kulta mentäisiin tänä kesänä
http://www.youtube.com/watch?v=wyRyRyjRV4o
Entä jos
17
599
Vastaukset
- ei naurata
enkä ymmärrä, eikä mun mielenterveys kestä tätä. pakko ottaa aikalisä ja mennä ulos. onnea sulle siihen mitä elämältä ikinä haluatkaan. mä haluan hengittää vapaasti ja olla iloinen. olet ainakin todella fiksu, yritä muistaa olla myös hyväntahtoinen.
- Kosimaan sit vaan.
Täälä palstalla ei kuitenkaa tommosta lupausta voi antaa.
- ap, tahdon!
Eiks oo ihana biisi! Niin sulostaa!
- Aika kuluu
Niin, vois olla. Että ehdittäis ennen sitä lippu puolitangossa aikaa... Saanko kuitenkin pitää oman asuntoni ;)
- N
Aika on suhteelinen käsite perustuu luonontoon ...
- ap, ei kiitos
Taas kosit. Vastaus on yhä sama, en halua.
- Heti huomenna
Anna anonyymi kosii Antti arvaamatonta. Joko sormukset on hankittu? Näytä heti.
- kirkko aikanaan:)
Tää tahtois varata sen kanttorin;))
- pelle total oot
Jos irl yhteys, miksi kosisi täällä??? Jos ei irl yhteyttä, kuka hullu kosisi??? Tsiisus!!!!
- N
Tuo varmaan leijona..
- kirkonrotta
ei oo kiire kirkkoon
pappi on paskat housussa
ja lukkari lutikoita läiskii- hihihheh
mikshän mä nauran tälle
ääh,
eikä lopu - N
hihihheh kirjoitti:
mikshän mä nauran tälle
ääh,
eikä lopuKuulostaa 3 vaihto ehdolta
- 68
Ei ehkä kylläkään tänä kesänä mutta toivoisin että joskus,olisihan se upea unelma, tää oli sit vaan toive ja haave.
- N
Taasko rapu rupatteli...
- ed
N kirjoitti:
Taasko rapu rupatteli...
Oli ihan mukava haave aloittajalla. Ravuista en tiedä mitään.
- N
ed kirjoitti:
Oli ihan mukava haave aloittajalla. Ravuista en tiedä mitään.
Aikas laila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764