EI ENÄÄ pikkuPOIKA

EEPP

Tää on mun eka novelli. Laittakaa ihmees palautetta, jos haluuttee lisää. Pilkunviilaajat, älkää vaivautuko.

Olin lukion 2:lla,ja elettiin lämmintä kesän alkua ja tytöt olivat luonnollisesti vähissä pukeissa.Erityisesti minun kanssani samallla matikankurssilla oleva upea kroppainen Mira oli jo pitkään kiihoittanut minua.Vaikka olinkin neitsyt,olin jo muutaman kerran nähnyt hänestä märkiä unia.

oli pirun kuuma alkukesän päivä olin matikan luokassa, mira istui viistosti edessäni ja aikoi riisua päälipaitaansa, jonka johdosta minulle tuli kiihottunut olo. Katselin ympärilleni ja toivoin, ettei kukaan näkisi seisokkiani. Minulle tuli äkkiä kova tarve päästä vessaan ja kävin myös siellä. Vessasta palatessani näin Miran odottelevan jotakuta käytävällä. Miran heilauttaessa vaaleita hiuksiaan selkäpuolelle, minusa tuntui, että sydemeni tulisi ulos rinnastani. Yritin kävellä huomaamattomasti ohi.Pääsinkin hänen ohitsensa, kunnes kuulin jonkun sanovan nimeni. Käännyin katsomaan toiveissani, että puhuja olisi Mira. Puhuja olikin hän. Odotin lamaantuneina Miran seuraavia sanoja. Hän sanoi että olin pudottanut kynäni. Petyin tuosta lauseesta. Nolona poimin kynän lattialta ja nostin katseeni. Katseemme kohtasivat ja huomasin hän lähestyi minua. Kuin taikaiskusta minäkin aloin lähestyä häntä. Vihdoinkin huulemme kohtasivat ja vaihdoimme kiihkeän suudelman. Pyysin, että jatkaisimme vessassa. Hän suostui ja menimme vessaan. Vessassa aloimme riisumaan toisiamme. Kaivoin kortsun taskustani, mutta Mira heitti sen menemään ja sanoi haluavansa ottaa minulta ensin suihin.Hän aloitti nuolemalla kiveksiäni. Tunsin että laukeamiseni oli lähellä.Sain kuitenkin pidettyä lastini sisällä. Nyt hän otti kyrpäni suuhuunsa ja aloitti imemisen. Samaan aikaan hieroin hänen täyteläisiä rintojaan. Mira imi yhä voimakkaammin ja tunsin etten voi pidätellä enää lastiani. Spermaa tuli niin paljon, että sitä valui jopa hänen suupielistään. Nyt Mra alkoi olla niin kiimassa, että hän riisui loputkin vaatteensa. Hän halusi minut sisäänsä. Aloitin rauhallisesti, koska tämä oli minulle ensimmäinen kerta. Mira ääntelehti tosi kiihoittavasti. Nuolin hänen rintojaan ja hänen trimmattua vartaloaan, joka oli hyvin ruskettunut. Kiihotuin entistä enemmän ja myös hänen orgasminsa oli selvästi lähellä. Minulla tuli hieman hänen jälkeensä. Se tuntui kuin olisin ollut taivaassa.Kiimassa emme olleet huomanneet ettei meillä ollut edes kumia. Huomasin sen, mutten viitsinyt sanoa sitä Miralle.Hyväilimme vielä hetken aikaa, jonka jälkeen pyysin, että hän tulisi meille. Hän suostui ja iloisina lähdimme kävelemään kohti bussipysäkkiä...

Tää oli mun eka tarina. Palautetta, kiitos!

4

9249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pappa

      Et sitten koskaan päässyt ylioppilaaksi. Käyttämäsi äidinkieli sopii korkeintaan kymmenvuotiaan kynään. Joistakin virheistä voi päätellä, että olet kolmekymmenluvulla syntynyt.

      Itse en ole lukiota käynyt, mutta jos taso siellä on tätä luokkaa niin en ole mitään menettänytkään. Vanha kunnon keskikoulu jyrää. Hyvä Setälän kielioppi.

      Kirjallisessa esityksessä ja konekirjoituksessa on myös omat sääntönsä;kappalejako ja -aloitukset, välimerkkien jälkeiset välilyönnit ja monta muuta seikkaa, jotka on opeteltava.

      En halua ketään kirjoittajaa lannistaa, mutta julkiseen luentaan ei ehkä kannata päästää mitä tahansa päästöjä. Ei aiheen sen paremmin kuin käsittelynkään puolesta.

    • Ihminen.

      Novelli meni supernopeasti asiaan, eli en edes jaksunut vaivautua lukemaan. =/

      Kai Miralla oli taas E-kupin rinnat. Miehethän pitävät kunnon utareista! x(

    • jee

      Terve, tää on kans mun eka novelli, joten antakaa palautetta.

      Oli kuuma kesäpäivä ja sit yht´äkkiä tuli sata muijaa ja otti poskeen ja pani mua ja sit annoin kaikille orgasmit ja ne halus naimisiin mun kans ja sit taas pantii ja...no siinä se pää piirteittäin olikin.

      Kommentteja pliiiiiissss!

    • Hmmm

      Todellakin pikkupoika. Äidinkielen kirjoitusvirheet tulikin jo selville, joten mä päätin kertoa sulle hieman miehen peniksestä. Ensinnäkin, jos tämä Mira otti sulta suihin, ja sait orgasmin. Niin en usko, että sulla olis erektio pysynyt kokoajan päällä, vai saiko Mira sitten sisäänsä löysää lihaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe