Kuumemittari takapuoleen

en mene armeijaan

11

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intin käynyt

Minä olisin kyllä nostanut tuossa sellaisen metelin, että oksat pois. Olisin yksinkertaisesti kieltäytynyt noudattamasta käskyä.

• joku roti

Minä olisin tappanut kyseisen perseraiskaajaupseerin.

• paska maa

"Kolmea armeijan lääkintämieskurssin esimiestä syytetään simputuksesta. Syytteen mukaan esimiehet vilauttelivat tiuhaan punaisia kortteja Sodankylässä syksyllä 2010 käydyssä harjoituksessa.

Kortti johti koko joukon rankaisemiseen. Muun muassa ruuan loppumisen takia myös ilman lounasta jääneet pistettiin juoksemaan."

http://www.hs.fi/kotimaa/Ruoka loppui ruuatta jääneitä varusmiehiä rangaistiin/a1305574391558

Ruuan loppuminen johti ruuatta jääneiden rankaisemiseen?! Näin sitä maanpuolustustahtoa rakennetaan perselävessä nimeltä Suomi!

• Olavi Paavolainen

Kiiltävissä saappaissaan pasteerailee myös paljon homoseksualisteja armeijan leivissä. Näillä tempuilla pääsevät toetuttamaan fantasioitaan.

Toisaalta, kyllähän pahat nilkka- ym. tulehdukset saattavat nostaa kuumeenkin, eli saattoivat kyllä myös toimia vastuunalaisesti - löivät kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• armeijaeiheteroille

Homoja täynnä koko armeija. Perseistä kiinnostuneita homoupseereja.

• mun aikana..

siitä on jo aikaa mutta silloin mitattiin kuume vastaanotolla ennenkuin edes näki lääkärin.Ei kylläkään takapuolesta

• voivoivoivoiaih

kuumeen mittaus takapuolesta on kuulemma varmin tapa saada oikea mittaus tulos, lisäksi se kun kuumemittari on perseessä se estää alokasta hankaamasta sitä ja muutenki väärentämästä mittaus tulosta, eikä siinä edes mitään pahaa ole

• wewefwf

Hoitotoimenpiteestä voi Suomessa kieltäytyä, sinä typerä sianpaska.

• intinhomoperseet

Suomalaisen miehen pahin vihollinen on suomalainen yhteiskunta, joka ylläpitää näitä kieroutuneita perseentonkija upseereita.

• 20.ö

Pääesikunnan tutkintaosaston tekemän esitutkinnan ja Maavoimien esikunnan lakimiesten lausuntojen perusteella Porin prikaatin komentaja teki asiasta nyt kurinpitopäätöksen. Komentaja määräsi yksikön päällikölle 20 päivää kurinpitosakkoa ja lääkintähuoltoupseerille varoituksen. Lisäksi yhdelle henkilökuntaan kuuluvalle määrättiin kurinpito-ojennuksena muistutus.
      http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/01/1692563/varusmiehen-kuume-mitattiin-takapuolesta---paallikolle-sakot

• Suomen paskarmeija

Jep jep, pojat sai näpäytyksen ja kohta jo sama sadistinen paska jatkuu ennallaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      999
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      242
      851
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe