Sinuun olisin myös todennäköisesti rakastunut. Liian vaikeaa kaikki sinulle? Minä olisin ollut valmis yrittämään tosissaan. Muutama este olisi täytynyt ensin ylittää mutta luulen että kaikki olisi ollut sen arvoista. Tiedän jo nyt että minua harmittaa miksi en yrittänyt kovemmin mutta olisin odottanut sinultakin hieman enemmän. =/ Toivottavasti löydät itsellesi sun arvoisen miehen joka rakastaa sua ja on tukenasi kun on vaikeaa.
Minä jatkan elämääni ilman sinua vaikka nyt juuri se tuntuu kovin vaikealta. Kaikkea hyvää
Sinuun ihastuin
7
258
Vastaukset
- f5
Aloitus sopii täällä moneen varmasti. Millaiselle ihmiselle tai minne kirjoitus meni?
- Niinpä -
sellaistahan se. Tuki on etsittävä muualta.
- joku pettynyt
Niin siine se nähdään kun toiselta odottaa enmmän mitä on valmis itsekään yrittämään..
- muah hah haaaa
fuck you ei liikuta yhtään
- Kerroitko ap?
Kerroitko tuolle naiselle suoraan, että olet valmis yrittämään, niin että hän sen varmasti ymmärsi....ettei kysymys ole ollut väärinkäsityksestä...jos asioita ei ole sanottu ääneen...luettu vain rivien välistä?
- kuutarrrrr
Annoitko tarpeeksi aikaa? jos on esteitä, mutta keskusteluyhteys, niin luulisi kai sen siitä lähtevän lentoon. Ei saa luovuttaa noin löysästi, kaikki peliin, jos jotain haluut!
- haloo nyt!
Mielestäni tuo asia pitäisi keskustella tämän naisen kanssa. Tietääkö hän nyt ihan varmasti sinun ajatuksesi? Ettette heitä hukkaan omaa epävarmuuttanne ja tietämättömyyttänne jotain arvokasta. Ei täällä asiat ratkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261