Hei!
Minua kaksi vuotta vanhempi veljeni kuoli 14.5.2012 äkillisesti. Tunnen, että hän sai tehtävänsä päätökseen, että hänen sielunsa sai rauhan, että hän sai palapelinsä kasattua.
Mitä tapahtuu äidilleni? En ole pystynyt puhumaan hänelle hautajaisten jälkeen ja olen kokenut itseni lähinnä hylätyksi käytöksensä vuoksi.
Miltä oma tulevaisuuteni näyttää? Ovatko päätökseni ja ajatukseni oikeilla raiteilla? Onko se, mitä suunnittelen, oikein? Pärjäänkö minä, onko suunnitelmani kannattava vai onko minun syytä vielä muuttaa sitä kun voin?
Mahorkka tai Kuvankatsoja / miltä näyttää
2
71
Vastaukset
Olet pohtinut ankarasti ja sinun on viisasta vielä punnita tulevaisuuden suuntia kun suru on niin vahvasti läsnä. Helppoja ratkaisuja ei yleensä ole, hyviä sellaisia kyllä on joten anna ideoidesi hautua vielä, kehittele projektiasi edelleen, se ei ole valmis. Äitisi tilanne on surullinen, on luontaista vetäytyä kuoreensa menetyksen äärellä. Luulen että on inhimillistä miettiä miksi toiset menevät ja toiset jäävät. Se ajatus ei sisällä sitä, että jonkun muun olisi pitänyt kuolla veljesi sijasta, vaan kyseessä on ihmisen hiljainen ihmetys tästä meidän poistumajärjestyksestä. Aika avaa kanavia, näen että saat yhteyden äitiisi pikapuolin. Jaettu suru puolittuu, tai ainakin helpottaa käsittelyä.
- Mies 33
@kuvankatsoja
Mietin varastoprojektiani, onko minun syytä vielä miettiä sen suhteen asioita? Onko se yritykselleni kannattava projekti? Tiedon toki että se on iso askel, mutta toisaalta saan paremmin myytyä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741