Et kuulu tänne?
Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?
201
1519
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka ei kuulu ja minkä kaltainen? Sinäkö sen päätät kuka saa tääl olla?
- Anonyymi00003
Lähestyit tätä negaation kautta et ole hän.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tietenkään, pelkkää vedätystä ja muuta pahuutta saa niin pitäis olla viel positiivinen.
Viimeisen vrk jälkeen ei tuu olee ikinä enää mitään hyvää. - Anonyymi00170
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei menny negaatio kautta, suora kysymys?
- Anonyymi00176
Anonyymi00170 kirjoitti:
Ei menny negaatio kautta, suora kysymys?
Tyly ja tuomitseva sävy viestissä. Todennäköisesti nainen. Etkä edes vastannut alkuperäisee kysymykseen.
- Anonyymi00177
Anonyymi00176 kirjoitti:
Tyly ja tuomitseva sävy viestissä. Todennäköisesti nainen. Etkä edes vastannut alkuperäisee kysymykseen.
Onkohan tuo se ilkeä nainen joka huor•ttelee ja haukkuu muita naisia täällä.
- Anonyymi00185
Anonyymi00177 kirjoitti:
Onkohan tuo se ilkeä nainen joka huor•ttelee ja haukkuu muita naisia täällä.
En tiedä. Kaikkihan täällä tuntuu olevan vaan riitaa haastamassa.
- Anonyymi00004
Mulla on aivan toinen kiinnostuksen kohde kuin sinä.
- Anonyymi00020
Sinä kyllä kuulut tänne. Eli tuskin sulle. Sivusta
- Anonyymi00030
Juu no onnee sen kanssa sitte.
- Anonyymi00005
Ajattele asiaa niin, että olen hetken täällä antamassa jotain. Ei kaikki ole sellaisia, jotka odottavat palveluksista heti jotain vastapalveluja.
- Anonyymi00031
Sepä mielenkiintoista.
- Anonyymi00049
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sepä mielenkiintoista.
Niin palstaäijä järjestää täällä vaikka minkänäköistä ohjelmaa ja verkkovalmennusta- ja aivan ilmaiseksi. Voi tätä onnen päivää
- Anonyymi00058
Anonyymi00049 kirjoitti:
Niin palstaäijä järjestää täällä vaikka minkänäköistä ohjelmaa ja verkkovalmennusta- ja aivan ilmaiseksi. Voi tätä onnen päivää
Sinä kuulut kyllä tänne kuin nenä otsaan.
- Anonyymi00110
Anonyymi00058 kirjoitti:
Sinä kuulut kyllä tänne kuin nenä otsaan.
Oliko tämä nyt sellainen uhkaus taas tai?
- Anonyymi00116
Anonyymi00110 kirjoitti:
Oliko tämä nyt sellainen uhkaus taas tai?
Juu uhkaus oli tämä.
- Anonyymi00161
Anonyymi00116 kirjoitti:
Juu uhkaus oli tämä.
No mutta tämäpä ”sporttista” ihan ei yöunet vielä mennyt, mutta muut varmaan menee samoilla silmillä minunkin edestä
- Anonyymi00007
Seura tekee kaltaisekseen tai joukossa tyhmyys tiivistyy... Totta puhuakseni etsin yhtä ja toista, riippuu ihan fiiliksestä. Tällä hetkellä etsin viisasten kiveä... Aivan hirveä työ, kaikki kivet vielä kääntämättä
- Anonyymi00016
Ehkä viisasten kivi ei olekaan juuri se tietty kivi joka löytyy. Ehkä myöhemmin tajuaa et ”viisasten kivi” olikin joku kokonaisuus, joka samalla kuin vahingossa toteutui. Kivet ja esim. raha voivat olla työkaluja tai matka jonkin henkisen tarpeen saavuttamiseksi. Maailman rikkain voi olla onnettomin, köyhä voi olla onnellisin. Lopulta kaikessa on kyse ihmisen henkisestä olotilasta juuri sillä hetkellä, muulla ei ole merkitystä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ehkä viisasten kivi ei olekaan juuri se tietty kivi joka löytyy. Ehkä myöhemmin tajuaa et ”viisasten kivi” olikin joku kokonaisuus, joka samalla kuin vahingossa toteutui. Kivet ja esim. raha voivat olla työkaluja tai matka jonkin henkisen tarpeen saavuttamiseksi. Maailman rikkain voi olla onnettomin, köyhä voi olla onnellisin. Lopulta kaikessa on kyse ihmisen henkisestä olotilasta juuri sillä hetkellä, muulla ei ole merkitystä.
Aikamoista soopaa kaikenkaikkiaan. Demokratiaa onkin mahdoton pakkosyöttää kerralla.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ehkäpä just näin on, ei auta kun jatkaa etsimistä ja käännellä... Eiköhän se viisaus tai joku muu "aarre" putkahda ennemmin tai myöhemmin, jos ei täältä niin toisaalta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aikamoista soopaa kaikenkaikkiaan. Demokratiaa onkin mahdoton pakkosyöttää kerralla.
Olet kyllä omituinen ihminen, yrität kääntää kaiken negatiiviseksi. Päässäsi on niin voimakas negatiivinen varaus et se voi räjähtää milloin vaan.
- Anonyymi00032
Joillekin varmaan käy noin.
- Anonyymi00205
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lopeta sinäkin se naapurista varastaminen,sulla ei ole mitään asiaa toisten kotiin varastamaan,olet vienyt melkein kaiken,turvallisuudesta lähtien! Miten sinä saat kulkea vapaana,eikä ole edes pantaa jalassa,olet vaarallinen kriminaali!
- Anonyymi00008
En ehkä kuulu, mutta joku näkee minut, tai kirjoitukseni.
- Anonyymi00033
Ahaa. Kuulolaite vois auttaa.
- Anonyymi00059
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ahaa. Kuulolaite vois auttaa.
Kannattaa hankkia kokeiluun, jos tuntuu siltä.
- Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Kannattaa hankkia kokeiluun, jos tuntuu siltä.
Mun kuulo liiankin herkkä itse asiassa kärsin siitä. Melu tuottaa kipua.
- Anonyymi00159
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mun kuulo liiankin herkkä itse asiassa kärsin siitä. Melu tuottaa kipua.
Eikä sekään jos äänen tone on ärsyttävä, vaan jos sisältö on yhtä soopaa ku öllölän möllölän äänekkäimmillä (ääni) torvilla
- Anonyymi00160
Anonyymi00159 kirjoitti:
Eikä sekään jos äänen tone on ärsyttävä, vaan jos sisältö on yhtä soopaa ku öllölän möllölän äänekkäimmillä (ääni) torvilla
Ja tämä sivusta, muuten ei kuulu myllyjen humajointia tai sen sellaista
- Anonyymi00009
Tänne kuuluu jokainen kaipaava.
- Anonyymi00034
Toivottavasti ei kuulu.
- Anonyymi00179
Anonyymi00034 kirjoitti:
Toivottavasti ei kuulu.
No kerro ketä ei kuulu? Ja perustelut perään.
- Anonyymi00010
Oot oikeessa. En ns aukaise enemmin.
- Anonyymi00035
Tietenkin olen en epäile hetkeäkään.
- Anonyymi00011
Oon ainoastaan sun takia täällä, tiedäthän?
- Anonyymi00015
Ei nyt sentää.... vain yhtä. Ylikalastushan on uhka maailmalla, you know?
- Anonyymi00036
Noin sä sanot varmaan kaikille.
- Anonyymi00050
Anonyymi00036 kirjoitti:
Noin sä sanot varmaan kaikille.
Niin mm palstasetä jakaa em huomiota kaikille ja sinä perässä kuljet häntä, muta omassa päässäs jotain naista syyllistelemässä tervehenkiseltä reippaalla otteella
- Anonyymi00064
Anonyymi00050 kirjoitti:
Niin mm palstasetä jakaa em huomiota kaikille ja sinä perässä kuljet häntä, muta omassa päässäs jotain naista syyllistelemässä tervehenkiseltä reippaalla otteella
Siis tää on just mun ongelma.
- Anonyymi00109
Anonyymi00064 kirjoitti:
Siis tää on just mun ongelma.
No pidä se itelläs tms?
- Anonyymi00111
Anonyymi00109 kirjoitti:
No pidä se itelläs tms?
Mikä siis pitää pitää?
- Anonyymi00158
Anonyymi00111 kirjoitti:
Mikä siis pitää pitää?
No en tiiä, ehkä siksi koska tuo sinun touhu on hostiilia koko nais-sukupuolta kohtaan uuno
- Anonyymi00013
Kai se on sit parempi ettei mua ole olemassakaan sit.
- Anonyymi00017
Höpsis!
- Anonyymi00018
Ei noin saa sanoa.
- Anonyymi00037
Höpsis. Ole vaikka vaan.
- Anonyymi00107
Anonyymi00037 kirjoitti:
Höpsis. Ole vaikka vaan.
Operaatio höpsis jatkuu teillä palstasetää myötäillessä kuin jollain muulla ois noin hilkulla. Höhöö
- Anonyymi00014
Hyvin harvoin, erilaisia alustoja työstänyt vuosia, tämä on muisto 90-luvulta.
- Anonyymi00038
Oliko tää jo silloin?
- Anonyymi00019
Tulin tänne miehen takia, että hän ujo ja arka voisi tutustua muhun ja taisi itselleen suunnattuja viestejä löytääkin.
Sittemmin asiat meni niin sanotusti prsiilleen ja aivan käsittämättömäksi... Joksikin, josta en ole edes varma, enkä pysty ymmärtämään.
Olen siis vuodattanut tänne, niin hyvässä kuin pahassa.
Nykyään enemmän etsin vastauksia, mitkä jäi saamatta ja siihen koukussa.
Harvoin enää on hauskaa... Heh.
Että, kuka tänne sitten kuuluu ja minkälainen ihminen ei mielestäsi tänne kuulu?- Anonyymi00040
Sellainen vaan järkevä jotenki.
- Anonyymi00046
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ehkä on vaan niin paljon tapahtumia päässä, että on ihan hyvä päästää välillä uloskin tai pää poksahtaa :-D
- Anonyymi00052
Jos tää on jotain esitystä Ja esiintymistä niin ei mennyt ollenkaan noin Olit ihan ulkona kuvasta siinä vaiheessa jo
- Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Jos tää on jotain esitystä Ja esiintymistä niin ei mennyt ollenkaan noin Olit ihan ulkona kuvasta siinä vaiheessa jo
Ai niinkö huonoja kuvia musta otit.
- Anonyymi00057
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ehkä on vaan niin paljon tapahtumia päässä, että on ihan hyvä päästää välillä uloskin tai pää poksahtaa :-D
Hyvä tietenkin että tämä auttaa ettei niin käy.
- Anonyymi00072
Anonyymi00052 kirjoitti:
Miksi tulet sivusta kommentoimaan?
- Anonyymi00073
Anonyymi00057 kirjoitti:
Hyvä tietenkin että tämä auttaa ettei niin käy.
Ja toinen sekopää.
- Anonyymi00074
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ai niinkö huonoja kuvia musta otit.
Projisointia?
- Anonyymi00080
Anonyymi00074 kirjoitti:
Projisointia?
Hän on ottanut musta kuvia joskus.
- Anonyymi00102
Anonyymi00052 kirjoitti:
Olipa tämäkin naista esittävä monologimies taas jännä ja vivahteikas feikkidialogi parin ”hyvän” arvailijan säestyksellä. Me bored
- Anonyymi00112
Anonyymi00102 kirjoitti:
Olipa tämäkin naista esittävä monologimies taas jännä ja vivahteikas feikkidialogi parin ”hyvän” arvailijan säestyksellä. Me bored
Ihan vapaasti voit lakata lukemasta jos tympii ja iso pyörä heittää.
- Anonyymi00157
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ihan vapaasti voit lakata lukemasta jos tympii ja iso pyörä heittää.
Aivan ja ja miten se menikään ittessästi ei ole tietenkään mitään vikaa
- Anonyymi00180
Anonyymi00040 kirjoitti:
Aijaa eli järjettömätkö sit kuuluu tänne? 🤦♂️ Ja perustelut oli mitkä?
- Anonyymi00181
Anonyymi00180 kirjoitti:
Aijaa eli järjettömätkö sit kuuluu tänne? 🤦♂️ Ja perustelut oli mitkä?
Ihan vaan lukemalla tätä palstaa se näkyy aika selvästi.
- Anonyymi00021
Olen alieni. Laittoivat minut tänne kun aloin kiukuttelemaan kotiplaneetalla.
- Anonyymi00041
Sen jo tiesinkin.
- Anonyymi00025
Sitä samaa tein mitä muutkin eli purin tuntojani tänne. Enpä oikeestaan koe sille enää tarvetta, asiat on selvinneet.
- Anonyymi00027
Miten ne on selvinneet?
- Anonyymi00042
Hyvä et tuntemattomat auttoi selvittää.
- Anonyymi00098
Anonyymi00042 kirjoitti:
Hyvä et tuntemattomat auttoi selvittää.
No nyt niitä tuntemattomia folkloristeja saattaa hieman hävettää jo. Sivusta kainalopieru
- Anonyymi00125
Anonyymi00098 kirjoitti:
No nyt niitä tuntemattomia folkloristeja saattaa hieman hävettää jo. Sivusta kainalopieru
Sepä kurjaa. Yritä jaksaa.
- Anonyymi00128
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miten ne on selvinneet?
No uskalsin alkaa selvittää myös livenä
- Anonyymi00130
Anonyymi00128 kirjoitti:
No uskalsin alkaa selvittää myös livenä
Oho wau. Toi on hienoa.
- Anonyymi00026
Tulin selvittämään asioita. Enemmän vaan pää pökerryksissä.
- Anonyymi00029
Just näin.
- Anonyymi00044
Täällä moni asia kyllä sotkeutuu vaikka ei ois edes sekaisin.
- Anonyymi00028
Täällä on ollut hyvä käydä pienet röllin revittelyt tekemässä.
- Anonyymi00043
Harrastus se on sekin.
- Anonyymi00039
Jee rakkaat, Jesus saves you hell.
- Anonyymi00045
Jeesus tulee oletko valmis?
- Anonyymi00084
Anonyymi00045 kirjoitti:
Jeesus tulee oletko valmis?
Osaatko psalmis?
- Anonyymi00096
Anonyymi00084 kirjoitti:
Osaatko psalmis?
Meinaakko ihan pistokokeen pitää? Sivusta
- Anonyymi00126
Anonyymi00084 kirjoitti:
Osaatko psalmis?
En. Mut voidaan yhdessä opetella.
- Anonyymi00140
Uusi Jeesus syntyy pian....😇
- Anonyymi00156
Anonyymi00096 kirjoitti:
Meinaakko ihan pistokokeen pitää? Sivusta
Pykälä yy momentti öö
- Anonyymi00047
En ole täällä käydessäni koskaan piitannut siitä, että kuulunko "tällaiseen paikkaan". Tämä on itselleni purkualusta välittämättä paikan ilmapiiristä.
- Anonyymi00048
Ihan samoin olisin itsekin voinut kirjoittaa.
- Anonyymi00054
Ei kait siinä hyvä se on miehen purkautua
- Anonyymi00094
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei kait siinä hyvä se on miehen purkautua
Just näin antakaa tunteiden tulvahtaa hyvältä näyttää
- Anonyymi00053
Täällä voi esim harjoitella runollisia taitoja jos on sillä tavalla suuntautunut ihminen
- Anonyymi00055
Tietenki onhan niitä kiva lukea. Täällä myös kirjallisuuden alla oma runoille tarkoitettu osio.
- Anonyymi00060
Runous on vaikea laji, itse suosin ihan proosaa.
- Anonyymi00063
Anonyymi00055 kirjoitti:
Tietenki onhan niitä kiva lukea. Täällä myös kirjallisuuden alla oma runoille tarkoitettu osio.
Inspiraatio ja jännitys tulee tosielämästä
- Anonyymi00093
Anonyymi00063 kirjoitti:
Inspiraatio ja jännitys tulee tosielämästä
Joo ei kiitos mulle semmosia ainakaan tartte. Sivusta
- Anonyymi00061
tietyt naiset ja miehet päättivät hyötyä ja halusivat uhrata jonkun. valitsivat minut. miksi itse olet täällä?
- Anonyymi00065
Hö sepä kurjaa. Kymmenpisteen vihje syy löytyy sivun aiheesta.
- Anonyymi00092
Ja sinä hönö mies menit heti ottamaan hitin tiimin puolesta? Voi voi ja jaadi jaa
- Anonyymi00066
Väittävät liikettään lääkkeeksi jauhaessaan.
- Anonyymi00091
No eipä tuo kovin elämäniloa pursuavalta sutkauttelulta vaikuta
- Anonyymi00155
Anonyymi00091 kirjoitti:
No eipä tuo kovin elämäniloa pursuavalta sutkauttelulta vaikuta
Rasvaisia ja halventavia vitsejä poru kurkussa, muka niin tekemisen meininki- pyh
- Anonyymi00067
Alun perin sen takia, että voi nimettömänä kirjoitella asioista, jotka on mielen päällä, ja saada ehkä lohdutusta vertaistuesta.
- Anonyymi00070
Nykyään kuvittelen ja huvittelen kirjoittamalla hänelle täällä.
- Anonyymi00108
Anonyymi00070 kirjoitti:
Nykyään kuvittelen ja huvittelen kirjoittamalla hänelle täällä.
Näin tainnut muillekin käydä.
- Anonyymi00068
Kyllä mulla vaan on ikävä, siksi täällä hillun.
- Anonyymi00106
Oot varmaan kaikkien kauniiden viestien takana sitten.
- Anonyymi00175
Mitä sinulla on ikävä tarkalleen, koska valitsit palstan?
- Anonyymi00069
Siinä olet oikeassa. En todellakaan kuulu tänne palstaviidakkoon vaan oikeaan, tapahtuma- ja tunnerikkaaseen elämäään.
- Anonyymi00105
Se on totta se.
- Anonyymi00071
Olen vuosia selaillut anonyymejä alustoja joskus jakaen ajatuksia, joten miksen tännekkin kuuluisi.
- Anonyymi00104
Varmaan kun ei ole niin pyllystä kuin moni täällä.
- Anonyymi00076
Minkä kaltainen?
- Anonyymi00081
Positiivinen, elämänmyöteinen, kohtelias ja ystävällinen.
- Anonyymi00115
Anonyymi00081 kirjoitti:
Positiivinen, elämänmyöteinen, kohtelias ja ystävällinen.
Onko mies kyseessä?
- Anonyymi00154
Anonyymi00115 kirjoitti:
Onko mies kyseessä?
Täällä hän taas projektoi, prosessoi eiku mikä se sana oli projekti ei itseään kun on varmasti juuri näin elämänmyönteinen
- Anonyymi00077
En saisi olla täällä, se on totta. Ehkä etsin täältä viestejä häneltä, meidän tarinaan sopivia viestejä. Jonkin aikaa jo olin täältä pois mutta nyt on niin tylsää taas ollut ja pitkiä päiviä, joten tänne olen taas eksynyt...
- Anonyymi00101
Elämä on joskus sellaista.
- Anonyymi00078
koska olen traumatisoitunut elämässäni messissä olleista miehistä jotka ovat olleet kirjaimellisesti pahoja ja selän takana läyhääviä perkele itä. tästä syystä olen täällä. ei minun rakkausmiehet ole täällä lainkaan.
niin ja olen myös kohdannut erinäisiltä papparaisilta suorastaan hirveää käyttäytymistä ja h*oran mainetta huutavat :) ovat myös olleet jotenkin takertuneita minuun :) olen jotenkin mitä ilmeisesti sek**stinen objekti näille vanhoille ukkokullille- Anonyymi00087
Niin justiinsa palstaäijä, onhan ne rähjäävät papsit toki raumatisoivia
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Niin justiinsa palstaäijä, onhan ne rähjäävät papsit toki raumatisoivia
Kerran yks tuli pöytään ja kysyi ekkö tiiä kuka oon ja yritti kuumotella ja kun en pelhästynyt hän huusi koko kuppilalle, että minähän en teitä pelkää ja lensi pihalle. Muisti ja kertoi jutun varmaan ihan eri lailla aamulla
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Kerran yks tuli pöytään ja kysyi ekkö tiiä kuka oon ja yritti kuumotella ja kun en pelhästynyt hän huusi koko kuppilalle, että minähän en teitä pelkää ja lensi pihalle. Muisti ja kertoi jutun varmaan ihan eri lailla aamulla
Päättelen tämän siitä, kun joku kuumakalle koppavan pimun kanssa kaasutteli autolla takana hyvän matkaa parin päivän päästä
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Päättelen tämän siitä, kun joku kuumakalle koppavan pimun kanssa kaasutteli autolla takana hyvän matkaa parin päivän päästä
Ne on nuo nuoret aina niin into piukassa. Hih
- Anonyymi00153
Anonyymi00089 kirjoitti:
Lexun edes nexus
- Anonyymi00079
mutta niin ehkä minun pitäisi olla viha puolella. päiväni kulkevat hyvin ja teen kostoksi 5 pikku paholaista maailmaan. tiedoxi ’ ystäville’
- Anonyymi00100
Todennäköisesti tai terapiassa.
- Anonyymi00150
Eli meinaatko sinäkin palstaäijä perustaa kennelin? Se on varmasti todella raskasta ympäristölle, sitä voivat sitten nyyhkiä jos ja kun muutakaan ei ole ooleo leo leo lee😏
- Anonyymi00152
Anonyymi00150 kirjoitti:
Eli meinaatko sinäkin palstaäijä perustaa kennelin? Se on varmasti todella raskasta ympäristölle, sitä voivat sitten nyyhkiä jos ja kun muutakaan ei ole ooleo leo leo lee😏
Varokaa- raatelee kahdet lahkeet sekunnissa ja saattaa sanoa hau
- Anonyymi00209
Itte olet tuo vanha ja ruma paholainen!gubbe paholainen!
- Anonyymi00082
Mihin sitten menen? Olen liian nuori seniorikerhoon ja liian vanha nuorten ryhmiin.
- Anonyymi00137
Tuu vaikka meille. Se on sekoitus tuosta.
- Anonyymi00083
Kulutan aikaani odotellessani että naiset saa toteutettua vaatimuksensa mua kohtaan ensin itse henkilökohtaisesti si katsotaan kuinka onnellisia tai tyytyväisiä ovat ja sen jälkeen mä voin esittää omat vaatimukseni ja lopputulos PITÄÄ OLLA VIRHEETÖN onko tarpeeksi selvästi esitetty mä olen viisitoista vuotiaasta asti jo saanu kuunnella lässytystä että rakkaus ei riitä sitä on siis turha multa edes pyytää itseään kohtaan jos ei osaa mua rakastaa juurikin sellaisena kuin olen ulkoisesti en pidä itseäni virheettömänä miksi en ole ulkonäköäni pitäny virheettömänä helpoin tapa pitää nasset loitolla muuten taas ihan keneen tahansa verrattuna pidän itseäni virheettömänä en tokikaan täydellisenä ei ole koskaan ollu edes tavoitteeni on narsistin tavoite yleensä ja liittyy aina ulkonäköön lapsikin pitää olla jo syntyessä täyden kympin lapsi muuten ei ole riittävän hyvä vaakakupissa ei paina mikään muu kuin virheetön kiiltävä pinta
- Anonyymi00097
Juu kuulut tänne.
- Anonyymi00210
Kyllä se ihmisen käyttäytyminen merkitsee enemmän kuin se ulkonäkö,mut kaikki ei ole kaikille mieleen esim seksuaalinen suuntautuminen jne!
- Anonyymi00085
Kuka tahansa voi joutua tällaiseen paikkaan, kun tulee torjutuksi.
- Anonyymi00095
Miten voi ikävöidä mitään mitä ei ole koskaan ollutkaan. En ymmärrä. Eteenpäin jos joku torjuu.
- Anonyymi00099
Anonyymi00095 kirjoitti:
Miten voi ikävöidä mitään mitä ei ole koskaan ollutkaan. En ymmärrä. Eteenpäin jos joku torjuu.
Itse en koskaan edes lähesty ketään, ellei minulle ole kehittynyt tunteita häntä kohtaan ja halu saada hänet elämääni. Joten minusta on absurdia ajatella kuten sinä ajattelet.
sivu - Anonyymi00113
Anonyymi00099 kirjoitti:
Itse en koskaan edes lähesty ketään, ellei minulle ole kehittynyt tunteita häntä kohtaan ja halu saada hänet elämääni. Joten minusta on absurdia ajatella kuten sinä ajattelet.
sivuMiten voi olla tunteita jos ei edes tunne edes. Ne ovat omia haavekuvia toisesta ilman totuuspohjaa.
- Anonyymi00124
Anonyymi00113 kirjoitti:
Miten voi olla tunteita jos ei edes tunne edes. Ne ovat omia haavekuvia toisesta ilman totuuspohjaa.
En lähesty tuntemattomia.
- Anonyymi00131
Anonyymi00124 kirjoitti:
En lähesty tuntemattomia.
Juu no se on kyllä vähän ikävää jos tuttu torjuu.
- Anonyymi00178
Anonyymi00095 kirjoitti:
Jaa, että tunteetko loppuvat kuin seinään, jos ihastus ei pysty niihin vastaamaan? Kokeilepa joskus.
Ainakin selvitin asian, enkä jäänyt elämään harhassa, kuten monet muut tällä palstalla. 85. - Anonyymi00182
Anonyymi00178 kirjoitti:
Jaa, että tunteetko loppuvat kuin seinään, jos ihastus ei pysty niihin vastaamaan? Kokeilepa joskus.
Ainakin selvitin asian, enkä jäänyt elämään harhassa, kuten monet muut tällä palstalla. 85.Olen ollut ihastunut. Ei siinä sen kumpaa ollut. Ei siinä mitään suurempia tunteita ollut.Eipä tullut mieleen enää jälkeenpäin ikävävöidä missään.
- Anonyymi00196
Anonyymi00182 kirjoitti:
Olen ollut ihastunut. Ei siinä sen kumpaa ollut. Ei siinä mitään suurempia tunteita ollut.Eipä tullut mieleen enää jälkeenpäin ikävävöidä missään.
Ei niin uskottava julistus Ikäväpalstalla...
- Anonyymi00211
Anonyymi00113 kirjoitti:
Miten voi olla tunteita jos ei edes tunne edes. Ne ovat omia haavekuvia toisesta ilman totuuspohjaa.
Ja varattuja jos ivat,heitä ei kannata lähestyä! Ei kannata tehdä aviorikosta ja aiheuttaa monenlaista tuskaa,mut niinhän monet ilkeät ihmiset tekee!
- Anonyymi00103
En kuulu yhtään mihinkään. Etusivun uusia otsikoita selasin ja tänne eksyin.
- Anonyymi00114
Sama juttu kyllä.
- Anonyymi00117
Oliko yksikään vastaus mieheltä? Ei.
- Anonyymi00121
Tuskimpa. Tuskin täällä miehet edes käy. En kyllä tiedä tuon palstaäijästa jankkaaja et onko se mies vai nainen vaiko muu.
- Anonyymi00142
Anonyymi00121 kirjoitti:
Tuskimpa. Tuskin täällä miehet edes käy. En kyllä tiedä tuon palstaäijästa jankkaaja et onko se mies vai nainen vaiko muu.
Se on nainen. Välillä laittaa jankkaamistensa perään myös kirjaimen T.
- Anonyymi00145
No on se hyvä, että sinä yksisarvinen huomasit palstaäijän starttaamaan gallupin tärkeimmän aiheen, eli vastasiko ”mies” siihen. T naiselta jatkahan perkuutyötä samaan malliin
- Anonyymi00146
Anonyymi00121 kirjoitti:
Etkö sinä palstaäijä nk tunnista enää tätä arkkivihollisesi tai että kuinka monta heitä on? Etkö jossain vaiheessa nimittänyt tätä vastaväittäjää miesluulijaksi, mistä vähän bipolaarisen oloiset näki vaivaa jostain käsittämättömästä syystä, esim yksärinkertainen julisti, sillä tarkoitetaan minua, mikä on siinä mielessä mielenkiintoista, että itse kun keskittyy yhden naisen panetteluun, niin mitä ehmettiä😉 Etkö muuten kuvannut tämän miesluulijan vivahteikkaasti ja erittäin yksityiskohtaisesti Forsalaiseksi sekakäyttäjämummoksi? Se oli hupaisaa luettavaa tavallaan
- Anonyymi00163
Anonyymi00142 kirjoitti:
Se on nainen. Välillä laittaa jankkaamistensa perään myös kirjaimen T.
Juu. Rasittava on. Mut pitää jättää huomiotta.
- Anonyymi00197
Anonyymi00121 kirjoitti:
No voi voi kuule, palstan vakiokävijä palstagubeksikin jo aikoja sitten nimetty on täällä vakkarikävijä varmaan 90-luvulta asti. Ikävöintiä on riittäny kun ei irl saa naisilta huomioo.
- Anonyymi00118
Uutisia lukemalla en kuulu kuvaan. Kyllä näin on.
- Anonyymi00122
Uutisia on tärkeää lukea.
- Anonyymi00148
Anonyymi00122 kirjoitti:
Uutisia on tärkeää lukea.
Lue sinä ihmeessä niitä välillä tätä palstaa enemmän, sen sijaan että etsit jotain typerää speinattavaa tälle pakkomielteen kohteelle jota pidät selvästi itseäsi alempana, että hänelle tähtää havainnoistaan seikkaperäisesti
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Lue sinä ihmeessä niitä välillä tätä palstaa enemmän, sen sijaan että etsit jotain typerää speinattavaa tälle pakkomielteen kohteelle jota pidät selvästi itseäsi alempana, että hänelle tähtää havainnoistaan seikkaperäisesti
Esim tämä on kastelukannu- siihen laitetaan vettä- vedellä kastellaan kukkia- naiset pitävät kukkien kastelusta.
- Anonyymi00212
Anonyymi00149 kirjoitti:
Esim tämä on kastelukannu- siihen laitetaan vettä- vedellä kastellaan kukkia- naiset pitävät kukkien kastelusta.
Sehän on hyvä ku voi yhtaikaa olla palstagubbe ja palstaäijä ja vaiikka ramoona!
- Anonyymi00119
En kuulu ryhmiin näin on.
- Anonyymi00123
Eihän tää oo ryhmä. Porukka vaihtuu 10 vuoden välein.
- Anonyymi00127
Mitä sun kultainen ihminen tekee täällä ite.
- Anonyymi00138
Ikävöin sua tietenkin hani mussukka.
- Anonyymi00132
En kuulukaan mutta ei se mies vastaa whatsappiinkaan....ikävöin sitä P- miestä ❤️.
Mn tumma- Anonyymi00134
P-mies ota nyt heti yhteyttä olitko Marikaan tai vastaavaan.
- Anonyymi00144
Anonyymi00134 kirjoitti:
Täällä olisi taas kansalle kirjaimia. Hih
- Anonyymi00174
Anonyymi00134 kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä tästä asiasta!
- Anonyymi00133
Vaaleat piirteet omaava pitkä mies saa olo sjoittain heikoksi… siksi..
- Anonyymi00136
Kuulostaa kipeältä. Multa vaan olkapäät menny joskus sijoiltaan ei ollut kivaa..
- Anonyymi00139
Onhan tässä saanut monet kerrat arvioida edellytyksiään tähän menoon, jos sitä tarkoitat. Että kun on tottunut lähinnä tuumailemaan itsekseen mitä milloinkin. Ja ketä.
- Anonyymi00167
Näimpä. Ehkä se itsekseen tuumailu ois ollu itelleki parempi. Monet itkut jääny itkemättä.
- Anonyymi00141
aamun uutiset kohta, jotta näkee maailman tapahtumia, ja keksiä uusia uutisia itse niistä.
- Anonyymi00143
Joo tämä tuo palstaäijä toki pikanttia lisää palstalle kun kotimaan- tai ulkomaan uutiset kolisee päässäsi siihen malliin, että sinun on tavalla tai toisella kirjoitettava itsesi sisään näihin uutisiin. Puupäät voivat sitten touhukkaana reflektoida mm ja etenkin näitä rikosuutisia esittämällä naista joka etsiskelee henkirikoksen uhria tai tekijää täältä. Tai samaistumalla 12- vuotiaaseen kouluväkivallan tekijään ja kirjoittelemalla tästä aiheesta ihan mehuissa viikkotolkulla. Voimia kaikille rillit huurussa lukemiseen
- Anonyymi00166
Se pidät siis jotain sivustoa yllä.
- Anonyymi00147
Kertaalleen vuodessa saatan ikävöidä vanhempia sisaruksia jne kunnes muistan kaiken!
- Anonyymi00165
Ikävää jos sisarusten kanssa mennyt välit.
- Anonyymi00168
Anonyymi00165 kirjoitti:
Ikävää jos sisarusten kanssa mennyt välit.
Vanhemmista sisaruksista en kirjoittele palstalle, eikä muistikaan ole mennyt.
Tämä luulijoille.
- Anonyymi00162
Kysyppä irl. Voisit hämmästyä.
- Anonyymi00164
Voisi myös hän hämmästyä.
- Anonyymi00169
Millaset ihmiset kuuluu tänne?
- Anonyymi00172
Kärkkäät, ikeät ja negatiiviset niinkuin ilmapiirikin.
- Anonyymi00184
Anonyymi00172 kirjoitti:
Kuulostaa sellasen sairaan ihmisen kuvaukselta. Et siis sellasetko täällä pääosin kirjoittelee?
- Anonyymi00188
Anonyymi00184 kirjoitti:
Kuulostaa sellasen sairaan ihmisen kuvaukselta. Et siis sellasetko täällä pääosin kirjoittelee?
