JAMK fysioterapia

AtteHH

Oliko muita tänään kokeessa? Miten meni? Mulla haastattelu meni hyvin, mut ryhmätehtävässä jäädyin kun piti ruveta vetää jotai jumppaa yksinään koko ryhmälle...:( toivottavasti ei estä mun kouluun pääsyä kun olin niin kömpelö ja huono neuvomaan siinä:(

10

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeäraa

Tosi vaikea sanoa, mutta jotenkin jäi sellainen fiilis, etten ihan vakuuttanut... kaikenlaisia pikkumokia ja valmistava tehtäväkin puuttui erinäisistä syistä :/

• nannaa1

Tänään olin ja huhhuijaa.. Tosi vaikee sanoa, että miten meni, kun tuntu, että kaikki kenen kanssa jutteli oli todella symppiksen olosia ja semmosia, kenen voisin hyvin kuvitella pääsevän sisään.

Opettajan haastattelu mua jännitti enempi kun se ryhmäliikunta tilanne, vaikka sekin oli aika kamalaa varsinkin, kun muille piti ohjata siinä alussa! Ahistaa kun pitäis saada aika hemmetin hyvät pisteet noista pääsykokeista, että ois mahiksia sisään..

• BIIIIITLES

oliko teillä minkälainen haastattelija? ite menin siihen keskimmäisee huoneesee ja se haastattelija vaikutti tosi nyrpeältä eikä hymyilly kertaakaa.. :/ tuijotteli vaa sitä paperia ja tuli tyhmä olo, et mitä sille vastaa ku on nenä kii siinä mun paperissa ja lukee sieltä ne kaikki samat mitä olisin sanonu. annoin itestäni ehkä hieman epäsosiaalisen ja ei-niin-kiinnostuneen kuvan. voi paska miten huonosti tuntu menevän!>:(((( unelmana olis päästä tonne!

• veeäraa

Tais olla sama opettaja haastattelemassa... vähän epävarma olohan siinä tulee, kun toiselta ei oikein saa mitään porkkanaa, tai miten sen nyt sanoisi. Ihan vähän taisi lämmetä siinä kun juteltiin (tai minä tietysti puhuin eikä haastattelija voi siihen kauheasti reagoida, mutta kuitenkin). Yrittävät varmaan itse pysyä vähän etäisinä ja objektiivisina, samalla katsovat miten käyttäytyy tuollaisessa stressaavassa ja sosiaalisesti hämmentävässä tilanteessa?

• Jannnnne!

mulla meni kans haastattelu huonosti, ryhmätilanne hyvin. jännä näjdä kun monella tuntuu olevan sama ongelma:D saitteko sanottua kaiken mitä halusitte haastattelussa? iteltä tuntui jäävän tärkeitä asioita sanomatta juurikin sen takia, kun ei viitsinyt kerrata kaikkea mitä paperissa luki.

• AtteHH

hei vastailkaas muutkin kokeessa olleet!:)

• miranda899

miulla meni molemmat osiot tooosi hyvin! jos näillä ei pääse sissää nii ei sit millää!

• 24

Kun valintatietoja saa kerran kysellä 2.7, niin saako silloin myös tietää oman varasijan eikä vain sitä, onko päässyt jo? Kenelläkään kokemusta vaikka muilta vuosilta/muista kouluista..?

• annndd

Viime keväänä, kun en kouluun päässyt, kirjeessä luki varasijani jokaiseen hakuvaihtoehtooni. Syksyn haussa pääsinkin sitten kouluun. Siinä kirjeessä ei tietenkään mitään varasijoja lukenut. :)

• fasfasafsasffas

minkähänlaiset mahdollisuudet on päästä opiskelemaan varasijalta 2?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe