Kukahan Kokkolassa trimmaisi/nyppisi koiria. Löysin nettiä kaivelemalla kaksi paikkaa, joista molemmat ovat lopettaneet eli puskaradion apua tarvitsisin nyt kipeästi.
Kaunis kiitos!
Koiran trimmausta/nyppimistä
14
3176
Vastaukset
- Ei nyppimiselle
Jos haluat nyppimistä,tuskin koirasi sitä haluaa,se ottaa kipieää,eläimellä on tunto,tiedätkö sitä !!! jos trimmausta ,eli koneella tai saksilla leikataan,nätisti,ei väkipakoin. Sen voi ymmärtää.
ihminenhän on kesinyt kummatkin metoodit,miksi ,sitä ei kukaan osaa selittää.
Kaikki koirarodut on ihmisen kehittelemiä/jalostamia,joten ihminen se tässä haluaa hallita eläintä. Nyppikää omat karvanne ensin ,niin tieddätte miltä se tuntuu koiralla. tekosytiä keksitään kyllä jokaiseen trimmaukseen liittyvään niksiin.
Antakaa koiranne olla luonnollisen kauniita,sellaisena miten hän tänne on syntynytkin.- valkoinensuurylämaan
No heh heh!!!
Se karva mikä on tarkoitettu nypittäväksi niin lähtee kyllä ihan "isestään".
Väärinkäytökset sitten erikseen!
- Asd
Mene muualle trollaamaan kiitos. Asiallista vastausta kaivataan edelleen. Nimim. Ei nyppimiselle voi vapaasti nyppiä mitä haluaa, minä puolestani nypin/nypitytän koirani.
- Ei nyppimiselle
Miltähän se koirasta tuntuu se minä nypin koirani ajatus ???? Voi teitä eläinten kiusaajia,mistä teitä oikein tulee ???? Eihän se koira pääse edes karkuun jos se sidotaan kiinni nyppimisen ajaksi ja vielä kai laitetaan kuonokoppi ettei voi puolustautua jos ottaa kipeää !!!
- kesäkoira
kävin koirani kanssa öjassa ja parempaa palvelua ei olisi voinut saada. www.evans.fi tiedot tuossa linkissä.
- Vaihtoehtoja lisää
Meidän koiraa on myös käytetty jo kolme kertaa Öjassa.
Muuten erittäin hyvä, mutta meidän kääpiösnautserin tassukarvoja hän ei osaa pyöristää tai ei pyöristä. Mutta jatkamme hänellä käyntiä, koska tosiaan nuo kaksi huippuhyvää ei enää ota vastaan - TOSIrealisti Kokkola
Vaihtoehtoja lisää kirjoitti:
Meidän koiraa on myös käytetty jo kolme kertaa Öjassa.
Muuten erittäin hyvä, mutta meidän kääpiösnautserin tassukarvoja hän ei osaa pyöristää tai ei pyöristä. Mutta jatkamme hänellä käyntiä, koska tosiaan nuo kaksi huippuhyvää ei enää ota vastaanVai pitää koiran karvoja "nyppiä" ja tassukarvoja pyöristää...
Mitä ihmismielen sairautta. Kukahan tuolla luonnossa nyppii ja pyöristää susien ja kettujen karvat. Hävetkää "koiraihmiset". Käytä koirasi "Ojassa", niin kyllä karvat on kerralla nypitty ja pyöristetty.
Jk Kohta varmaankin joku kyselee, että missä nypitään ja pyöristetään kissan karvat...
- Harjakäteen
Mitähän tarkoittaa kuollutkarva ? Jos koiraa harjaa ja kampaa.ei jää kuolutta karvaa,höpöhöpö puhetta ,että ne pitää nyppiä,ihmisen keksimää sairasta touhua.
Koiranomistajan tulee harjata säännöllisesti ,niin voi tehdä ja pitääkin tehdä pitkäkarvaiselle kissallekin,mutta sitä ei nypitä. Miettikää mitä ihminen keksikään miten voisi eäintä kiusata,joku jalostaja porukka jossain maassa sanonut ,joo tätä pitää nyppiä,huomanneet ,että ottaa toi kipiää,joo onpas hieno homma,kyllä joku uskoo meitä,ollaan me katos tuomaroitu /jalostettu tää rotu. hullu maailmaa teettää hullua touhua.
Vielä tähän kaikkeean tulee loppu ,mielellään jo nyt mutta loppu tulee ja toivon ,että osat vaihtuvat,koira nyppii omistajansa karvat,juoksuttaa pyörän sivussa kuumalla säällä kuumalla asfaltilla jne. Muistakaa kaikki ohjekirjat on ihmisten tekemiä/keksimiä. Ihminen maailman julmin eläin !!! - KaukoY
Tässä teille pähkinä purtavaksi.
Edellä mainitusta linkistä ohjautuu sivuille, jossa ihminen tarjoutuu maksusta nyppimään koiran. Tämä henkilö siis saa palkkaa koirien NYPPIMISESTÄ.
Nyppiikö?
Odotan innolla älykkäitä vastauksianne. - Huoh ...
Tiesitkö kenties, että jotkut koirat on pakko nyppiä? Muuten ne sairastuvat ihosairauksiin. Niin tuskimpa tiesit sitä. Ja nypittäviltä roduilta nypitään vain kuolleet karvat eli ne, jotka lähtee helposti eikä se nyppiminen satu. Se on välttämätöntä.
- juutas5
Me käytämme kans koiran eevalla, ihan ok täti tekemään työnsä.
- Keskikoinen snagu
Kannuksessa maaseutuopistolla oli huippuhyvä trimmaaja, pesukin samaan hintaan. Ja osasi tehdä näyttelytrimmauksenkin. Suosittelen lämpimästi kysymään sieltä. Hinta oli n.40€. Ja voi haloo, koira ei kärsi nyppimisestä, tuskin seisois kuin tatti paikoillaan yli 2 tuntia, jos näin olisi..
- hauhau3
Kannuksessa maaseutuopistolla kennelalan opiskelijat tekevät trimmauksia ja pesuja, kannattaa kysyä sieltä. Loistava hinta-laatusuhde.
- oliskonelli
kuka on kokkolan kiltein koira? vastaus: se asuu hakalahdessa kerrostalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760