jatkuvasti
ajattelen sua
23
705
Vastaukset
- tosimieskö
se taas aattelee
- vai aatteleeko s
jatkuvasti jotakuta
- T
niin minäkin sinua -S-
- InF84
Ja tämä S se vain ajattelee M kokoajan :)
- Tähtipölyä
Tälläkin S:llä vain yksi M (m) mielessä, kai se on sinne sydämeen kotinsa tehnyt..
- ässä oot <3
Minäkin kaipaan yhtä ihanaa ässää..
- ässä <3
Minä kaipaan yhtä ihanaa K-miestä
- tää s
aattelee jiitä, vaix ihan vitusti yrittääkin olla aattelematta
- Ajatuksien vanki
Täälläkin yksi mies ajattelee S naista jatkuvasti.
- ajattelen ässää
Yksi salaperäinen S on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen...
Unelmoin hänestä jatkuvasti... - InF84
Kertokaa nyt ihmeessä, missä päin te kaipailette näitä? :) Tämä S ikävöi M 09-alueella!
- M
pusuja sinne :)
- InF84
M kirjoitti:
pusuja sinne :)
Kuten myös sinne :)
- M
InF84 kirjoitti:
Kuten myös sinne :)
Kerrohan, miksi näin varovainen?
- InF84
M kirjoitti:
Kerrohan, miksi näin varovainen?
Koska olen melko varma, että ikävöinti on täysin yksipuolista :/
- M
InF84 kirjoitti:
Koska olen melko varma, että ikävöinti on täysin yksipuolista :/
Miksi olisi? Etkö muka voi kuvitella hänen joka mielessäsi on ajattelevan sinua?
- InF84
M kirjoitti:
Miksi olisi? Etkö muka voi kuvitella hänen joka mielessäsi on ajattelevan sinua?
Olen melko varma että hän luulee minun olevan vihainen hänelle viimeisimmän viestin johdosta ja luultavasti hän on jo jatkanut elämäänsä eteenpäin. Tekisi niin kovasti mieli laittaa hänelle viestiä, mutta torjumisen tunne on niin vahva, etten halua kokea sitä enään :/
- M
InF84 kirjoitti:
Olen melko varma että hän luulee minun olevan vihainen hänelle viimeisimmän viestin johdosta ja luultavasti hän on jo jatkanut elämäänsä eteenpäin. Tekisi niin kovasti mieli laittaa hänelle viestiä, mutta torjumisen tunne on niin vahva, etten halua kokea sitä enään :/
Ehkä hän pelkää kohdata sinua?
- InF84
M kirjoitti:
Ehkä hän pelkää kohdata sinua?
Miksi pelkäisi? En jaksa uskoa ja tunnen itseni muutenkin nyt todella hölmöksi kun täällä palstalla ikävääni vaikeroin, halusin vain purkaa tämän tunteen johonkin, kiitos sinulle M kivoista viesteistä :)
- oiskohan tää area 03
mistä minä tiijän missä mä asun tai silleen
- Mie oon
ku mustilainen, kiertolaiseks synnyin :)
- kiss&hug
Mie myös.
- ÄS
Tämä oli L-miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904