Suurin osa kyllä joo. Tekipä minkä tahansa aloituksen täytyy se tuollaisilla kommenteilla.
- Anonyymi00198
Anonyymi00172 kirjoitti:
Kuulostaa aika sairaan ihmisen kuvaukselta tuo. Jos tuo on peruspalstalaisen kuvaus niin ei mitään hyvää annettavaa kellekään. 🙄 miks sitten edes pidetään koko palstaa enää?
- Anonyymi00171
Se haluaa tuhota naisen.
- Anonyymi00173
Sehän kivaa ajan vietettä.
- Anonyymi00199
Ai se palstagubbe? Oliskohan jo jonkun psykiatrin vastaanotolle menemisen paikka. Ei oo palikat kohillaan jos noin.
- Anonyymi00183
tää potkuttelen menemään vaan siksi koska en uskalla edes aatella että oikeasti ihastuisin rakastuisin ja pariutuisin muuttaisin yhteen jne. se tila on niin kauheata pskaa tavallaan. pelkään kokoajan että tuo oikeesti tulee tapahtumaan ehkä vielä. ihan vain koska no satun olemaan ihminen ja mullakin on tunteet. luultavasti olen melkoisessa liemessä sitten. en meinaan jaksa melkeen minkäänlaisia persoonoita enkä ohjailua miten pitäisi elämää elää kuinka tuhlaan aikaani tyhmästi kuinka syön väärin enkä osaa siivota oikein. kaikki vanhassa parisuhteessa kun romutti minut ja jos se olisi sitä kaikkien kanssa niin voi pyhä sylvi mun talooni ei marssi yksikään jätkä
- Anonyymi00187
eksyin hmm kuukausi taisi olla HELMIKUU JA SE OLI VUOTTA -24.
tälle tiellä jäin että tärähti - Anonyymi00189
En kuulu , mutta sattumalta huomasin erään kirjoituksen johon vastasin.
Se antoi kanavan keskustelulle ja oli terapeuttista molemmille.- Anonyymi00190
Hienoa kuulla et jollekin ollut tästä apukiakin. Itselleni ehkä vaan enemmän huonoja fiiliksiä koko paikkaan.
- Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Hienoa kuulla et jollekin ollut tästä apukiakin. Itselleni ehkä vaan enemmän huonoja fiiliksiä koko paikkaan.
Samaa mieltä, negatiivinen kirjoittelu ei houkuttele.
- Anonyymi00192
Ei kuulu sulle.
sivusta- Anonyymi00193
Hän ei ole noin typerä. Osaa olla vastaamatta jos noin on.
- Anonyymi00201
Anonyymi00193 kirjoitti:
Hän ei ole noin typerä. Osaa olla vastaamatta jos noin on.
Ei ole typerä vastaus. Eihän asia tosiaan kuulu sinulle.
Huikkasin vain
- Anonyymi00195
Kaipaan pari henkilöä.
En tule heitä enää kohtaamaan tässä elämässä todennäköisesti. - Anonyymi00200
Kun elämä oli alkanut karata käsistäni ei mikään tuntunut enää kovin todelliselta joten yhtä hyvin täällä kuin missään pystyi olemaan uskomaton.
- Anonyymi00202
En niin. Kuulun sun kainaloon :)
- Anonyymi00203
Se oli vaan joku vaihe elämässä kun löysin tämän palstan jotenkin vahingossa. Olin kai yksinäinen ja elämä tuntui raskaalta. En ole tarkoituksella hakenut tätä.
Aiemmin kävin usein ja kirjoitin ja kaipasin. Nykyään oon tottunut ja turtunut yksin elämiseen. Käyn silloin tällöin täällä kommentoimassa. Aika turhaa, mutta luen ja joskus nauran jopa ääneen näihin höpöjuttuihin.
🐅 - Anonyymi00204
Sävelet on selvät olleet jo vuosia. Hän tietää ja oikeaa kypsyys lämpötilaa odotellaan. Pettymysten pettymys voi olla joillekin todella karvasta, mutta on se myrkky joskus nieltävä ja häntä koipienvälissä koppiin ryömittävä... otin ja sain haluamani!
- Anonyymi00206
Tuo lämpötila kuulostaa joulukinkulta.
Jostain syystä kirjoituksesi sai minut nauramaan ääneen !
Koirakoulussakin voidaan oppia tosi paljon.
Oikein hyviä unia sinulle.
Vastasin kommenttisi herättämin ajatuksin. - Anonyymi00207
Anonyymi00206 kirjoitti:
Vastasin kommenttisi herättämin ajatuksin.Enkä oleta mitään sen kummempaa. Kunhan jostain syystä joku kirjoitus aina kolahtaa.
- Anonyymi00212
Anonyymi00206 kirjoitti:
Vastasin kommenttisi herättämin ajatuksin.Kiitos! Otan sen nöyrästi vastaan
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2502037- 891673
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3371163Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1481070- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984