Seksin myyminen ei Suomessa ole rikos.
Prostituutio Suomessa on periaatteessa laillista.
EU:n ulkopuolelta tuleva henkilö voidaan käännyttää Suomesta, jos hänen epäillään myyvän seksuaalipalveluita.
Paritus, ihmiskauppa sekä seksipalveluiden ostaminen parituksen tai ihmiskaupan uhrilta on laitonta.
Suomeen ei voi perustaa bordellia parituskiellon vuoksi.
Seksin ostaminen tai sen yritys alle 18-vuotiaalta on kielletty.
Seksipalveluiden myynti ja osto on kielletty yleisellä paikalla, kuten ravintolassa tai kadulla.
PROSTITUUTIO ON LAILLISTA SUOMESSA
9
340
Vastaukset
- pitäs koventaa
parittaminen on rikos
- Kesätyö
Voinko kuitenkin vuokrata mökkejä näille itseänsä myyville ?
- Mikä tahansa
Keksi parempi kesätyö.
- kesätyö
Onko sitten parempi vuokrata metsästäjille jotka tappavat viattomia eläimiä ? Olen sitämieltä että kaikki €urot kotikuntaan eikä Rhodoksen, Thaimaan tai Ghanan koijjareille. Jos ei pääse hyviin naimisiin (joka myös on eräänlaista prostituutiota) niin tuo tilapäinen myyntikikka toisi nätit sivutulot.
- 12/76
Miten niin just metsästäjät tappavat "viattomia" eläimiä?
Perusteleppa tuo.. - rakastelu on in
Näin on, ei muuta kuin naimaan vaan ja killingit Haapavedelle. Rakastellessa tulee niin lämmin ettei siihen mitään Thaimaan lämpöä tarvita.
Tässä paritus hommassa on se hyvä puoli, että jotkut miehet voivat löytää tulevan aviopuolison siitä parittelu naisestaan.
Rakastelun on tiedetty ehkäisevän mielenterveysongelmia!
- lokkizzzzzzzzz
Vau, ihanko noin vain sait tiedon tästä? jos näin on niin voin kertoa teille haapavetiläisille semmoisen tiedon että varmaan 10-20 vuoden kuluttua sielläkin juoruatte kuinka hyvinkäällä ammuttiin.
- vm.69
Siinäpä nätti tapa tienata nopeasti. Vieläköhän 43v kävisi kaupaksi?
- helppoa rahaa seksil
Ei kait se naisen iästä ole kiinni, ku miehet alkaa kuolaamaan perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488