Mikä pojissa kiinnostaa? Tytöt vastauksia :)

hämmentynyt123

Hei, olen miettinyt todella viime päivinä mikä minussa on kiinnostavaa ja mikä ei. Mikä tyttöjä yleensäkin kiinnostaa pojissa?

Tässä taustatietoja minusta, kerron kaikki rehellisesti, koska valehtelemalla valehtelen vain itselleni;

Olen 17-vuotias, todella mukava, hauska ja myötätuntoinen persoona. Opiskelen merkonomiksi ja olen töissä tällä hetkellä, minulla on siis myös rahaa käytettävänä. Minulla on todella paljon kavereita, tarpeeksi ystäviä ja tulen hyvin kaikkien kanssa toimeen. Käytän alkoholia kohtuudella ja käyn bileissä / juhlissa.

Olen ystävällinen ja kiltti kaikille ihmisille, mutta en mikään pyhimyskään ole. Pientä anarkismia siis löytyy ;) Minua on kehuttu usein älykkääksi, ja koulussa menestyn hyvin. Keskiarvoni ei ole kuitenkaan mikään 9.8, vaan se oli peruskoulun päättötodistuksessa 8.1. Harrastuksina minulla on ystävien kanssa olo, ulkoilu, retkeily, tietokoneella olo ja lukeminen. Pelaan kuitenkin harvoin ja penkkiurheilua en seuraa.

Mitä haluaisin suhteelta, haluaisin kaikkiein eniten löytää itselleni ihmisen jonka kanssa jakaa ilot ja surut, sekä kulkea elämän taival yhdessä. Haluaisin suhteeni olevan vähän niin kuin kaveri suhde, mutta mikä on paljon syvällisempi. Lisäksi haluaisin tehdä samoja asioita kumppanin kanssa yhdessä (ulkona oleminen, matkalle lähtö, ihan vaan vaikka kaupassa käynti) nauttisin siitä suuresti.

Mutta eräs asia minua mietityttää suuresti? Minulla ei ole koskaan ollut vakavaa parisuhdetta. Eli haluaisin tietää mikä minussa on ns. "vialla"? En ole kuitenkaan ujo ja olen todella suosittu, tämä asia on mietityttänyt minua suuresti. Onko se minun vikani, etten halua mitään kuppaisia huomiohuoria, mitkä vaihtaa jätkiä kuin paitaa? Haluan vain tytön ketä rakastaa ja haluaisin panostaa suhteeseen todella paljon.

Ulkonäköön liittyviä seikkoja vielä, painoindeksini on 25, joten minulta löytyy hieman ylipainoa. Tämäkö olisi todella se suurin syy?! Olen kuitenkin normaalia hiukan pidempi, minulla on vaaleat hiukset, siniset silmät enkä näytä miltään suohirviöltä, eli ei löydy mitään kasvaimia yms. Pukeudun siististi ja huolehdin hygieniasta. Haluaisin todella tietää tytöt, mikä minussa on vikana, vai onko minulla käynyt vain huono tuuri?

Laitoin tämän siksi, koska olin lähettänyt yhdelle naiselle jota todella rakastin aloitteen, mutta valitettavasti se päätyi hienoon hylkäykseen :( Luulin todella, että hän olisi tykännyt minusta, mutta ehkä hän tykkäsikin vähän koska ei tyrmännyt ajatusta suoraan.

Kiitos vastauksista ja kertokaa muutenkin mikä saa teidät syttymään! Olette kuitenkin elämän suola tässä maailmassa :)

13

1859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl

      ihan hyvä että et tavoittele mitään huomiohuoria, koska niiltä on turha edes tavoitella mitään suhdetta. kannattaa juuri valita sellaisia tyttöjä jotka ovat hieman omanlaisia tai että teillä on jotain yhteistä (luonne, samanlaisia ajatuksia, suunnitelmia, harrastuksia yms) ja ei kannata tokaista ihastumistaan heti eikä mitenkään viestillä sitä osoittaa.. vaan koettaa ensin tutustua jotenkin paremmin ja osoittaa vihjailulla ihastumistaan. :)

    • girl

      minua kiinnostaa pojissa luonne eniten :) luonteeltaan ihanne olisi se että on auttavainen, kiltti ja ei kiusaa muita ja ehkä hieman romanttinen. ulkonäöstä ihanne on se, että on sporttinen ja hygieeninen :)

    • hämmentynyt123

      Kiitos!

      Näin jälkeenpäin viestin lähettäminen oli ehkä tyhmä veto.. muutenkin olisi kai vielä pitnyt käydällä yhdillä treffeillä ennen ehdottelua suhteeseen. Omanlaisen tytön minä haluaisinkin ja samoja asioita / harrastuksia täytyy olla. Romanttinen olen luonteeltani, jos romanttisuuten kuuluu myötätunto, kumppanin ymmärrys ja rakastaminen. Haluaisin vain jotenkin osoittaa jollekin naiselle kiinnostukseni vaikka tarjoamalla illalisen ravintolassa :(

    • 9+2

      Olette kuitenkin elämän suola tässä maailmassa :)

      nuff said

    • jätkänpelaaja

      En tiiä koska oon 12v poika mut mua kiinnostaa tytöissä pussailu, seurustelu ja seksi.❤

      • Olit 7 vuotta vanha, kun tämä keskustelu avattiin..

        Mene pentu vittuun


    • Ulkonäkö ratkaisee.

    • Xoxp

      Sul on hei liikaa tavotteita millanen haluut tytön olevan.. Toi on turhaa ei me osata auttaa vaa sä teet sen mitä sä teet

    • kohta19v

      25 painoindeksi on ihan normaali. Mielestäni sun ei tarvis tuntee painostusta seurustella vielä ton ikäsenä, on loppuen lopuksi tosi harvinaista että 17-vuotias löytää omista pikku piireistään henkilön josta tykkää ja joka tykkää takaisin ja vielä oikeaan aikaan. Kyllä se rakkaus vielä sieltä tulee ihan omaa tahtia.
      Ja jos tuntuu että sussa on vikaa jos et seurustele, niin mieti ajatteletko muista tytöistä ja pojista että heissä on pakko olla jotain vikaa jos ne ei seurustele? Uskon että et aattele, joten ei nekään susta.

    • Juu sori, sorruin kans laittmaan viestin ihan liian vanhaan keskusteluun. Pohdin siis poikana tätä, että mikä meissä vetoaa niihin tyttöihin. Pojat ovat (törkeästi yleistettynä) rumempia, yksinkertaisempia, huonompia tunneälyssä. Tytöt ovat poikia parempia lukuisissa asioissa, jos fyysisiä ominaisuuksia ei oteta huomioon. Mietin vain että miksi tyttö rakastuu tällaisees yksinkertaiseen miespuoliseen ihmiseen, jota pitää aina olla hyysäämässä yms.

    • Anonyymi

      Mun mielessä pihassa viehättää komeus, huolehtivaisuus aito kiinostus, luonne, ja kohteliaisuus on myös plussaa❤❤❤❤😏

    • Anonyymi

      Pojissa ei kiinnosta mikään. Alle 16 v pojat ovat räkänokkia jotka vielä leikkivät koulun jälkeen pikkuautoilla ja äitiä huudetaan pyyhkimään. 16 v jätkät typerine amis viiksineen on ällöttäviä. 20-30 v jätkät ovat niin kiimaisia että kaikki kaksijalkaiset ovat sopivia panopuita herätyskellosta tikapuihin. Vasta yli 45 v miehet vasta miehiä. Elämänkokemusta ja sivistystä löytyy. Parhaat rakastajat, tietää miten naista käsitellään. Eikä sängyssä parin minuutin huohotuksesta tarvitse kärsiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe