viikkoja vasta 5 mutta muutamana yönä olen herännyt valtavan voimakkaaseen, polttavaan selkäkipuun, joka on helpottanut a) käymällä pissalla b) vaihtamalla asentoa selältä kyljelle. Inhottaa kun tietysti miettii että nytkö menee kesken kun vihdoin on tähän asti päässyt... kipu on aika paljon kovempaa kuin kuukautisten aikaan ja tosiaan luonteeltaan polttavaa. Kellään samanlaista alkuraskaudessa?
Kova selkäkipu alkuraskaudesta
3
326
Vastaukset
- Lehmus
Mulla oli ihan alkuraskaudessa tosi kipeä alaselkä. Yöllä näki unta, että alaselkään koskee ja kun heräsi, niin kipeähän se oli. Mulla myöskin tuo asennon vaihtaminen auttoi aina. Etenkin sellainen selän "pyöristäminen" tuntui hyvältä, enkä sitten loppujen lopuksi kauheesti viitsinyt edes nukkua selälläni just tuon alaselkäkivun takia, kun pysyi paremmin poissa kyljellään nukkuessa. Usein oli aamusta vielä kipeä, mutta kun lähti liikkeelle ja lenkille, niin helpotti.
Edelleen huomaan herääväni alaselkäkipuun, jos olen pitkään nukkunut samassa asennossa. Helpottaa, kun vaihtaa asentoa tai nousee ylös. Rv 11 3 menossa ja yksi ultra takana. Mitähän se on sitten loppuraskaudesta, kun nyt jo selkä huutaa hoosiannaa :D
Onnea odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin :) - Putte
Huojentavaa, kävin jo toki netistä muualtakin kollaamassa tällaista oiretta ja yllättävän yleistä tuntuisi olevan, ehkä yritän rauhoittua ;). kiitos ja onnea Lehmuksellekin =).
- Lehmus
Kiitos :)
Kannattaa muuten taivuttaa kroppaa eteenpäin, kun oikein koskee. Mulla se ainakin useesti helpotti/helpottaa. Ja jos ihan tosissaan koskee, niin esimerkiksi Paramax on turvallinen särkylääke raskauden aikanakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078