Oliko muita tänään kokeessa? Miten meni? Mulla haastattelu meni hyvin, mut ryhmätehtävässä jäädyin kun piti ruveta vetää jotai jumppaa yksinään koko ryhmälle...:( toivottavasti ei estä mun kouluun pääsyä kun olin niin kömpelö ja huono neuvomaan siinä:(
JAMK fysioterapia
10
730
Vastaukset
- veeäraa
Tosi vaikea sanoa, mutta jotenkin jäi sellainen fiilis, etten ihan vakuuttanut... kaikenlaisia pikkumokia ja valmistava tehtäväkin puuttui erinäisistä syistä :/
- nannaa1
Tänään olin ja huhhuijaa.. Tosi vaikee sanoa, että miten meni, kun tuntu, että kaikki kenen kanssa jutteli oli todella symppiksen olosia ja semmosia, kenen voisin hyvin kuvitella pääsevän sisään.
Opettajan haastattelu mua jännitti enempi kun se ryhmäliikunta tilanne, vaikka sekin oli aika kamalaa varsinkin, kun muille piti ohjata siinä alussa! Ahistaa kun pitäis saada aika hemmetin hyvät pisteet noista pääsykokeista, että ois mahiksia sisään.. - BIIIIITLES
oliko teillä minkälainen haastattelija? ite menin siihen keskimmäisee huoneesee ja se haastattelija vaikutti tosi nyrpeältä eikä hymyilly kertaakaa.. :/ tuijotteli vaa sitä paperia ja tuli tyhmä olo, et mitä sille vastaa ku on nenä kii siinä mun paperissa ja lukee sieltä ne kaikki samat mitä olisin sanonu. annoin itestäni ehkä hieman epäsosiaalisen ja ei-niin-kiinnostuneen kuvan. voi paska miten huonosti tuntu menevän!>:(((( unelmana olis päästä tonne!
- veeäraa
Tais olla sama opettaja haastattelemassa... vähän epävarma olohan siinä tulee, kun toiselta ei oikein saa mitään porkkanaa, tai miten sen nyt sanoisi. Ihan vähän taisi lämmetä siinä kun juteltiin (tai minä tietysti puhuin eikä haastattelija voi siihen kauheasti reagoida, mutta kuitenkin). Yrittävät varmaan itse pysyä vähän etäisinä ja objektiivisina, samalla katsovat miten käyttäytyy tuollaisessa stressaavassa ja sosiaalisesti hämmentävässä tilanteessa?
- Jannnnne!
mulla meni kans haastattelu huonosti, ryhmätilanne hyvin. jännä näjdä kun monella tuntuu olevan sama ongelma:D saitteko sanottua kaiken mitä halusitte haastattelussa? iteltä tuntui jäävän tärkeitä asioita sanomatta juurikin sen takia, kun ei viitsinyt kerrata kaikkea mitä paperissa luki.
- AtteHH
hei vastailkaas muutkin kokeessa olleet!:)
- miranda899
miulla meni molemmat osiot tooosi hyvin! jos näillä ei pääse sissää nii ei sit millää!
- 24
Kun valintatietoja saa kerran kysellä 2.7, niin saako silloin myös tietää oman varasijan eikä vain sitä, onko päässyt jo? Kenelläkään kokemusta vaikka muilta vuosilta/muista kouluista..?
- annndd
Viime keväänä, kun en kouluun päässyt, kirjeessä luki varasijani jokaiseen hakuvaihtoehtooni. Syksyn haussa pääsinkin sitten kouluun. Siinä kirjeessä ei tietenkään mitään varasijoja lukenut. :)
- fasfasafsasffas
minkähänlaiset mahdollisuudet on päästä opiskelemaan varasijalta 2?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849