Miksi nuorisoasunnoissa asuu neljäkymppisiä?

Sussukka

Miksi Jyväskylän Nuorisoasunnot ry:n omistamissa asunnoissa asuu neljäkymppisiä asukkaita? Eikö ne olekkaan tarkoitettu nuorille? Saako jotkut asua näissä vanhempina kuin toiset, eikö samat säännöt koskekkaan kaikkia?

29

3852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lutakon väkeä

Ihan sama kun näissä joka tapauksessa asuu elämässä todella pahasti epäonnistuneet.

• Apulähellävanhus

Jaahas, 4h k on taas herännyt ja vetänyt välihousut väärinpäin jalkaan joten aamuvirtsa on vasemmassa Reino-tossussa. Älä hosu, kotiavustaja tulee kohta siivoamaan.

• todelliset ongelmat

Samoin voisi kysyä miksi Katainen nostaa asumistukea 1200,-kk,olemalla kirjoilla muualla siellä kuin oikeasti asuu?

• EpätietoinenLuuseri

Kelle ja missä niin paljon asumistukea muka maksetaan? Muutan heti sinne.

• kzzzff

Jospa nämä vanhukset ovat kunnon sosialidemokraatteja? Heillä tietysti on etuoikeus Nuorisoasunnoissa elämiseen.

• Hortonomix

Eivät he välttämättä ole neljäkymmentävuotiaita, on vai komeroviljelmien sato sen verran kuluttavaa että ego rupsahtaa ennenaikojaan.

• VaroSärkyy

Milloin olet uskaltanut naamaasi kahtoa peilistä?

• 4323g45hg4h54h

Kohta hiljenee, kun yliopiston lusmuilta loppuu opintotuet jos on opiskellut yli 7 vuotta... heinäkuun alussa on taas tarkistusta, loppuu opintotuet jos ammattiin opiskelu on kestänyt 7v....

• NiinkinSaaTehdä

Jaa, minä opiskelin 10 vuotta ja valmistuin. Kävin 6 viimeistä vuotta työssä enkä tarvinnu mitään tukia nostella...

• Giigungaagun

Se on muuten Jyväskylän nuoriso- ja palveluasunnot. Nelikymppisiä asuu varmaankin siellä palveluasuntotahon puolesta.

• kapo...

no eipä noi neljäkymppiset nyt niin kovin vammaisilta tms näytä, jotta olisivat palveluasuntojen puolelta. ja samat asukkaat on majailleet täällä jo ainakin kymmenen vuotta. reinikaisen kavereita, veikkaan.

• Giigungaagun..

Palveluasuntotarjonta ei ole ainoastaan "vammaisille", vaan myös narkkareille, entisille narkkareille, linnasta vapautuneille, sosiaalisesti rajoittuneille..

• Ok ja mökki 47v

Vain toisenluokan kansalainen suostuisi edes asumaan niissä asunnoissa.Ellei ihminen ole saanut aikaiseksi tuohon ikään OMAA ASUNTOA on varmasti jollain lailla jälkeen jäänyt ja siten yhteiskunnalle kallis heppu.

• Maisteri 24 v

Mitä ihmeen iloa niistä mökeistä on kun on kaksi metriä multaa kuonon päällä, eikä kukaan viitsi edes horsmia käydä niittämässä? Elämä jäänyt elämättä ja kauhea katkeruus kun toiset osaavat ottaa ilon irti eivätkä tärise veloissaan jossakin hikisessä pankin mökissä. Elämä on luotu nautittavaksi kaikilla tavoilla, ei omaisuuden keräilyyn, papparainen.

• €€€€€€
        Maisteri 24 v kirjoitti:

Mitä ihmeen iloa niistä mökeistä on kun on kaksi metriä multaa kuonon päällä, eikä kukaan viitsi edes horsmia käydä niittämässä? Elämä jäänyt elämättä ja kauhea katkeruus kun toiset osaavat ottaa ilon irti eivätkä tärise veloissaan jossakin hikisessä pankin mökissä. Elämä on luotu nautittavaksi kaikilla tavoilla, ei omaisuuden keräilyyn, papparainen.

