Voyager soitin lukossa...

Verneri55

Omassa -98 Voyagerissa on siis alkuperäinen kasettisoitin. Akunvaihdon jälkeen soitin kysyi tunnuslukua, jota ei ollut saatavilla sillä hetkellä.
Nyt olisi tunnukset, mutta joku ehti jo näppäillä sattumanvaraisia numeroita sisään, joten soitin meni lukkoon. Näytössä on siitä päivästä lähtien lukenut "wait 2hr". Ja vaikka on odotettu useampi kaksituntinen niin ei se siitä lähde pois, eli en pääse näppäilemään tunnusta. Ohjekirjassa kerrotaan että täytyy odottaa puoli tuntia...

Onko ideoita millä saisi näppäiltyä taas sen koodin?

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10

No ootko miettiny, että ottaisit akunkengän irti vähäksi aikaa ja näin saat soittimen taas siihen tilaan missä pyytää koodia.

• Rony the rocky pony

Oiskohan se vaan nuin helppoa, 10? Miksiköhän siinä sitten olisi tuo 2 tunnin odotus jos sen tuolleen pystyy ohittamaan? Mulla sama haaste vaan mistäpä Verneri tunnuksen sai.

• 11

No tuohan oli vaan ehdotus, jota varmaan olisi kannattanut kokeilla toimii tai ei. Koodin noihin vehkeisiin saa merkkihuollosta, josta sen pyynnöstä ( yleensä maksaa muutaman kympin) selvittävät. Pitää käydä henkilökohtaisesti eivät anna puhelimitse ( tai jos antavat, niin toimivat väärin). Tuo 2h aika muuten täytyy olla virta päällä. Alkaa ilmeisesti aina uudestaan, jos virta sammutetaan välillä. Se mistä verneri sai koodin on arvoitus, kun ei tietenkään tänne laittanut mitään ( kuuluu ilmeisesti tämän palstan kirjoitttamattomiin sääntöihin) miten ongelma ratkesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5579
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3907
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3743
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3424
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2858
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      26
      2170
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      435
      1739
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1678
    Aihe