Pakkaan unessa

...

Näen säännöllisesti unta, jossa tajuan että olen unohtanut lentokoneen lähdön Hki-Vantaalta ja että minulla on aikaa 0,5h tms ajaa kentälle (meiltä ajaa reilun tunnin) eikä mitään ole pakattu. Alan kamalasti pakkaamaan ja etsimään tavaroita laukkuun, mitään ei löydy ja juoksen edestakaisin. Juuri tämä pakkaaminen on unen pääaihe, ja se että tajuan etten taaskaan ehdi koneeseen.

Olen viime vuosina matkustellut pari kertaa vuodessa ulkomaille mm ulkomaalaisen poikaystäväni vuoksi, ja asunkin tällä hetkellä ulkomailla. Vaikuttaakohan tämä asiaan? Osaako joku tulkita?

6

7773

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy86

Pelkäät alitajuisesti että juuri tuo unesi kävisi toteen ja myöhästyisit lentokoneesta. Siihen ei auta muu kuin että huolehdit aina pakkaamiset & muut asiat hyvissä ajoin ennen matkaa ja vakuutata itsellesi ettei niin tule käymään.
      Näin, minä sen käsittäisin.

• Esa

Oliko muutto oikea ratkaisu? löytyikö sieltä onni? Jos löytyi, uni voisi tarkoittaa, että pelkäät menettäväsi sen onnen, yleisesti sanoen pelkäät ehkä, että olet menettämässä jotain, mitä lie, jonka olet siellä ulkomailla saavuttanut. Jos unessa myöhästyt koneesta, mikäli uni viittaa tilanteeseen, jolloin lähdit ulkomaille, et siten ole koskaan päässytkään perille, mikä tavallaan pyyhkii koko ulkomailla olon pois, tekee sen merkityksettömäksi, turhaksi. Jotain tommosta ehkä, aikamatkailua unessa, ihan mutu-pohjalta.

• ...

Pitänee muuten paikkaansa nuo arvelusi. Unessa tosiaan usein jonkinlaisena "sivuhahmona" mielessä on poikaystäväni, eli ehkä sisimmässäni pelkään menettäväni hänet. Unet eivät liity mihinkään tiettyyn matkalle lähtöön, kyseessä on aina vain "jokin matka" josta olen nyt taas myöhässä.

• jokuvaan...

Olen joskus kuullut, että pakkaaminen unessa tarkoittaisi tulevaa mahankipua... En ole ihan varma onko totta, mutta näin olen kuullut... :)

• Titta

Olen taas jostakin lukenut, että pakkaaminen merkitsee jotakin muutosta elämässä....

• Anonyymi

Ei ole syy.Minä näen myös usein samanlaisia unia,enkä ole päässy ulkomaile 1,5vuoteen.(normaalisti käymme 2krt vuodessa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      409
      1855
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      144
      1371
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      116
      1316
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      165
      1313
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1086
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      882
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      790
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      681
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      24
      625
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      123
      621
    Aihe