miten teijän menkat alko ja miten äitinne suhtautu? :)

lasitettu sydän

mun alko vuos sitte ja kerroin mun siskolle (11w sillo 10w) ja se tietysti meni heti huutamaan äidille "***lla alko KUUKAUTISET!" sit äiti vaan jtn hätiköi siinä ja kysy et sattuuks vatsaan sit mä vaan ei... sit se jotai et meen huomen ostaa siteitä ja mä vaan joo... oli kyl aika noloo mut kandee kertoo :D

6

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mvil

Hehhee :D Mulla alko koulussa köksän tunneil, siit äkkii vessaa ja paperii housuihi, ruokavälkäl äkkii himaa lainaa mutsin sitet. Sit jäin kiinni et en ollu ruokavälkälle, en viittiny rueta selittämää, että kun mulla.. Istuin 2h jälkkää XD

• humppaava veijari

´´miten teijän menkat alko ja miten äitinne suhtautu? :)´´

mul ei oo viä alkanu menkat! vähänx ihkuu sit kun ne alkaa niinku daa vähänx mä oon jo venannu niitä! :D

• santura

siis hä, mä olin kyllä ihan järkyttyny kun mulla alko alapää vuotamaa.ajattelin et nyt alko aikuisuus. äiskällä siteitä ei pahemmin ollut enää siinä vaiheessa elämää. En kertonu äiskälle vaan ostin itse joka kuukausi. Olisi pitänyt ottaa e-pillerit aiemmin ne vähentää vuotoa.
      Alussa kuukautiset oli tosi runsaat nyt kun jälkikäteen miettii sitä aikaa ja siitä on jo useita vuosia.

• menkattulkaajo

moi !
      mulla ei oo vielä kuukautisia, mutta mun kolmella siskolla on ollu ja äiti on suhtautunu hyvin, (mun yks sisko kirjotti pienen lapun sille, ku sillä alko) ja äiti on kyselly välillä multakin et "onko sulla alkanu?" yms...

mä vaa ihmettelen ku kaikilla muilla meillä on alkanu vrm 11-13 weenä menkat ja mä oon 14 ja mulla on valkovuotoo ja häpy- ja kainalokarvoja ja melko isot tissit jaja näinpoispäi (ja oon n.152cm ja n.40kg) ni ei oo vieläkää alkanu menkat ni onko normaalii?
      VASTATKAA! (---:

mäki ootan jo menkkojen alkuu ;D

• Hätäinen tyttö

ON ihan normii.:) Luulen että mulla alkoi vähän aikaa sitten, mutta en ole viel kertonu äiskälle.. En tiiä miten kertoisin sen..:(

• 15wee

Mulla alko kaks kuukautta sitten. Äiti oli ostanu jo valmiiks tampooneja ja siteitä. Mut hyt vuoto on ihan järkyttävän tunsas ja kaikki siteet on loppu. Pitäis jotenkin huikkaa äitille että ostais lisää. Ei kyllä varmaan tuu ongelmaa sanoo, eihän siinä oo mitään noloo.
      Äiti kyseli jo ennenkun mulla oli alkanut menkat, että onko ne jo alkanu ja tälleen. Niin ja mun siskolla alko 10v menkat ja mä oon nyt 15v. Että ei se mee niinkun siskojen kanssa samalla tavalla.

Mut tampoonien kanssa mulla on ongelma. En saa millään laitettua niitä sisää..Joku vaan aina tökkää, siis ne on niin kuivia semmosia KAKKOJA (hih) siis että pitäis olla jotain liukastetta sunnilleee XDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3945
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      139
      1418
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      288
      759
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      757
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe