Pitkä nimi lentolippuun

Aa-puu-va!

Huomenna ostaisin elämäni ensimmäiset lentoliput, mutta koko nimeni on niin pitkä, ettei se mahdu mitenkään sarakeeseen. (Kiitos äiti ja isä!)

Finnmatkoilla saa olla nimessä max.21 merkkiä ja siihen pitää kirjoittaa kaikki nimet ja sukunimestä niin monta kirjainta kuin mahtuu. Eli minun tapauksessa 2 ekaa kirjainta mahtuu ja 7 jää ulos.

Ohjeena on, että pitää kirjoittaa niin paljon kuin mahtuu ja sitten soittaa Finnmatkojen asiakasnumeroon. Eli kysymys kuuluu, soitanko sinne ennen kuin olen tehnyt tilausta loppuun vai vasta maksun jälkeen? Maksun jälkeen se on varmaan myöhäistä kun liput on jo tulostuskunnossa, vai? En viitsi soittaa ja kysyä tätä sieltä ennakkoon, koska numero on niin hervottoman kallis.

Auttakaa jos osaatte, kiitos!

5

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9

      Stanan uusavuton, mitä v!ttua sä täällä itket ja kitiset, soita matkatoimistoon!

      • 9+1

        Hei kaveri, lueppa yläotsikko: TYHMÄT KYSYMYKSET
        Vaihda äkäpussi palstaa, jos et kestä.
        Mene vaikka Naapurit-osastolle marisemaan sydämesi kyllyydestä.

        Taisin tulla sun tontille, jossa elät joka päivä, ja jonka kunkku kuvittelet olevas. Surffaat täällä Suomi24:sessa ja etit jotain kivaa, jotain elämää.
        Onneks olkoon s**tanan luuseri!


    • nää on näitä nimiä

      Laskin juuri että toisen lapseni nimi on kokonaisuudessaan niin pitkä, että sukunimestä mahtuisi mukaan 3 kirjainta, 5 jäisi pois. Olen Finnmatkoilla kirjoittanut hänen nimekseen etunimen ja sukunimen ilman toista ja kolmatta etunimeä, hyvin on matkat onnistuneet.
      Mieheni etunimessä on väliviiva, hän käyttää puhuttelunimenä nimen ensimmäistä osaa. Olen välillä vahingossa varannut hänen matkansa puhuttelunimellä, vaikka pitäisi laittaa etu-nimi sukunimi.
      Itselläni on ääkkönen nimessä, kirjoitan sen aina ääkkösellä, vaihtelevasti se on lipussa aakkonen tai aekkonen.

    • travelbag

      Etkohan loyda puh numeroa johon soittaa ennenkuin tilaat liput, tai laheta sahkoposti lentoyhtiolle. Mika yhtio on kysymyksessa ?

      Eihan sun tartte laittaa kuin yksi etunimi ja sitten sukunimi, vai onko sekin liian pitka?
      Itsellani monta etunimea, vaan kylla yhdella parjaa.

    • Ap

      Joo, kaikille arkielämän Watsoneille tiedoksi, että ei siihen lippuun tarvi kuin etunimi ja sukunimi.
      Minä luin orjallisesti ohjetta ja laitoin "kaikki passissa olevat nimet", kun tein nettiostoa. Sukunimestä mahtui siis tasan 2 kirjainta sarakkeeseen.

      Sitten soitin Finnmatkojen palvelunumeroon ja svenska-talande neiti sanoi naureskellen, että ehei, ei tarvi kuin etunimi kuin se ensimmäinen.

      Että se siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe