Olen lähdössä syyslukukaudeksi Uppsalaan vaihto-opiskelemaan ja olisi mukava kuulla, jos on muitakin suomalaisia lähdössä sinne samoihin aikoihin :) ?? Ja sitten vielä asunto-ongelmasta, eli onko kellään mitään ideoita, mistä kämppää voisi alkaa metsästää.. opiskelija-asunnot tuntuvat olevan tosi kiven alla..
Uppsalaan vaihto-opiskelemaan!?!
6
316
Vastaukset
- kunnigaste
Pistin viestin jo tuonne aikaisempaan keskusteluun, mutta pistän myös tähän omaan keskusteluun. Eli olen hakenut opiskelupaikkaa syyslukukaudeksi Ruotsista, mm. Uppsalasta. Jos saan opiskelupaikan Uppsalasta, niin olisin mahdollisesti kiinnostunut kimppakämppäasumisesta kanssasi, vaikka suoritankin koko tutkinnon.
Heinäkuun puolivälissä tulee ilmoitus opiskelupaikasta, joten tiedän silloin paremmin. - K
Heippa! Mä oon kans lähdössä syyslukukaudeksi Uppsalaan opiskelemaan, joten jos vaan vinkkejä kämpän suhteen löytyy niin otan ilomielin vastaan! Itse en edes voi hakea opiskelijaasuntoja, sillä he eivät ota hakemusta vastaan kun tilanne on niin huono...ilmeisesti teilläkin sama tilanne? Mistäs päin Suomea muuten olette ja mitä olette menossa Uppsalaan opiskelemaan? :)
- kunnigaste
Itse olen Pirkanmaan seudulta ja olen hakenut opiskelemaan psykologiaa ympäri Ruotsia. En tiedä vielä pääsenkö mihinkään, ja jos pääsen, niin en tiedä vielä mihin yliopistoon, koska tulokset tulevat heinäkuun puolivälissä. Tilanne näyttää kyllä huonolta, koska kirjoitukset meni mönkään. Pääsypisteet ovat niin korkealla että hirvittää :D
- sjuksköterske
http://www.blocket.se/uppsala/lagenheter?ca=10&w=1&cg=3020&st=u
Täältä löysin aikoinaan oman huoneeni (kimppakämppä), kaverit tulivat siinä samalla :) - S
Moikka
Itse lähden vaihtoon Uppsalan yliopistoon syksyksi.
Kämppä löytyi yliopiston kautta.- K
Kiva kuulla, että on muitakin Uppsalaan vaihtoon lähtijöitä. Mitäs olet menossa opiskelemaan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15313521Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t739800Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h979163Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218149Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406773Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1506195Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua563523Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243415Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy392307En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971275