Mökkeilystä nautitaan, ei niitä keräillä. Mitä iloa sinulle kouluttautumisesta
        kun on kaksi metriä multaa kuonon päällä? Älykääpiö!

• Osuinpashörhöön
        €€€€€€ kirjoitti:

Mökkeilystä nautitaan, ei niitä keräillä. Mitä iloa sinulle kouluttautumisesta
        kun on kaksi metriä multaa kuonon päällä? Älykääpiö!

Heheheheheeee!

• Anonyymi

Koskaan ei ole tullut pieneen mieleenkään sitoa itseäni mihinkään seiniin. Antoisampaa on ollut mökkeilykin kun joka vuosi on voinut vuokrata eri mökin haluamalleni ajalle eikä ole tarvinnut huolehtia remonteista, ei kiinteistöveroista tai muistakaan kuluista vaan ainoastaan vuokranmaksusta. Asuntoakin olen voinut aina halutessani vaihtaa kun vuokralla olen asunut eikä ole ollut pelkoa meneekö kämppä kaupaksi ennenkuin pääsee uuteen, eikä ole tarvinnut vuoskymmeniä samoja seiniä ja samaa ikkunanäkymää katsella. Rahat on hyvin riittäneet elämiseen kun ei ole ollut velkataakkaakaan niskassa.

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

• asunvanhainkodissa

NIIN, Nuorisoasunnot onkin väärä nimi, oikea nimi olisi "Vanhainkoti"

• hupsis heijakkaa

Ne on yliopiston iki-opiskelijoita ja ne muutti ASUNTOIHIN 20v sitten..

• toinenpettynyt

Mä asun vielä, muutin peräti 1kk 2vk sitten tänne ja olen jo irtisanonut asunnon. Syystä että muutin tänne, oli homekämpästä pakoon, kaiken altistuman ja siitä tulleiden allergioitten vuoksi, ja he olivat siitä erittäin tietoisia. Tämän asunnon piti olla ok, lattia vain oli vahattu juuri. Muuttopäivänä asunto haisi järkyttävälle. Ja haisee vieläkin, kissan kuselle. He olivat aivan varmasti tietoisia tästä asiasta, ehkä yrittivät vain poistaa hajun vahaamalla lattian. Kun valitin hajusta, eivät mitenkään vastanneet tai edes tarkistaneet asiaa, joten irtisanoin samantien. Jyväskylän nuoriso- ja palveluasunnot, en osaa muuta sanoa kuin että olen erittäin pettynyt ennen hyvänä pitämääni palveluun. Ajan henki on muuttunut.

• Sellastsoon

Ikä on tietysti hyvin problemaattinen kysymys. Tuleehan rajojemme yli myöskin parrakkaita 12-vuotiaita lapsipakolaisina!

• SatujenKertoja

Niiiiin-köh, oletkos muka sellaisia noissa asunnoissa nähnyt asuvan, elähän nyt satuile.

• Valkoinenkuonaa

Nehän ovat aina asuntojonossa keulilla. Yksin tullut alaikäinen saa parhaat hillot vaikka oli jo aavikolla täyttänyt 30!

• Anonyymi

Demarimafia jyllää Jyväskylän vuokra-asunto bisneksessä.

• Anonyymi

Jyllää niissä kaupungin asunnoissa narkkareita.. Juuri tuosta yhdestä talosta sai porukka häädön oli meno sen verran sairasta.. Pollisi teki rynnäkön kämppään ja huumeitahan sieltä löyty.

• Anonyymi

Katso peiliin niin tiedät

• Anonyymi

Kypärämäen asuntodiileri hallinoi näitä taloja.

• Anonyymi

Neljäkymmen kesäinen on nuori minun mielestäni. Itse kun olen jo 86 vuotias.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe