Olen lähdössä syyslukukaudeksi Uppsalaan vaihto-opiskelemaan ja olisi mukava kuulla, jos on muitakin suomalaisia lähdössä sinne samoihin aikoihin :) ?? Ja sitten vielä asunto-ongelmasta, eli onko kellään mitään ideoita, mistä kämppää voisi alkaa metsästää.. opiskelija-asunnot tuntuvat olevan tosi kiven alla..
Uppsalaan vaihto-opiskelemaan!?!
6
266
Vastaukset
- kunnigaste
Pistin viestin jo tuonne aikaisempaan keskusteluun, mutta pistän myös tähän omaan keskusteluun. Eli olen hakenut opiskelupaikkaa syyslukukaudeksi Ruotsista, mm. Uppsalasta. Jos saan opiskelupaikan Uppsalasta, niin olisin mahdollisesti kiinnostunut kimppakämppäasumisesta kanssasi, vaikka suoritankin koko tutkinnon.
Heinäkuun puolivälissä tulee ilmoitus opiskelupaikasta, joten tiedän silloin paremmin. - K
Heippa! Mä oon kans lähdössä syyslukukaudeksi Uppsalaan opiskelemaan, joten jos vaan vinkkejä kämpän suhteen löytyy niin otan ilomielin vastaan! Itse en edes voi hakea opiskelijaasuntoja, sillä he eivät ota hakemusta vastaan kun tilanne on niin huono...ilmeisesti teilläkin sama tilanne? Mistäs päin Suomea muuten olette ja mitä olette menossa Uppsalaan opiskelemaan? :)
- kunnigaste
Itse olen Pirkanmaan seudulta ja olen hakenut opiskelemaan psykologiaa ympäri Ruotsia. En tiedä vielä pääsenkö mihinkään, ja jos pääsen, niin en tiedä vielä mihin yliopistoon, koska tulokset tulevat heinäkuun puolivälissä. Tilanne näyttää kyllä huonolta, koska kirjoitukset meni mönkään. Pääsypisteet ovat niin korkealla että hirvittää :D
- sjuksköterske
http://www.blocket.se/uppsala/lagenheter?ca=10&w=1&cg=3020&st=u
Täältä löysin aikoinaan oman huoneeni (kimppakämppä), kaverit tulivat siinä samalla :) - S
Moikka
Itse lähden vaihtoon Uppsalan yliopistoon syksyksi.
Kämppä löytyi yliopiston kautta.- K
Kiva kuulla, että on muitakin Uppsalaan vaihtoon lähtijöitä. Mitäs olet menossa opiskelemaan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 934297
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742552Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779