ymmärrä miksi et voinut uskoa että olin kiinnostunut susta vain susta, koska olitahan sä myös? Miksi kkiellät sen, jollain tasolla olit. Etkä halunuttu kuitenkaan kysyä, vastata koskaan mitään. Onhan tässä hermot joskus menny puolin ja toisin muttei se kuvasta kuin sitä mitä toista kohtaan tuntee ja kai siinä olis myös voinut ymmärtää toista paremmin. Sulla oli tapana vastailla aina täällä hyvin vihjailevasti mitä koitin sulle suoraan puhelimeesi lähettää, eikä se tuntunut kivalta. Tosi kiva kun pitää yleisesti täällä koittaa selvitellä asioita saada jotain tietoa tästä kaikesta. Vaikka et olisi mun, jää tämä vaivaamaan. Se tosiaan jää. Vaikea ihastua saati alkaa seurustella kenenkään muun kanssa (jos tämä nyt tänne jäi) kun silti pyrisit mielessä, jonkun toisen pitää tehdä vastaava vaikutus tai pitää koittaa päästä yli tai saada sinut. Yii pääseminen on siitä syystä kans vaikeeta koska tässä on tapahtunut liikaa asioita eikä aina voi tosiaan puhua hyvistä. Käsitiköhän jotain väärin, siitäköhän se johtui.
Tämä ei paljoa vaadi ja voi koittaa tähänkin viestittää jos vaikka sattuisi kuulostamaan tutulta, käytiti niin tunnistetavasti jotain osuuksia viesteistäni ettei se paljoa muuta voi kertoa, en vaan tajua miksi, oliko se jotain vittuilua kun olin rakastunut, palavasti ihastunut, missä se rajaa milloinkin ja kenellä menee.
En
..
2
126
Vastaukset
- juunäinon
johan on kumma jos ei ihmissuhteet täällä selviä. on ihan paras paikka selvittää kaikki. onnea.
- ap
Olen koittanut kuule ihan toista kauttakin selvittää!!! Jos ei saa vastauksia suoraan kai se täällä pitää selvitellä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774