...että en aio olla enää heikko, vaan luotan itseeni ja tunteeseen 100 %. Kuljen vaikka läpi helvetin tulen sanoakseni sinulle, että kaikki tulee olemaan hyvin, ja ettei sinun tarvitse pelätä enää mitään. Olen ja pysyn rinnallasi loppuun asti, vaikka ydinsota meitä koettelis. Aion olla luottamuksesi arvoinen, ja saan sinut vielä tuntemaan suuria asioita. Vain itselleni sanon tämän... ja sinä tulet tuntemaan sen!
Tämän
16
515
Vastaukset
- ???
No miksi sen sitten tänne laitoit ?
- 5+3
Mun mielestä tällaista on mukavampi lukea kuin jotain epätoivoista ruikutusta. Syynsä kullakin.
- Sanoisin niin
Että epäilen kyllä ... tänne on helppo luvata mitä vaan mutta toteutus onkin jo toista ..
Luottamuksen arvoinen .. ainakin se on hyvin kaukana nimettömästä viestistä. - ++++++++++++++++++++
Haluisin saman sanoa itselleni, vaikka itseeni en luottaisi 100 %, tunteeseen kylläkin, painoarvoa antaa myös miten korkealla toisen tunne on. Vaikka se olisi sata myös, on kuitenkin eri miten sen itse näkee ja kokee.
- long time woman
Näinhän sen pitäis olla, tällaisen kuvan olisin halunnut antaa, mutta olinkin välillä täysi pupu, epävarma ja epäluuloinen, ja jätin tarttumatta niihin pieniin tilaisuuksiin, jotka oli. Nyt en tiedä enää, tunteet ei katoa mihinkään, niiden kanssa vain elellään päivä kerrallaan.
Ehkäpä sullakin ap, on välillä toisenlaisia päiviä, että lasket aseet maahan, ja sitten taas näitä, että jaksat katsoa kauas horisonttiin, ottaa etäisyyttä asioihin, nähdä paremmin kokonaisuuden ja omien tunteiden syvyyden? - Aika varauksella
suhtaudun netissä annettuihin lupauksiin, ne on liian helppo unohtaa tänne.
Ei ole tarvetta ottaa vastuuta anonyymeistä sanoistaan ei myöskään aikeesta olla
luottamuksen arvoinen. - muistan kun hän
paasasi minulle lupasten pitämisen tärkeydestä. TEKOPYHÄÄ, sanoisin...
- tais olla mieheltä ?
tosta ydinsodan maininnasta vaan ja muutenki, isoja sanoja, vähän mäkin näitä
pyhiä lupauksia täällä aina vierastan, helppo se on tänne kirjottaa mitä tahansa. - 9+2
Lopetetaanpa samantien koko palsta, kun kaikki kirjoittelu tuntuu olevan pahasta ;).
- 16+4
Täällä on joku vakioporukka jota tympii kun satunnaiset kulkijat piipahtavat omimallaan hiekkalaatikolla ja vakkarit sitten spämmivät asialliset ketjut täyteen sontaa, luulen ma.
- Miksi muutos ?
Miksi nyt tekisit tuon kaiken kun et näemmä ole tehnyt tähänkään asti ?
- Hyvä hyvä
Kauniisti kirjoitettu, toivottavasti kuitenkin myös pidät tuon lupauksesi :)
- Mitä hänen on
sitten pitänyt pelätä tähän asti ?
Miksi et ole ollut hänen rinnallaan tähän mennessä ?
Miksi et ole ollut luottamuksen arvoinen aiemmin ?
Missäpäin liikutaan ? - Älä laita tänne
täällä sillä ei ole merkitystä vaan kerro tuo hänelle. Pelkään kuitenkin että tänne se jää.
- Näytä se hänelle
Jos rakkauteni kohde kertoisi tämän minulle, olisin täysin myyty. Rakastuneena uskoo helpommin. .ja silmiin katsoen ja nämä kertoen mitä tapahtuukaan?
Vakuuttaa, jos oikea ihminen saa sen tietää, muuten kauniitkin sanat jäävät vaikutuksiltaan heikoksi. Ujo rohkaisee itseään, jotta paremmin uskaltaa toimia ja tätä eivät rohkeat aina ymmärrä. Onnistut varmasti, kun asia on jo hyvin mietitty.
- Hieno homma
että joku edes ajattelee toimivansa noin. Ainahan se ei välttämättä toteudu,
mutta toivompa kovin että hänellä tapahtuu juuri noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261