltasin.
Syrän meinas kerran mut tappaa mut nyt se pelaa hienosti,kiitos kirurkin.
Oli karsee tunne kun kaikkivoipa voimanpesä ei enää jaksanutkaan.
- Korppis*
Just nyt ei kolota. Kävin järvessä, eka pulahdus tälle kesää.
- -*-
Kolottaa.. Hiirikäsi kipeä.
- ~~~~~~
Eipä ole jatkuvaa kolotusta. Välillä on, siitähän tietää elävänsä. Ei närästäkään, ei ruumiillisesti eikä henkisesti.
Janottaa suolainen pizza. Kyllä kolottaa! Tällä hetkellä hartioita ja niskaa. Polvet on kuitenkin se meikäläisen heikoin lenkki. Ne on olleet kipeät jo monta vuotta.
Tänä iltana kolottaa joka paikkaan. Polvet sökönä ja selkä ei taivu.
Suunnittelutyö, lautojen paikoilleen asettelu terassiremontissa kipeytti paikat ja vei voimat ei niinkään itse lautojen kiinnitys alapohjaan sillä silloin toimin päällysmiehenä, varmistin lautojen etäisyydet toisistaan ja seisoin lautojen painona kun kuopus naputteli niitä kiinni.
Ennen vanhaan sitä jaksoi vaikka mitä, nyt tahtoo väsyä vaikka ei koko päivää heiluisikaan.
Siis kolottaa pirusti ; (
Ei kolota oikeastaan mistään koskaan. Tai vähän isovarpaan nivel hermostui kun sunnuntaina piti koko ilta tanssia uusilla oikein hyvän oloisilla korkkareilla... kokeilla niitä siis. Vaan on se siitä jo laantunut.
Pyöräilin tänään ~60 kilsaa, vähän väsyttää mutta sauna ja järvessä käynti 14-asteisessa vedessä virkisti kummasti. Nyt nukkumaan omaan hyvään sänkyyn. Ihanaa!- meeriamanda
Herra hyvästi hallitkoon... pidän jo 10 kilsan lenkkiä saavutuksena.
Senkin vain parikertaa viikossa, meeriamanda kirjoitti:
Herra hyvästi hallitkoon... pidän jo 10 kilsan lenkkiä saavutuksena.
Senkin vain parikertaa viikossa,Ei tekisi sullekaan heikkoa edellyttäen että jatkuvasti harrastaisit ja pidentäisit lenkkejä aina kun tuntuu että jaksaa (tai viitsii). Kymmenen kilometriä oli minullekin joskus 10-15 vuotta sitten mahtava saavutus. Nytkin teen tuollaisen pidemmänpuoleisen lenkin korkeintaan kerran viikossa.
Saattaapa kuitenkin olla että lähivuosina lenkit lyhenee pikemmin kuin pitenee, ikä tekee tehtävänsä, ei sille mitään voi. Pääasia että liikkuu, edes vähän, ja ihan sama millä konstilla ;-D
- omegaN.
Voisin paremminkin sanoa, että milloin ei jostain jotenkin kolottaisi tai muuten juilisi. Olisi se aika hyvä tunne, vaan koko kroppa on kipeä milloin enemmän ja milloin vähemmän.
Kuitenkin pyrin liikkumaan, pyöräilen ja kävelen. En tosin kovin hurjia kilometrimääriä. Liikkeellä kummiskin. Tanssin olen jo unohtanut. Siveettömästä elämästä johtuva lanteitten keinutus, siveellisten Lestadiolaistenkin, on naisen kivulloinen kohtalo, tähän voi laskea mukaan myös korkkarit.
Miksi meillä miehillä kolottaa vasta kun olemme luoneen viis kuutiota Lunta tai hakanneet samanverran halkoja tai istuneet rattorissa tunnin?
Ja sekin kolotus lähtee yhdellä saunomisella ja Vihdalla?
Vain Vasara ja Nauloja ja väärin sijoitettu peukalo tuo meille pidempiaikaista tuskaa.
Jos mies voisi antaa sylitanssin, vaatteet päällä, käyttäisi hän siihen kokovartaloaan kierteellä.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165