Hei,
minulla on koitettu IVF-hoitoa kaksi kertaa pääsemättä alkua pidemmälle. Ensimmäisellä kerralla kokeilimme pitkää hoitokaavaa, jonka seurauksena (nenäsumut) omat hormoonit menivät niin alas, että niitä ei saatu piikityksellä ylös, vaikka kuinka koitettiin. Toisella kertaa koitettiin lyhyttä hoitokaavaa ja piikitettävän lääkkeen määrä oli alusta asti 300 yksikköä, jotta saataisiin tulosta. Ensimmäiseen ultraan mennessä todettiin kahden munasolun kypsyneen jo täysin ja koska oli perjantai, punktio meni ohi. Ja ylipäätään munasoluja kuulemma tarvitsisi saada kolme, jotta punktio tehdään. Syksyllä käyttöön otetaan jokin vanha hoitokeino, joka on palaamassa takaisin, johon liittyvät heti kierron alusta nenäsumut ja piikitykset.
Minkälaiset mahdollisuudet tällä on onnistua saamaan munasoluja enemmän?
Vanhanaikainen IVF-hoitolääkitys
Fiona78
1
134
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestä. Tätä niin sanottua flare-up protokollaa käytettiin 20 vuotta sitten, mutta sen käyttö väheni, koska sillä ei keskimäärin saatu sen parempia tuloksia. Munasarjojen reagointi hormoneille on kuitenkin aina yksilöllistä ja sen vuoksi on hyvä, että meillä useita eri vaihtoehtoja, jos rakkulat eivät kasva kovin helposti kuten sinulla näyttää olevan tilanne.
Toivon, että vaihtoehto keino tepsii, mutta todennäköisyyttä en pysty tämän perusteella arvioimaan.
Ystävällisesti
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225639- 643990
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453626Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342369En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132216- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101634