Pitäisi uskaltaa lähestyä sinuakin, tai kysyä joltain sun numeroas, tai jotenkin saada selvyys asioista. Sitten on vielä työ jututkin jotka pitäis selvittää, et mihin suuntaan meen? mitä teen yms. taitaa yö unet jäädä taas lyhyeen. Hyvää yötä
Riittää selvitettävää
10
228
Vastaukset
- selviää kyllä
Tsemppiä & hyvää yötä :) Asia kerrallaan..
- Tsemppiä :)
Hyvää yötä :)
- jep..
Liian monta asiaa täälläkin yhtä aikaa mielessä..jospa uni parantaa, ainakin vähäksi aikaa :) öitä..
- numero vaihtunut
Mikset vain kysy joltain. Tuskin kukaan suuremmin ihmettelee.
- ootko varma
ai miten niin ei ihmettelis? ;D
- ap
Mä vaan pelkään, että täälläkin kaikki on jonkun suurta kusetusta, että taas tulee kuraa niskaan kun jotain yritän. Vittu! miks tää on menny tämmöseks? Antaisitte jokaisen hoitaa omat asiat!!
- 33333333333
Oletkohan se unelmieni mies??????????
- siks se
on mennyt. Täällä on jonkun suurta kusetusta, pissi haisee.
Kun täältä luulee jonkun tunnistaneensa
niin häntä tottatietennii uskoo pissittäjäksi myös. - en oo
33333333333 kirjoitti:
Oletkohan se unelmieni mies??????????
Mä olen liian kiltti mieheksi. Mua pompotellaan ja vedätetään jatkuvasti, enkä mä osaa edes kunnolla suuttua siitä. En uskalla mennä suoraan ehdottelemaan hänelle mitään kun olen niin vitun surkee. Mä olen unelmasta kaukana.
- Tsemiä
en oo kirjoitti:
Mä olen liian kiltti mieheksi. Mua pompotellaan ja vedätetään jatkuvasti, enkä mä osaa edes kunnolla suuttua siitä. En uskalla mennä suoraan ehdottelemaan hänelle mitään kun olen niin vitun surkee. Mä olen unelmasta kaukana.
Nyt häntä pystyyn, et sä ole mikään surkimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328