Pitkä nimi lentolippuun

Aa-puu-va!

Huomenna ostaisin elämäni ensimmäiset lentoliput, mutta koko nimeni on niin pitkä, ettei se mahdu mitenkään sarakeeseen. (Kiitos äiti ja isä!)

Finnmatkoilla saa olla nimessä max.21 merkkiä ja siihen pitää kirjoittaa kaikki nimet ja sukunimestä niin monta kirjainta kuin mahtuu. Eli minun tapauksessa 2 ekaa kirjainta mahtuu ja 7 jää ulos.

Ohjeena on, että pitää kirjoittaa niin paljon kuin mahtuu ja sitten soittaa Finnmatkojen asiakasnumeroon. Eli kysymys kuuluu, soitanko sinne ennen kuin olen tehnyt tilausta loppuun vai vasta maksun jälkeen? Maksun jälkeen se on varmaan myöhäistä kun liput on jo tulostuskunnossa, vai? En viitsi soittaa ja kysyä tätä sieltä ennakkoon, koska numero on niin hervottoman kallis.

Auttakaa jos osaatte, kiitos!

5

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9

Stanan uusavuton, mitä v!ttua sä täällä itket ja kitiset, soita matkatoimistoon!

• 9+1

Hei kaveri, lueppa yläotsikko: TYHMÄT KYSYMYKSET
        Vaihda äkäpussi palstaa, jos et kestä.
        Mene vaikka Naapurit-osastolle marisemaan sydämesi kyllyydestä.

Taisin tulla sun tontille, jossa elät joka päivä, ja jonka kunkku kuvittelet olevas. Surffaat täällä Suomi24:sessa ja etit jotain kivaa, jotain elämää.
        Onneks olkoon s**tanan luuseri!

• nää on näitä nimiä

Laskin juuri että toisen lapseni nimi on kokonaisuudessaan niin pitkä, että sukunimestä mahtuisi mukaan 3 kirjainta, 5 jäisi pois. Olen Finnmatkoilla kirjoittanut hänen nimekseen etunimen ja sukunimen ilman toista ja kolmatta etunimeä, hyvin on matkat onnistuneet.
      Mieheni etunimessä on väliviiva, hän käyttää puhuttelunimenä nimen ensimmäistä osaa. Olen välillä vahingossa varannut hänen matkansa puhuttelunimellä, vaikka pitäisi laittaa etu-nimi sukunimi.
      Itselläni on ääkkönen nimessä, kirjoitan sen aina ääkkösellä, vaihtelevasti se on lipussa aakkonen tai aekkonen.

• travelbag

Etkohan loyda puh numeroa johon soittaa ennenkuin tilaat liput, tai laheta sahkoposti lentoyhtiolle. Mika yhtio on kysymyksessa ?

Eihan sun tartte laittaa kuin yksi etunimi ja sitten sukunimi, vai onko sekin liian pitka?
      Itsellani monta etunimea, vaan kylla yhdella parjaa.

• Ap

Joo, kaikille arkielämän Watsoneille tiedoksi, että ei siihen lippuun tarvi kuin etunimi ja sukunimi.
      Minä luin orjallisesti ohjetta ja laitoin "kaikki passissa olevat nimet", kun tein nettiostoa. Sukunimestä mahtui siis tasan 2 kirjainta sarakkeeseen.

Sitten soitin Finnmatkojen palvelunumeroon ja svenska-talande neiti sanoi naureskellen, että ehei, ei tarvi kuin etunimi kuin se ensimmäinen.

Että se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3358
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1899
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1733
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1591
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1443
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      95
      1384
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1361
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe