Huomenna ostaisin elämäni ensimmäiset lentoliput, mutta koko nimeni on niin pitkä, ettei se mahdu mitenkään sarakeeseen. (Kiitos äiti ja isä!)
Finnmatkoilla saa olla nimessä max.21 merkkiä ja siihen pitää kirjoittaa kaikki nimet ja sukunimestä niin monta kirjainta kuin mahtuu. Eli minun tapauksessa 2 ekaa kirjainta mahtuu ja 7 jää ulos.
Ohjeena on, että pitää kirjoittaa niin paljon kuin mahtuu ja sitten soittaa Finnmatkojen asiakasnumeroon. Eli kysymys kuuluu, soitanko sinne ennen kuin olen tehnyt tilausta loppuun vai vasta maksun jälkeen? Maksun jälkeen se on varmaan myöhäistä kun liput on jo tulostuskunnossa, vai? En viitsi soittaa ja kysyä tätä sieltä ennakkoon, koska numero on niin hervottoman kallis.
Auttakaa jos osaatte, kiitos!
Pitkä nimi lentolippuun
5
459
Vastaukset
- 9
Stanan uusavuton, mitä v!ttua sä täällä itket ja kitiset, soita matkatoimistoon!
- 9+1
Hei kaveri, lueppa yläotsikko: TYHMÄT KYSYMYKSET
Vaihda äkäpussi palstaa, jos et kestä.
Mene vaikka Naapurit-osastolle marisemaan sydämesi kyllyydestä.
Taisin tulla sun tontille, jossa elät joka päivä, ja jonka kunkku kuvittelet olevas. Surffaat täällä Suomi24:sessa ja etit jotain kivaa, jotain elämää.
Onneks olkoon s**tanan luuseri!
- nää on näitä nimiä
Laskin juuri että toisen lapseni nimi on kokonaisuudessaan niin pitkä, että sukunimestä mahtuisi mukaan 3 kirjainta, 5 jäisi pois. Olen Finnmatkoilla kirjoittanut hänen nimekseen etunimen ja sukunimen ilman toista ja kolmatta etunimeä, hyvin on matkat onnistuneet.
Mieheni etunimessä on väliviiva, hän käyttää puhuttelunimenä nimen ensimmäistä osaa. Olen välillä vahingossa varannut hänen matkansa puhuttelunimellä, vaikka pitäisi laittaa etu-nimi sukunimi.
Itselläni on ääkkönen nimessä, kirjoitan sen aina ääkkösellä, vaihtelevasti se on lipussa aakkonen tai aekkonen. - travelbag
Etkohan loyda puh numeroa johon soittaa ennenkuin tilaat liput, tai laheta sahkoposti lentoyhtiolle. Mika yhtio on kysymyksessa ?
Eihan sun tartte laittaa kuin yksi etunimi ja sitten sukunimi, vai onko sekin liian pitka?
Itsellani monta etunimea, vaan kylla yhdella parjaa. - Ap
Joo, kaikille arkielämän Watsoneille tiedoksi, että ei siihen lippuun tarvi kuin etunimi ja sukunimi.
Minä luin orjallisesti ohjetta ja laitoin "kaikki passissa olevat nimet", kun tein nettiostoa. Sukunimestä mahtui siis tasan 2 kirjainta sarakkeeseen.
Sitten soitin Finnmatkojen palvelunumeroon ja svenska-talande neiti sanoi naureskellen, että ehei, ei tarvi kuin etunimi kuin se ensimmäinen.
Että se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882