Kokemuksia Kangasniemeltä

kynnet ja pöperö

Lakkiasjuhlia varten kaikki tietty tälläytyy. Minäkin kävin "teettämässä" ittelleni kauniit kynnet ko. päiväksi. Niin luulin. Kun eräs paikkakuntalainen sanoi, et on tullut joku uusi kynsistudio sinne kylälle. Menin ja innostuin, koska minulla on ystäviä kauneudenhoitoalalla.
A) Tulos oli arvosanalla 7- ja B ) Ensimmäiset kynnet irtoilivat jo parin päivän päästä. Lakkiaisiin asti ne eivät pysyneet, eli sitä riemua "uusista sormista" riitti alle 2 viikkoa.
Eli en mene toiste. Mitä liimaa lie käyttääkään ! Perunaa ?

Kokemus nro 2: Nälkäisenä menimme Mikkelin tien varressa olevaan kahvila-ruokalaan. Salaatissani oli muovia. Ja pöperö kylmää.
Seuraavan kerran etsin vain ne paikat jotka ovat saaneet vain erinomaisia arvosteluja tai jotka tiedän entuudestaan .

Muuten Kangasniemi- reissu meni taasen ok. Ystävällisiä ja mukavia ihmisiä.

51

3078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäläinen niemeläin

      harmittava juttu. mutta olen samaa mieltä että Kangasniemllä on lomalla ja siis kesällä ok meininki.

      • Hesasta päivää

        Kangasniemi on Suomen paras kesäpaikka. Vaunun kanssa pysähdytään aina siellä, joka kesä.

        Ystävällistä porukkaa ja erittäin kaunis paikka ! Suosittelemme : minä, ukkoni ja kaksi koiraamme : )


    • WIIKINKIKYLÄ

      Tässä muutama vuosi sitten,ollessani ,rättiniemellä,iski muikun himo (onhan puulan muikku mualiman parasta),muikkuja ei löytynyt kuin puulantorista,pakattuja(tosi iso virhe) pakkauspäivä sama kuin ostopäivä,osto ennen puolta päivää.JÄRKYTYS oli kauhea se haju mikä paketista tuli avatessa voittaisi,kaikki maailman haju kisat mennen tullen.Syötävää niistä ei tullut ,ei kelvannut edes kulku kissallekaan.Piti haudata maahan .JK ja jos joku viellä muistaa ,kunnantalon vieressä olleen k-kaupan,lasiovellisen maitokaapin ja sen hajun mikä tulee happamasta maidosta.Niin se haju kun tulee nyt jossain vastaan ,tulee niin elävästi se maitokaappi mieleen . Nyt nämä,seuraavalla kerralla lisää.

      • k- niemi fanit

        Tuosta kynsistudiosta olen kuullut, ettei se liima ole, mitä käytetään, pidä kunnolla ja se haisee liikaa, eli halpamalli. Aiheuttanee allergisille jotain ?

        Sensijaan kalaa olen k-niemeltä pokkeuksetta saanut melkein aina kun kysyn, siis ihan kunnollista tai tuoretta kalaa. kaikille jotka haluaa ostaa kalaa Kangasniemeltä, annan vinkin; kysykää paikallisilta. Paikalliset asukaat tietää mistä saa kalaa ja milloinkin ja ihan peräti tuoreenakin.

        Eka viestijän maininta siitä kahvilasta. En viihtynyt minä, oli hieman liian kireä tunnelma. Teennäinen. Mutta älkää nyt hävittäkö sitä ! SE on se kahvipannujuttu ihan matkailuvaltti ja merkki.

        Vaatteita k-niemeltä ei löydy kuin yli 50 -veeläisille. sori mut näin on.


      • Vai ei Kangasniemeltä saa niitä Suomen parraita mujeita. No seuraavan kerran etsi semmoinen kaveri kun Arkon Heimo torilta kässiis ni saat tuoretta mujetta.


      • Kangasniemi rules
        lasupo kirjoitti:

        Vai ei Kangasniemeltä saa niitä Suomen parraita mujeita. No seuraavan kerran etsi semmoinen kaveri kun Arkon Heimo torilta kässiis ni saat tuoretta mujetta.

        Jep. KANGSNIEMELTÄ SAA TUORETTA KALAA KUN KYSYY MUUALTAKIN KUIN SIWAN TISKILTA !


      • tuleva niemeläinen
        Kangasniemi rules kirjoitti:

        Jep. KANGSNIEMELTÄ SAA TUORETTA KALAA KUN KYSYY MUUALTAKIN KUIN SIWAN TISKILTA !

        Muikkuja löytyy aivan varmasti ! Tuoreena. Mutta ei niitä kukaan syliin tuo. KYSY !

        Mitä ihmettä te noilla kynsillä pelleilette ? Amerikassa koko kynsivillitys on jo pois muodista, jopa Ruotsissakin. Eihän mikään liima voi olla terveellistä. Miettikiäähän vähän.

        Kangasniemi on nasta paikka ! Muutan pian kun saan asuntoasian kuntoon . Jee!

        Remppaankin löysin heti hyvän timpurin. Ja kuitillisen !


      • lue trendit
        tuleva niemeläinen kirjoitti:

        Muikkuja löytyy aivan varmasti ! Tuoreena. Mutta ei niitä kukaan syliin tuo. KYSY !

        Mitä ihmettä te noilla kynsillä pelleilette ? Amerikassa koko kynsivillitys on jo pois muodista, jopa Ruotsissakin. Eihän mikään liima voi olla terveellistä. Miettikiäähän vähän.

        Kangasniemi on nasta paikka ! Muutan pian kun saan asuntoasian kuntoon . Jee!

        Remppaankin löysin heti hyvän timpurin. Ja kuitillisen !

        Kyllä...ei ole "tekokynnet" enää muotia. Suotta maksatte.


    • Innakkala

      http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2010/06/1150226/geelikynnet-aiheuttivat-hermovaurion

      Luin ylläolevan ja harkitsen vakavasti otanko seuraavan kerran geelikynnet. Minulla on ollut kerrran aikaisemmin, mutta koska ammattini puolesta en voi pitää juurikaan pitkiä kynsiä, kokeilen lähinnä joskus,

      Eihän se liima ja aine voi olla TÄYSIN terveellistä.

      Mitä etteikö kangasniemeltä löydy kalaa.... ??? !!!!! Kyllä maar löytyy ! Ja kauppiaille voi asiasta kertoa. Ei tietääkseni kukaan kauppias ole vielä ketään purrut : )

      • hui mikä juttu

        Apua ! irrotan entisetkin !


      • jotain tietävä
        hui mikä juttu kirjoitti:

        Apua ! irrotan entisetkin !

        Älkää hyvät nuoret ihmiset ottako niitä geelikynsiä ja kukaan ei ole testannut niitä värejä, joilla kynsi koristellaan, puolueettomasti. Eikö järki nyt sano mitään !

        Älkää ihmetelkö hermojen "nykimistä", päänsärkyä tai näköhäiriöitä jos sorrutte tuohon hömppään.


      • Myös ammattilainen

        Ja tuo nettiartikkeli..

        Kun rakennekynnet ovat AMMATTILAISEN tekemät, ne eivät vahingoita omia luonnollisia kynsiä. Kynnet täytyy myös poistattaa ammattilaisella. Kynsiä ei missään nimessä pidä repiä itse, sillä materiaali on niin kovaa, ja sitä revittäessä lähtee mukana myös oman kynnen kerroksia. Tuloksena on epätasaisen muhkuraiset kynnet, joiden normaaliksi palautuminen vie useita kuukausia. Pahimmassa tapauksessa, jos kynsiaihe, josta kynsi kasvaa, pääsee viottumaan, voi kynsi viottua lopullisesti, jolloin se kasvaa aina viallisena takaisin vaikka koko kynsi poistettaisiin. Näitä näkee asiakkailla, joilta on joskus jäänyt sormi esimerkiksi auton oven väliin tms.
        Rakennekynsien asianmukaisen poiston jälkeen kynnet saattavat olla normaalia hauraammat, ja etenkin tuntua haurailta, kun on juuri tottunut vahvoihin ja paksumpiin rakennekynsiin. Mutta kynnet palautuvat täysin entiselleen, ja palautumista voi nopeuttaa käyttämällä vahvistavaa kynsilakkaa ja kynsibalsamia tai kynsinauhaöljyä tai muuta kosteuttavaa, hoitavaa tuotetta.

        Ja vielä rakennekynsituotteiden allergisoivasta mahdollisuudesta.. Lähdetään vaikka siitä, että kaikki kosmetiikka ja ylipäätään mikä tahansa saattaa allergisoida. Eihän sitäkään voi tietää ennen kuin kokeilee. Saattaahan sitä saada allergisen reaktion vaikka naamarasvasta. Jos asiakas ei itse ole tietoinen allergiasta, eihän kauneudenhoidon ammattilainenkaan voi sitä mistään ennustaa.
        Ja kaikista eniten rakennekynsille allergisoituvat usein niiden tekijät. Viilatessa geeli tai akryyli pöllyää ilmaan, ja kulkeutuu hengitysteihin, ellei hengityssuojaa käytetä. Ja se on todennäköisempää tekijälle näin ollen, jos tämä tekee 2-4 kynnet päivässä, kun taas asiakas huollattaa kyntensä keskimäärin kerran kuussa. Lisäksi kynsien tekijä hengittää kemikaaleja enemmän, kun asiakkaan työstettävät sormet ovat suoraan tekijän nenän ja silmien alla tarkkaa työtä tehdessä.

        Ja kuten sanoin, kaikella kosmetiikalla on riskinsä. Jos aina ajattelee mahdollisia allergiareaktioita niin kannattaa pysyä luomuna. Miettikää nyt vaikka hiustenvärjäystä tai hiuslakkaa, mitä myrkkyjä niissäkin.... Voisinpa väittää että jo pelkästään ilmassa mitä hengitämme on paljon enemmän paskaa kuin nykykosmetiikassa.

        Relatkaa nyt ihmiset hyvät ja antakaa itsellenne mahdollisuus hyvään mieleen ja kauniiseen ulkomuotoon, ei tää oo nii vakavaa :)


      • Mun kokemuksia
        Myös ammattilainen kirjoitti:

        Ja tuo nettiartikkeli..

        Kun rakennekynnet ovat AMMATTILAISEN tekemät, ne eivät vahingoita omia luonnollisia kynsiä. Kynnet täytyy myös poistattaa ammattilaisella. Kynsiä ei missään nimessä pidä repiä itse, sillä materiaali on niin kovaa, ja sitä revittäessä lähtee mukana myös oman kynnen kerroksia. Tuloksena on epätasaisen muhkuraiset kynnet, joiden normaaliksi palautuminen vie useita kuukausia. Pahimmassa tapauksessa, jos kynsiaihe, josta kynsi kasvaa, pääsee viottumaan, voi kynsi viottua lopullisesti, jolloin se kasvaa aina viallisena takaisin vaikka koko kynsi poistettaisiin. Näitä näkee asiakkailla, joilta on joskus jäänyt sormi esimerkiksi auton oven väliin tms.
        Rakennekynsien asianmukaisen poiston jälkeen kynnet saattavat olla normaalia hauraammat, ja etenkin tuntua haurailta, kun on juuri tottunut vahvoihin ja paksumpiin rakennekynsiin. Mutta kynnet palautuvat täysin entiselleen, ja palautumista voi nopeuttaa käyttämällä vahvistavaa kynsilakkaa ja kynsibalsamia tai kynsinauhaöljyä tai muuta kosteuttavaa, hoitavaa tuotetta.

        Ja vielä rakennekynsituotteiden allergisoivasta mahdollisuudesta.. Lähdetään vaikka siitä, että kaikki kosmetiikka ja ylipäätään mikä tahansa saattaa allergisoida. Eihän sitäkään voi tietää ennen kuin kokeilee. Saattaahan sitä saada allergisen reaktion vaikka naamarasvasta. Jos asiakas ei itse ole tietoinen allergiasta, eihän kauneudenhoidon ammattilainenkaan voi sitä mistään ennustaa.
        Ja kaikista eniten rakennekynsille allergisoituvat usein niiden tekijät. Viilatessa geeli tai akryyli pöllyää ilmaan, ja kulkeutuu hengitysteihin, ellei hengityssuojaa käytetä. Ja se on todennäköisempää tekijälle näin ollen, jos tämä tekee 2-4 kynnet päivässä, kun taas asiakas huollattaa kyntensä keskimäärin kerran kuussa. Lisäksi kynsien tekijä hengittää kemikaaleja enemmän, kun asiakkaan työstettävät sormet ovat suoraan tekijän nenän ja silmien alla tarkkaa työtä tehdessä.

        Ja kuten sanoin, kaikella kosmetiikalla on riskinsä. Jos aina ajattelee mahdollisia allergiareaktioita niin kannattaa pysyä luomuna. Miettikää nyt vaikka hiustenvärjäystä tai hiuslakkaa, mitä myrkkyjä niissäkin.... Voisinpa väittää että jo pelkästään ilmassa mitä hengitämme on paljon enemmän paskaa kuin nykykosmetiikassa.

        Relatkaa nyt ihmiset hyvät ja antakaa itsellenne mahdollisuus hyvään mieleen ja kauniiseen ulkomuotoon, ei tää oo nii vakavaa :)

        Kynnet vioittuvat rakennekynsistä. Se on the fact !!! Olisi kannattanut laittaa jokin tutkimustulos siitä, että liimaa ei kannata pelätä. MIKÄÄN liima ei ole terveellistä, lähdetään siitä.

        Kun "tekokynnet" ottaa pois, loppuu sormien nivelten särky. Kokemuksesta tiedän ja tuolta Jenkkilän tutkimuksista. Olen lukenut myös saksalaisten tekemän jutun, jossa "tekokynnet" aiheuttivat hermostollisia oireita 23 prosentille käyttäjistä ( Tutkittiin 1000 ) Jenkkilän tutkimuksia en mainosta hirveästi siksi, että niihin ei aina luottamista.

        Aviomieheni sitäpaitsi sanoi, että hirveän näköiset sun sormet, kun olin ottanut "tekokynnet". Ja ilahtui kun poistin ne, koska mietti sitäkin, mitä ruuan seasta löytyy... : ) Minusta kannattaisi välittää terveydestään. SE, että minulle aiheutui sormiin ( ja osin ranteeseen) särkyä, oli mielestäni noiden "tekokynsien" aiheuttamaa. Tiedä sitten olisiko "epänormaali" sormien taivutus sen myös saanut aikaan.


      • jätkämaisteri
        jotain tietävä kirjoitti:

        Älkää hyvät nuoret ihmiset ottako niitä geelikynsiä ja kukaan ei ole testannut niitä värejä, joilla kynsi koristellaan, puolueettomasti. Eikö järki nyt sano mitään !

        Älkää ihmetelkö hermojen "nykimistä", päänsärkyä tai näköhäiriöitä jos sorrutte tuohon hömppään.

        Me persut emme käytä tekokynsiä ja siksiköhän kyntemme ei pidä politiikassa ja loppu taitaa häämöttää SMP:n tapaan vaan olemme tippuneet pieneksi satiaispuolueeksi...?!


    • Vältän vältän

      Kangasniemellä yrittäjät ovat vieläkin kovin nurkkakuntaisia. Mikäli huomaavat jonkun kilpaikuttavan, päättävät kai porukalla olla moiselle asiakkaalle myymättä mitään. Tällainen kokemus minulla on.

      Hinnat ovat pilvissä, varsinkin kesällä oikeita turistihintoja. Jos huomaavat sinut ulkopaikkakuntalaiseksi, maksaa tuote enemmän - kokenut olen senkin.

      • kainovieno kaapungis

        No en ole kyllä samaa mieltä Kangasniemn nurkkakuntaisuudesta. Eihän siinä ole järkeä. Ei yrittäjät kohota hintoja ulkopaikkakuntalaisille, sillä moni haluaa säilyttää asiakassuhteen seuraavaankin kesään. Ajatteles niinpäin. Jos sinulla on sellainen kokemus, niin ei ainakaan alkujaan kangasniemeläinen henkilö yrittäjänä.

        Enkä ymmärrä tuota että "päättävät porukalla olla myymättä asiakkaalle mitään" Ei tuossakaan ole pitkällä tähtäimellä mitään jarkeä ja pienellä paikkakunnalla kaikki asiakkaat halutaan säilyttää tietysti.

        Olen tyytyväinen kangasniemeltä saamaani palveluun ja sehän riippuu itsestä. Jos sinne menee naama mutrussa ja irvailemaan tahallaan, niin luuleeko joku saavansa muuta kuin tyydyttävää palvelua?

        Kuitenkaan noita jonkun mainitsemia geelikynsiä en suostuisi ottamaan aloittelevalta yrittäjältä. Tiedän niistä aika paljon. Ja Reissupannusta saa hyvää ja tuoretta kahvia kun sanoo että parasta pöytään. Ei me savolaiset tuppisuita olla, sanoa saa kun on aihetta ja tarvetta.

        Suosittelen kaikille Kangasniemeä kesälomakohteena : )


      • lupaava yrittäjä
        kainovieno kaapungis kirjoitti:

        No en ole kyllä samaa mieltä Kangasniemn nurkkakuntaisuudesta. Eihän siinä ole järkeä. Ei yrittäjät kohota hintoja ulkopaikkakuntalaisille, sillä moni haluaa säilyttää asiakassuhteen seuraavaankin kesään. Ajatteles niinpäin. Jos sinulla on sellainen kokemus, niin ei ainakaan alkujaan kangasniemeläinen henkilö yrittäjänä.

        Enkä ymmärrä tuota että "päättävät porukalla olla myymättä asiakkaalle mitään" Ei tuossakaan ole pitkällä tähtäimellä mitään jarkeä ja pienellä paikkakunnalla kaikki asiakkaat halutaan säilyttää tietysti.

        Olen tyytyväinen kangasniemeltä saamaani palveluun ja sehän riippuu itsestä. Jos sinne menee naama mutrussa ja irvailemaan tahallaan, niin luuleeko joku saavansa muuta kuin tyydyttävää palvelua?

        Kuitenkaan noita jonkun mainitsemia geelikynsiä en suostuisi ottamaan aloittelevalta yrittäjältä. Tiedän niistä aika paljon. Ja Reissupannusta saa hyvää ja tuoretta kahvia kun sanoo että parasta pöytään. Ei me savolaiset tuppisuita olla, sanoa saa kun on aihetta ja tarvetta.

        Suosittelen kaikille Kangasniemeä kesälomakohteena : )

        Muutaman kerran on yrittäjien kanssa käynyt, että lupaavat soittaa huomenna, mutta sitä huomista ei ole koittanut. Toivoisin, että jos on kiireittä ja urakka ei kiinnosta sanottaisiin suoraan vaikkapa ettei joudeta nyt.


      • lupaava yrittäjä
        lupaava yrittäjä kirjoitti:

        Muutaman kerran on yrittäjien kanssa käynyt, että lupaavat soittaa huomenna, mutta sitä huomista ei ole koittanut. Toivoisin, että jos on kiireittä ja urakka ei kiinnosta sanottaisiin suoraan vaikkapa ettei joudeta nyt.

        No niin. Naapurikunnasta tuli yrittäjä heti hoitamaan homman.


      • rakennusmestari eläk
        lupaava yrittäjä kirjoitti:

        No niin. Naapurikunnasta tuli yrittäjä heti hoitamaan homman.

        No öh kun olisit jaksanut kysellä. Kiireinen urakka= kiireinen pyytäjä =kyseenalainen lopputyö. Hyvä tulos tulee harkinnalla ja hyvällä suunnittelulla.!

        Jos ei yrittäjä ota yhteyttä, niin miksi et soita takaisin ? Vai onko nyt joku Euroopan omistaja asialla ?

        Kangasniemi on tunnettu tunnollisuudestaan!

        Olen yli 20 vuotta, Espoossa asuvana, käyttänyt mitä erilaisimpia palveluja urakkahommia myöten Kangasniemellä ja ollut tyytyväinen.

        Jos mihin tahansa asiaan suhtautuu nyrpeästi tai lähtee soitellen sotaan, niin tulos on huono.

        Terveisiä K-niemelle !


      • lupaava yrittäjä
        rakennusmestari eläk kirjoitti:

        No öh kun olisit jaksanut kysellä. Kiireinen urakka= kiireinen pyytäjä =kyseenalainen lopputyö. Hyvä tulos tulee harkinnalla ja hyvällä suunnittelulla.!

        Jos ei yrittäjä ota yhteyttä, niin miksi et soita takaisin ? Vai onko nyt joku Euroopan omistaja asialla ?

        Kangasniemi on tunnettu tunnollisuudestaan!

        Olen yli 20 vuotta, Espoossa asuvana, käyttänyt mitä erilaisimpia palveluja urakkahommia myöten Kangasniemellä ja ollut tyytyväinen.

        Jos mihin tahansa asiaan suhtautuu nyrpeästi tai lähtee soitellen sotaan, niin tulos on huono.

        Terveisiä K-niemelle !

        Aivan oikein. K-niemeläisellä yrittäjällä ei ollut munaa edes ilmoittaa, että nyt ei käy / jouda / ei kiinnosta / naama ärsyttää /, joten 10000 € urakka meni naapurikunnan yrittäjälle. Ei ollut kunnallisvaalitkaan menossa, joten ei niistäkään ei pitänyt olla kiirettä.


      • 15 v kokemus
        lupaava yrittäjä kirjoitti:

        Aivan oikein. K-niemeläisellä yrittäjällä ei ollut munaa edes ilmoittaa, että nyt ei käy / jouda / ei kiinnosta / naama ärsyttää /, joten 10000 € urakka meni naapurikunnan yrittäjälle. Ei ollut kunnallisvaalitkaan menossa, joten ei niistäkään ei pitänyt olla kiirettä.

        Tiedätkö...Minä en usko oikein tuota sinun juttuasi, että noin arvokas remontti. Ja tunnut todella olevan sellainen persoona, joka odottaa, että maa lakaistaan jalkojen alla kävelessä.

        Jos tuollaisen summan pistää remonttiin, niin järkioloi kyllä kyselee ja miettii kustannuksia myös työläisten matkojen suhteen...... eli bulshittiä !

        Kangasniemellä siedetään kyllä nirppanokkaisuuttakin, ja palvelu pelaa ! Jos sinua ärsytti jonkun naama, sille ei voi mitään, muta kaikki ovat tervetulleita Kangasniemelle niin virkistäytymään kuin asumaan kuin yrittämään tai muutoin asioille, jos toiselle !


    • Laboratorionhoitsutä

      KANGASNIEMI ON PARAS MATKAILUPAIKKA, NÄISTÄ PIENISTÄ PAIKKAKUNNISTA PUHUTTAESSA ! YLI 20 V. KOKEMUS.

      Rakenne kynnet eivät todellakaan ole terveydelle hyväksi. Liimat, vain harvakseltaan ovat suht terveellisiä.
      Jotkut vielä työntävät suuhunsa niitä.... APUA. Jos kynnet vähänkin itsellä kunnossa, niin ajattele mielummin terveyttäsi !
      T. Laborantti

      • Little Lilli

        En ota ikinä geelikynsiä. Olen nähnyt kaksi pahaa allergiaa käsissä niiden jälkeen. Enkä suosittele. Kasvasttakaa omat kynnet.

        Ja muistakaa, että kynsilakoissa on melkein poikkeksetta formaldehydiä !

        Kangasniemellä olen käynyt yli 10 vuotta, joka kesä. Ihana paikka.


    • Diamond girl 3

      Jep.Geelikyynnet on sen verran tutkittu asia, että ei mitään higtbest -laatua nuo liiimat yleensä. En ottaisi.


      Kyllä Kangasniemeltä tuoretta kalaa saa.

      • Kiva paikka käydä

        Pöperöa saa muualtakin Kangasniemeltä. Kunta on ollut hyvässä maineessa kaikin puolin ja tulee olemaan. Ihania ihmisiä. Terveisiä vaan.


      • ihgu paikka
        Kiva paikka käydä kirjoitti:

        Pöperöa saa muualtakin Kangasniemeltä. Kunta on ollut hyvässä maineessa kaikin puolin ja tulee olemaan. Ihania ihmisiä. Terveisiä vaan.

        samoin sanoin !


      • terveisiä sinne
        ihgu paikka kirjoitti:

        samoin sanoin !

        Käyn pörräämässä kylillä, kesämökkireissuillani, vaikka asun jo muualla.
        Olen asunut Hesassa, Jyväskylässä ja nyt Ilmajoella............

        Oli pakko avata tämä linkki, sillä minä haluaisin muuttaa takaisin Kangasniemelle. ( Asuin vuosina 1995-2002)

        En tiedä parempaa paikkaa! Jos on joku nirppanokka, niin pitää ymmärtää, että sillä on itsellä joku propleema:. Niin se menee.

        Kangasniemellä on kaikkea mitä tarvitsee. Jos ei löydy, niin Jyväskylään ja Mikkeliin pääsee alla tunnissa.

        Onneksi on kesämökki Kangasniemellä.


    • Outo juttu..

      Minkälainen lomakeidas tulee tuohon Luusniemen ja Taipaleentien risteykseen.
      Polarhaus tunnuksin sitä markkinoidaan, tontti näyttää kovin kapealta.
      Vaikka ranta rutakon ja maantien väli on vain 30-40 metriä, niin mitenkä siihen voi rakentaa, kun rannasta rakennus raja on 30 metriä, ja maantiestä noin 10 metriä.
      Joten kovin kapeita täytyy rakennusten olla, jos siihen mahtuvat, ja rantakin on tosi surkea suo rutakko.
      Luulisi Puula ja Kyyvedestä parempia paikkoja vielä löytyvän tuollaiselle loma kohteelle, sillä jos joku tuohon rakentaa niin kymmenen vuoden päästä rakennukset joudutaan siirtämään parempiin paikkoihin yrittäjän konkurssin takia.

      Kuka tietää tuosta hankkeeesta, ainakin Kangasniemen Rakennuslautakunta,
      Voisitteko valistaa epätietoista, usei ohi ajavaa kesäasukasta...

      • Huu - huh

        Rakennusmestari, eläkel. kirjoitti: "Kangasniemi on tunnettu tunnollisuudestaan!"

        Kangasniemellä tehtiin mökkiini neljä ovea. Kaikki alkoivat ryystää kynnyksessä. Ilmeni ettei yhdessäkään ollut vinositeitä.

        Kunta on vielä käyttäytynyt väkivältaisesti tieasioissa. Repikää siitä.

        Hyvä että muutatte k- niemelle. Kunnan homerakennukset aih. kustannuksia rutkasti. Maksajia kaipaavat muutamaksi vuosikymmeneksi.


      • Tragikomedia
        Huu - huh kirjoitti:

        Rakennusmestari, eläkel. kirjoitti: "Kangasniemi on tunnettu tunnollisuudestaan!"

        Kangasniemellä tehtiin mökkiini neljä ovea. Kaikki alkoivat ryystää kynnyksessä. Ilmeni ettei yhdessäkään ollut vinositeitä.

        Kunta on vielä käyttäytynyt väkivältaisesti tieasioissa. Repikää siitä.

        Hyvä että muutatte k- niemelle. Kunnan homerakennukset aih. kustannuksia rutkasti. Maksajia kaipaavat muutamaksi vuosikymmeneksi.

        Uusia asukkaita houkutellaan mainoksin ja melkein kaikki koulut homeessa.


      • kangasniemi on ok
        Huu - huh kirjoitti:

        Rakennusmestari, eläkel. kirjoitti: "Kangasniemi on tunnettu tunnollisuudestaan!"

        Kangasniemellä tehtiin mökkiini neljä ovea. Kaikki alkoivat ryystää kynnyksessä. Ilmeni ettei yhdessäkään ollut vinositeitä.

        Kunta on vielä käyttäytynyt väkivältaisesti tieasioissa. Repikää siitä.

        Hyvä että muutatte k- niemelle. Kunnan homerakennukset aih. kustannuksia rutkasti. Maksajia kaipaavat muutamaksi vuosikymmeneksi.

        NO kerroitko valmistajille ? Kuka tarkisti lopputuloksen, sinä itsekö, ja pysit siksi alennusta ?

        Ei jotenkin nyt natsaa tuo juttu hei. Ja mitä tuo :" Kunta on vielä käyttäytynyt väkivältaisesti tieasioissa. Repikää siitä."... tarkoittaa... ?

        Kangasniemeläisenä voin sanoa, että en usko tuota, koska ei kunnan taholla ole sellaisia henkilöitä töissä, jotka IKINÄ edes alentuisivat moiseen. taisit sinä olla se ainoa väkivaltainen. Mutta kaikki palaute on tervetullutta joka kuntaan : D

        Kunnan homekoulutilanne on samaa luokkaa kuin monessa monessa muussa Suomen kunnassa. Uutta kouluakin suunnitellaan, eli komiat tilat olisi tulossa lapsille. On typerää morkata vain morkatakseen, mutta jos siitä iloa sinulle, niin .....


      • diipadaapa6
        kangasniemi on ok kirjoitti:

        NO kerroitko valmistajille ? Kuka tarkisti lopputuloksen, sinä itsekö, ja pysit siksi alennusta ?

        Ei jotenkin nyt natsaa tuo juttu hei. Ja mitä tuo :" Kunta on vielä käyttäytynyt väkivältaisesti tieasioissa. Repikää siitä."... tarkoittaa... ?

        Kangasniemeläisenä voin sanoa, että en usko tuota, koska ei kunnan taholla ole sellaisia henkilöitä töissä, jotka IKINÄ edes alentuisivat moiseen. taisit sinä olla se ainoa väkivaltainen. Mutta kaikki palaute on tervetullutta joka kuntaan : D

        Kunnan homekoulutilanne on samaa luokkaa kuin monessa monessa muussa Suomen kunnassa. Uutta kouluakin suunnitellaan, eli komiat tilat olisi tulossa lapsille. On typerää morkata vain morkatakseen, mutta jos siitä iloa sinulle, niin .....

        Niinhän se entinen mieskin sanoi, että ei haittaa, kun on peet housussa, kun on muillakin. Taitaa koulujen rakentaminen lykkääntyä kauas, kun ei ole valtionapua heti tulossa.


      • niinpä joo
        diipadaapa6 kirjoitti:

        Niinhän se entinen mieskin sanoi, että ei haittaa, kun on peet housussa, kun on muillakin. Taitaa koulujen rakentaminen lykkääntyä kauas, kun ei ole valtionapua heti tulossa.

        No pääasiahan on, että oppilaat eivät joudu olemaan homeen seassa, niinkuin Mikkelissä ja Jyväskylässä, jos / kun asialle voidaan tehdä jotain.
        Negatiivisuus ei ole kangasnimeläinen asia !


      • 5+8

        Hei arvon epätietoinen kesäasukas, ja kaikki muutkin kiinnostuneet!
        Tuo Polarhouse'n kyltti opastaa noin kolmen kilometrin päähän jossa laajennetaan kahta LomaRomon mökkiä esteettömiksi (alakerta) 160-neliön huviloiksi. Lisää asiasta, kuvien kera, blogista: http://lomaromo.blogspot.fi/

        Eli sen Luusniementien vieressä olevan tontin ja LomaRomon rakennushankkeilla ei ole mitään toistensa kanssa tekemistä.


      • Ei enää Outo juttu..
        5+8 kirjoitti:

        Hei arvon epätietoinen kesäasukas, ja kaikki muutkin kiinnostuneet!
        Tuo Polarhouse'n kyltti opastaa noin kolmen kilometrin päähän jossa laajennetaan kahta LomaRomon mökkiä esteettömiksi (alakerta) 160-neliön huviloiksi. Lisää asiasta, kuvien kera, blogista: http://lomaromo.blogspot.fi/

        Eli sen Luusniementien vieressä olevan tontin ja LomaRomon rakennushankkeilla ei ole mitään toistensa kanssa tekemistä.

        Kiitos selvityksestä 5 8, sattui tosiaan ikävä kömmähdys, kun ohi ajaessa en nähnyt niitä pienempiä tekstejä. Samalla kun siitä oli puutkin kaadettu, niin luulin niiden tulevan siihen teiden risteykseen.

        On se hyvä että maaseudulla on yrittäjiä jotka rakentavat oikean kokoisia Villoja, noissa mahtuu suurempikin perhe asustamaan. Joskus näkee niin että kaunis ja arvokas tontti pilataan liian pienellä mökillä, noo saahan niihin yleensä rakentaa myöhemmin isomman jos tarvitsee.

        Hyvää kevään jatkoa.


    • k-niemi04

      Mökkiläinen Kangasniemelllä vuodesta 04 alkaen. Täytyy kyllä sanoa, että Kanagasniemellä homma toimii. Rakennusmiehet hoitaa hommansa kuten sovittu ja soittelevat vielä parannusehdotuksia, että kannata tehdä näin. Ihmiset on mukavia jutustelemaan. Vertaan heitä pääkaupunkiseutulaisiin. Mieluummin asioin Kangasniemeläisten kanssa kun hesalaisten kanssa, niin se vaan on.
      Suurin pettymys meille tuli viime syksynä, kun kävimme syömässä hymykuopassa pizaa, voi veee, kokki teki pizan valmiiseen pizapohjaan ns. ravintolassa. Kannattaisi vähän miettiä mitä ja miten tarjoaa sapuskaa. Oli muuten eka kerta kun olen ulkona syödessä saanut pizan, joka on kasattu valmiiseen kaupan pizapohjaan. Eipähän tarvitse toisten hymykuopassa piipahtaa.

    • Kuopassa on makua

      No on töppays Hymukuopan kokeilta, täytyy sanoa tuo pitsa. Mutta, mutta asiat muuttuvat ja ovat muuttuneet myös kuopassa, ja siellä saa ainakin erittäin hyviä hinta/laatusuhteisia lounaita. Ja kuopan noutopöytä-joululounas oli aivan mieletön. Lohet täydellisessä kypsyydessä, tarjolla terriiniä, loistavat salaatit, kinkut, laatikot, sinapit, höysteet ja pilkkahintaan laatuun nähden.

      • ent pizzapoju

        Luulen, että tuo Hymykuopan pizzajuttu on joku vahingontapainen, esim. että oikeaa pizzataikinaa ei ole saatu ajoissa toimittajalta tai sitten pakastimelle tai taikinalle on sulatusvaiheessa käynyt joku kämmi.

        Olen olut pizzeriassa töissä, ja valmispizzataikina on ensinnäkin PALJON kalliimpaa kuin pakastettu "oikea" pizzataikina. Toisekseen valmispizza-taikinaa ei voi laittaa niin kuuman uunin "läpi" kuin "oikea" pizzataikina menee, eli noin 230 astetta.

        Olen käynyt syömässä ja hakenut työpaikalle ruokaa Hymykuopasta nin monta kertaa, että voin sanoa ruokien olevan laadulisesti hyviä tai erinomaisia !


      • ent pizzapoju
        ent pizzapoju kirjoitti:

        Luulen, että tuo Hymykuopan pizzajuttu on joku vahingontapainen, esim. että oikeaa pizzataikinaa ei ole saatu ajoissa toimittajalta tai sitten pakastimelle tai taikinalle on sulatusvaiheessa käynyt joku kämmi.

        Olen olut pizzeriassa töissä, ja valmispizzataikina on ensinnäkin PALJON kalliimpaa kuin pakastettu "oikea" pizzataikina. Toisekseen valmispizza-taikinaa ei voi laittaa niin kuuman uunin "läpi" kuin "oikea" pizzataikina menee, eli noin 230 astetta.

        Olen käynyt syömässä ja hakenut työpaikalle ruokaa Hymykuopasta nin monta kertaa, että voin sanoa ruokien olevan laadulisesti hyviä tai erinomaisia !

        Ups tuli virhe....Pizza menee 320 asteen uunin läpi : ) Eli ei todella usein voi käyttää valmistaikinaa, jos koskaan.


      • Hymärin pizzaa
        ent pizzapoju kirjoitti:

        Luulen, että tuo Hymykuopan pizzajuttu on joku vahingontapainen, esim. että oikeaa pizzataikinaa ei ole saatu ajoissa toimittajalta tai sitten pakastimelle tai taikinalle on sulatusvaiheessa käynyt joku kämmi.

        Olen olut pizzeriassa töissä, ja valmispizzataikina on ensinnäkin PALJON kalliimpaa kuin pakastettu "oikea" pizzataikina. Toisekseen valmispizza-taikinaa ei voi laittaa niin kuuman uunin "läpi" kuin "oikea" pizzataikina menee, eli noin 230 astetta.

        Olen käynyt syömässä ja hakenut työpaikalle ruokaa Hymykuopasta nin monta kertaa, että voin sanoa ruokien olevan laadulisesti hyviä tai erinomaisia !

        Hymykuopan pizza on oma juttunsa ja sillä on oma kannattajakuntansa... se on meille niemeläisille vähän sama kun kuopiossa kalakukko tai lappeenrannassa vety tahi tampereen mustamakkara.. eli ei se ole mikään moka se pohja homma vaan siitä pidetään täällä....


    • Myös ammattilainen

      Olitko ensikertalainen kynsiä ottaessa?
      Kukaan, edes kynsiteknikko ei voi tietää etukäteen kestävätkö kynnet asiakkaalla vai ei. Se selviää ainoastaan kokeilemalla. Toisille sopii paremmin akryylikynnet, toisille geelit.
      Kynsien ensilaiton jälkeen menee yleensä useampi viikko, ennen kuin asiakas tottuu niihin. Kynsiä saattaa irrota jo pelkästääån sen takia, ettei asiakas ole vielä tottunut elämään niiden kanssa, ovathan ne täysin erilaiset kuin omat luonnolliset kynnet.
      Ja suuri virhe kynsiä ekaa kertaa otettaessa on se, että niistä halutaan liian pitkät. Jos asiakkaalla on ennestään lyhyet kynnet (esim pureskellut) ja yhtäkkiä niihin tehdään 1-2cm lisää pituutta, niin kyllähän niiden kanssa voi aluksi hankaluuksia olla.

      Kun rakennekynnet on teetetty ammattilaisella, tosiasia on, että rakennekynsien pysyvyys riippuu täysin asiakkaan omasta kynnestä; kynnen rakenteesta, mallista jne. Myös se, miten käsiämme ja kynsiämme käytämme, vaikuttaa rakennekynsien pysyvyyteen (esim ammatti/työ).
      Kaikista merkittävin tekijä rakennekynsien pysyvyydessä on kuitenkin hormonit. Kynnethän ovat samaa ainetta kuin hiukset, ja moni nainen on varmasti huomannut että esimerkiksi raskaus- tai imetysaikana hiukset ja kynnet ovat huonommassa kunnossa kuin normaalisti. Hormonien heittelyä aiheuttavat lisäksi mm. vaihdevuodet, kilpirauhasen vajaa- tai liikatoiminta, ehkäisypillerit, kuukautiskierto jne......

      Ja jos kynnet kuitenkin lähtivät jo pari päivää laiton jälkeen, miksi et soittanut tekijälle ja pyytänyt korjaamaan irronneita kynsiä? Ne olisivat varmasti menneet "takuuseen".

      Ja vinkkinä sinulle, seuraavan kerran kun aiot ottaa rakennekynnet jotain tiettyä tilannetta varten, aloita totuttelu jo viikkoja aiemmin, jotta ehdit tottua käyttämään uusia kynsiäsi. Ja kannattaa aloittaa totuttelu myös sopivan mittaisilla kynsillä. Noiden viikkojen aikana kynsiammattilainen ehtii myös huomata, sopiiko kyseinen materiaali sinulle ja voi toimia sen mukaisesti luodakseen sinulle kauniit ja kestävät kynnet.
      Muussa tapauksessa kannattaa ostaa kaupasta tekokynnet. :)

      • from sverige

        Kuten joku kirjoittaa..."tekokynnet ovat jo out " ! Turhaa vanhaa juttua. Ruotsissakin on jo uudet kuviot : D


    • Kesäasukki vm2002

      Kokemukseni Reissupannusta on pelkästään myönteinen. Palvelu oli hyvää ja tuotteet maistuvia esim juustokakku ja kahvi on ollut käydessäni tuoretta. Mukavaa talven jatkoa Kangasniemeläisille=)

      • Jee hyvä K:mi !!!

        En ole samaa mieltä reissupannusta.....nyrpeetä touhua !

        Muutoin K: niemi on best paikka. Jos saisi vakijobin, muuttaisin heti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • kangasniemeläinen

      Turha se on tänne tulla mutisemaan. Antaisit palautteen mieluummin yrittäjälle itselleen!!

      • 100 pros niemeläinen

        On se hyvä kirjoittaa muillekkin. Pienellä paikkakunnalla on tärkeää, että asiat hoituu hyvin, eikä vain rahasteta.

        Käytän kampaajan ja kosmetologin palveluja sekä ostan Puulantorista ruokani.

        Apteekki, terveyspalvelut ja viinakauppakin löytyy sekä nuo ruokailupaikat yms.

        Kangasniemen rikkaus on mukavat ihmiset ja jos sanomista löytyy, niin onhan se sanottava. Ei tuppisuuta kuunnella : )


    • kkstudio Joanna

      Hei!

      Avasin Kauneus- ja kynsistudio Joannan 21.5.2012 Kangasniemelle. Viestiketjun aloittaja oli jättänyt viestinsä 4.6.2012. Katsoin viime vuoden kalenteria ja totesin, etten ole siinä välillä ehtinyt edes vielä aloittaa rakennekynsien laittoa, joten taitaa olla turha herja... Aika ikävää.

      Olen kuitenkin samaa mieltä "kangasniemeläinen" nimimerkin kanssa siitä, että kritiikki on annettava suoraan yrittäjälle, jos sellaiseen on tarvetta. Eihän yrittäjä tai ylipäätään kukaan voi korjata virheitään, jos kukaan ei hänelle niistä kerro.

      Ja kuten tuossa nimimerkillä "Myös ammattilainen" kirjoitti, kynsillä on kyllä takuu, ja jokaiselle asiakkaalleni kerron, että jos kynnet irtoavat, niin saa soittaa niin korjataan.


      Terveisin

      Kauneus- ja kynsistudio Joanna, Kangasniemi

      • Öh ÖH öH

        Öh onks tuo " yrittäjä" nyt jotenkin skitso.
        Oisko ny katsinu pitää läppä kiinni, kun porukat ny tajuaa et kuka ei oikein hoida hyvin hommiaan.

        Hei käy vähän vähemmin tos ikkunan alla röökillä, niin ehkä hommat sujuu nii ettei tuu urputuksia takaisin duunista. Öh.


    • Uulaf

      Käykää kesällä Puulafoorumissa kunnantalolla. Saatte lisätietoa.

    • Kivakäydä

      Joudun työn puolesta reissaamaan ympäri maakuntia ja asunutkin usealla paikkakunnalla. Mutta Kangasniemi erottuu vieraanvaraisuudesta ehdottomasti ykköseksi! Työntekijälle tarjotaan ruoat, kahvit ja tunnelma hyvin välittävä. Vastakohta on Ääneseutu ja sen ympäristökunnissa on taas kiva käydä!

    • Anonyymi

      Näin alkuperäisenä Kangasniemeläisenä ihmettelen syvästi näinkin hyvää palautetta mitä on täällä kirjoitettu. Paikalliset ihmiset ovat niin törkeitä ja itseään täynnä olevia. Vanhusten asiat ovat päin persettä, ns. päättäjät ottavat palvelutaloihin vain sukulaisiaan ja ystäviensä sukulaisia. Älkää ikinä muuttako Kangasniemelle. Suomen karsein kunta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe