Moi
Olen 35v mies
Olen yrittänyt päästä kyseiseen baariin sisään en pääse.
Aina sanotaan, että olen juonut likaa.
Pari kertaa olen yritänyt selvin päin. aina sama homma
Taitaa siellä ulkonäkö merkitä enempi, kuin rahapussin koko.
Kaikki teini typyt kyllä pääsee sisään, mutta, kun tavallinen työntekijä yrittää niin ei pääse.
Onnelaan,puikkariin,Armakseen,Karhunpesään ja ilonaan kyllä pässee vaikka olisi vähän humalassa.
vittuuntunut. pitääkää juomanne
Ale-pub tiukkat riteerit
11
1789
Vastaukset
- Ortoman
Mulle kävi samoin olen 28v mies
en päässy sisään vaikka olin selvinpäin- Ykkös paikka.
Minä olen päässyt sisään aina, mulla ei oo pahaa sanottavaa paikasta. Hieno paikka kaikinpuolin. Suosittelen.
- Kuappinen
Pääsin Ale-pubiin vaikka olin maistissa ja 56 vuotias, helppo homma.
- 9994+32
pääsen aina sinne sisälle ja portsareiden sisään kanssa..tykkäävät nahkahousuissa viihtyvästä 50v kukkia myyvästä homosta
- nollatoleranssi
aina päässyt. nyt sitten ensimmäinen baari koko iltana, ja kysytään mikä vointi.. olin jo henkkareita kaivamassa kun kaikilta kysyttiin edessä.. hieman hämmästyin kysymyksestä. sanoin että ihan hyvä meno. vähän aikaa katsoi poke ja tuumas että ei tänään... WUT?!... alla tasan kaksi saunakaljaa... olen 31v. .. että näin...
- ania slevinpiän bari
v1tu ku olin van väh ö hmalssa ni portsri ei pstän y sisälle, rnnuksillakaan ei olu ku väh ä oksnnutsa, mlkein pstyssäki psyini, vnaa krean kauidin.
- kännissä
Älkää nyt jauhako paskaa, vittu jos et kuopiossa pääse baariin sisään niin oot tosiaan sysiruma tai vitun kännissä.
- Henry J Haulikko
En edes yrittäisi sisään moiseen räkälään.
- Täysin samaa mieltä!
"En edes yrittäisi sisään moiseen räkälään. "
Täysin samaa mieltä! - Aina päässyt.
Ale puppiin ei haluta sisälle susirumia eikä persaukisia ihmisiä. Jos olet normaalin näköinen etkä mikään pummi, pääset kyllä sisälle ilman ongelmia.
- Rahaa on
Rumuudesta en tiedä, mutta persaukisia se paikka on kyllä täynnä. Joka toisessa pöydässä lökäpöksyt kerää kolehtia, että josko vielä sais yhden kaljan ostettua. Ennemmin sanoisin, että jos olet pummi niin todennäköisesti istut Ale Pupissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu564237Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182801- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152073- 151523
- 1091400
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731367Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211028